מברשות קרן שחם וטרמינל X. טרמינלX,
טרמינלX

נו מתי הדרופ: קרן שחם מפתיעה, וזה הדבר הבא שצריך לקרות

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 13:40

המשפיענית הכי מצחיקה בתחום האיפור מוציאה ליין של מברשות איפור מקצועיות, איכותיות ומעוצבות, יחד עם TERMINAL X. הושקו עד עתה 4 קיטים של מברשות איפור פנים. ניסינו אותן, ומחכות לדרופ של דבר הבא

מי לא מכירה את קרן שחם? אז חמודות - הגיע הזמן שזה יקרה, וכמה שיותר מהר. מדובר באחת המשפיעניות הראשונות בתחום האיפור שהעלו סרטונים שלא לוקחים את עצמם ברצינות, והכי חשוב - היא טבעה את המונח מהמם "סתמיייי!!!!". בסרטונים האלה יצא לנו להכיר קצת את שחם, ולהבין שמעבר לעובדת היותה מהממת למראה וכוכבת ריאליטי לעת מצוא, היא גם חכמה ומצחיקה, ותוכלו למצוא אותה ואת פניניה בתוכנית הרשת "פידרס", וכמובן באינסטגרם שלה, שם היא מחזיקה 139 אלף עוקבות שרופות.

אחרי קולקציית הפיג'מות שהשיקה יחד עם אתר האופנה TERMINAL X, כעת השניים מכריזים על דרופ נוסף בתחום הביוטי והלייף סטייל. הדרופ יכיל ארבעה קיטים של מברשות איפור ואביזרי איפור נוספים במשלוח מהיר ואפשרות של החלפה והחזרה עם שליח עד הבית.

"אני מאוהבת עד מעל הראש בעץ - אבל אנחנו לא עושים סקס"
קוגרית גאה חולקת טריק "פשוט" איך לשמור על ציצים יפים בגיל 40
לא באקט ליסט - פאק-איט ליסט: הרשימה הנכונה לעשות ב-2024

מברשות קרן שחם וטרמינל X. דימה טליאנסקי,
מאד לבן/דימה טליאנסקי

שני סטים של מברשות פנים ועיניים הגיעו אלינו לבדיקה. הן עשויות משיער סינטטי, הן רכות וקלות לשטיפה, ושני הקיטים, אחד לפנים והשני לעיניים - מכילים כמעט את כל המברשות שבחורה שמתאפרת צריכה, מלבד מברשת מייק אפ.

סט המברשות ALL EYES ON ME KIT מכיל, חמש מברשות, להנחת צלליות, שני גדלים של מברשות לטשטוש באיזור העיניים, מברשת קטנה לטשטוש פרטים קטנים, ומברשת המיועדת לשימוש בחומרים קרמיים.

סט מברשות האיפור FIRST BASE KIT כולל שתי מברשות לאיפור בסיס:
*מברשת פלאפית מעט שטוחה ורחבה להנחת וטשטוש של מייקאפ, ועוד מברשת גדולה ורחבה לפודרה, ברונזר וסומק.

מברשות קרן שחם וטרמינל X. טרמינלX,
משתלמות ויחזיקו מעמד/טרמינלX

למרות שזה לא בדיוק כתוב בשום מקום, לעניות דעתי אפשר להשתמש בכל המברשות הללו גם לחומרים קרמיים ונוזליים וכלום לא יקרה להן, ולי אישית חסרה מברשת מייק אפ דחוסה יותר בקיט מברשות הבסיס, אבל הרבה מאד מאפרים משתמשים גם במברשות פלאפיות למייק אפ - זה עניין של העדפה. מעבר לזה, בכל מובן אחר, מדובר באמת בשני קיטים שכוללים כל מברשת שמישהי עשויה להצטרך לאיפור מלא, והן נראות מברשות שעשויות היטב ויחזיקו מעמד מספיק זמן כדי להצדיק את המחיר הלא גבוה בכלל שתשלמו עבורן.

לצורך ההשוואה, מברשות מקצועיות של מותגים אחרים יכולות לעלות מעל 200 ש"ח למברשת אחת, ואף יותר מכך, ולכן הקיטים האלה משתלמים מאד.

מחירי הקיטים נעים בין 199.90-79.90 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully