אמנדה, קוגרית גאה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

קוגרית גאה חולקת טריק "פשוט" איך לשמור על ציצים יפים בגיל 40

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 10:26

משפיענית האינסטגרם בת ה-40 ומשהו, מחזיקה כמות עוקבים יפה שנוהגת לעקוב אחרי התמונות שהיא מעלה, בהן מודגשת גזרתה החטובה ואת החזה שלה במידה GG, שגודלו לא פורפורציונלי יחסית לגופה הקטן בהיקפו, ומסבירה איך היא שומרת עליו "עומד"

משפיענית האינסטגרם שמהתברכה בחזה במידה הנדיבה של GG חושפת כיצד היא שומרת עליו עומד ויציב גם בעשור החמישי לחייה. אמנדה, Dugheed ברשתות החברתיות, זוכה לעתים קרובות לתשומת לב יתרה בגלל גזרתה הקטנה והחטובה במידה 38, שעומדת בניגוד מסוים לחזה השופע שלה, שהפרופורציות שלו גורמות לו לבלוט החוצה בתמונות.

לדבריה, אמנדה בת ה-44 לא נשכבה על מיטת המנתחים כדי לשפר את שדיה. במקום זאת, היא משתמשת בטריק פשוט כדי לשמור על החזה שלה כמו שהוא: "אני תמיד ישנה עם חזייה" היא מגלה "והם מתעצבים לצורה הזו עם הזמן. אני GG טבעית, יש לי גוף קטן במידה שמונה ונועלת סניקרס שאני קונה בחנות ספורט לילדים".

"בגדתי בבעלי עם הבן שלנו - ועכשיו יש לנו שני ילדים"
שיא החוצפה: בחיים לא תנחשו איזה פורנו בומרים אוהבים לצרוך
חג המולד המועד: במיוחד עכשיו זו התנוחה שצריך להימנע ממנה

ואם לשפוט לפי הפוסט האחרון שלה באינסטגרם, נראה שאמנדה אכן דבקה במשטר הזה. במהלך "ערב בנות מסיבת פיג'מות", היא לבשה חזייה מתחת לבגדי הבית הסרוגים שלה. כשהיא מאבזרת את החולצה הנעימה עם חלוק רך, כובע פרוותי ונעלי בית והמעריצים עפו על הלוק, ויותר מ-150 מהם אהבו את התמונה. מגיב אחד ציין: "עדיין בכושר". ואחר התעלף: "זאת גברת!"


בעבר היא הודתה שהיא קוגרית גאה מכיוון שהיא לא אוהבת לצאת עם גברים בגילה, וגם אוהבת ללבוש תלבושות שמדגישות את הגזרה שלה - מכיוון שהיא "בקשר עם המיניות שלה", לדבריה. הבלונדינית המהממת התוודתה בעבר שנמאס לה מחיי האהבה שלה אחרי שעברה חמש מערכות יחסים כושלות, ולכן כעת היא מאמצת את חיי הרווקות, ונהנית מחברתם של גברים צעירים יותר.
הפצצה אמרה שגברים פונים אליה בהודעות הפרטיות כדי להחמיא לה ולכנות אותה "MILF", ולדעתה אין רע בדייטים עם גברים צעירים יותר - וקובעת כי לא תצא עם מישהו בגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully