סרטן. ShutterStock
ShutterStock

"חוויה מאד אינטנסיבית" המשאלה האחרונה של חולת הסרטן הבתולה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 7:32

גבר בן 31 זכה לשבחים על כך שהגשים את משאלת המוות של חברה קרובה שחלתה בסרטן סופני, וביתק את בתוליה, לבקשתה, לפני שהמחלה הכניעה אותה. "זה היה מאד אינטנסיבי" הוא אמר "כי זו פעם ראשונה שאני שוכב עם מישהי שאני אוהב אבל לא מאוהב בה

איך להשתמש נכון בכדורי ויאגרה?/@menshealthmb

אנונימי משתמש Reddit, שהזדהה רק כגבר בן 31, כתב בפוסט שנה לאחר מותה לכאורה של חברתו הטובה בשש השנים האחרונות, כי מילא אחר המשאלה האחרונה שלה, לאבד את בתוליה, ושכב איתה קצת לפני שנפטרה ממחלת הסרטן.

"היא אמרה לנו שהיא לא רוצה לעבור כימותרפיה שוב ושהיא מתכננת רק ליהנות מהזמן שנותר לה. לפני כן היא גם הייתה סוג של חברת ילדות שלנו, קבוצת חברים קטנה, שאני ביניהם. לילה אחד כשכולנו שתינו היא הודתה בפניי שהיא עדיין בתולה, אבל היא לא רוצה לשכב עם איזה זר - היא מעדיפה לאבד את בתוליה למישהו שהיא סומכת עליו לפני שהיא הולכת, ושהאדם הזה הוא אני. היא ביקשה אבל הייתה מוכנה לוותר על זה ולהעמיד פנים שזה לא קרה מעולם אם אחליט לסרב. היא לא הכריחה אותי לעשות שום דבר שאני לא רוצה".

אולי אתה מכור לפורנו? 10 סימנים שאתה מסכן את מערכת היחסים שלך
חדירה היא כבר לא סמן של סקס - כבר מזמן אין דבר כזה "בתולה"
הלכתי הביתה עם דייט - מה שראיתי בחדר האמבטיה שלו זעזע אותי

זוג עושה סקס. ShutterStock
"חלק ממני תוהה אם ניצלתי את הסיטואציה"/ShutterStock

מה דעתכם על הסיפור?

זה סיפור מקסים על אהבה ללא תנאי
זה סיפור מעוות, אבל אלה החיים
זה סיפור שהוא המציא, חי בסרט
844 משתתפים

האיש המשיך וחשף כי הם הזמינו חדר במלון והציבו בו אפילו כמה נרות כדי להפוך אותו לקצת יותר מיוחד ורומנטי: "זו הפעם הראשונה שקיימתי יחסי מין עם מישהי שאני אוהב אבל לא מאוהב, וזו עדיין הייתה חוויה מאוד אינטנסיבית - לא באופן רע - פשוט היו הרבה רגשות. ולמרות שהיא נראתה כל כך מאושרת שזכתה לאבד את בתוליה למישהו שהיא סומכת עליה, חלק ממני תוהה אם ניצלתי את הסיטואציה, ואם טעיתי כשאמרתי כן" הוא מוסיף "אני מתגעגע אליה כל כך. אבל אני עדיין שמח שלפחות יצא לי לתת לה משהו לפני שהיא עזבה", סיכם.

המגיבים הרגיעו אותו במהירות שהוא עשה את הדבר הנכון:

אחד כתב: "זהו סיפור יפהפה, בנאדם. עשית זאת ממש לצידה. אני מצטער על האובדן שלך, היא נשמעת כמו אישה מדהימה".

"אני חושב שעשית דבר נפלא. היא רצתה לחוות משהו עם מישהו שאכפת לו ממנה וזה בדיוק מה שעשית", הגיב אחר.

שלישית ענתה: "אני מצטערת שהיא מתה וגם מצטערת שאיבדת אותה, אבל העמדת אותה במצב טוב יותר משל רוב האנשים, והיית כנראה אחד האנשים היחידים בעולם שיכולים לעשות את זה בשבילה. רוב האנשים מסתכלים אחורה על 'הראשון' בדיעבד וחושבים 'איזה טמבל'. לפחות היא עשתה את זה עם חבר אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully