אישה מחזיקה שתי ידיים על אזור המפשעה שלה. ShutterStock
ShutterStock

הידעת? עכשיו גם לוגינה שלך יש סטנדרטים של מודל יופי

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:53

כאילו לא הספיק לנו מודל היופי המלחיץ, גם המרפאות הגדולות של קופות החולים פתחו מחלקות אסתטיקה, ועכשיו השוס - מחלקה לאסתטיקה וגינלית, כי גם למראה של פות מסתבר יש סטנדרטים מסוימים

רשת מכבי אסתטיקה משיקה מחלקה רפואית חדשה: אסתטיקה וגינלית רפואית. במסגרת המהלך בו הושקעו משאבים רבים קולטת הרשת 5 רופאים גניקולוגיים: 4 רופאות גניקולוגיות ומנהל מחלקה שהינו רופא גינקולוג מומחה. הטיפולים אשר יוענקו במחלקה החדשה יבוצעו אך ורק ע"י צוות הרופאים הגינוקלוגים. לנוחיותן של המטפולות יש 4 רופאות נשים, פירוט תחומי הטיפול: טיפול למניעת דליפת שתן, טיפול הצרת הנרתיק, טיפול יובש בנרתיק וטיפולים אסתטיים וגנילים רפואיים נוספים.

שקלה להתגרש מבעלה אחרי שחשפה שהוא יצא איתה בגלל התערבות סקסיסטית
גיבור הסרט חטוף בעזה בידי חמאס, אבל פסטיבל הסרטים מתקיים
"חוויה מאד אינטנסיבית" המשאלה האחרונה של חולת הסרטן הבתולה

מכבי אסתטיקה. מכבי, אתר רשמי
מימין: ד״ר אריה ישעיה, ד״ר מוניקה אלמן, ד״ר נגה פורת, ד״ר אגיזים רגינה, ד״ר פיינשטיין עובדיה נטלי וד״ר זיוה נוי תמיר/אתר רשמי, מכבי

הטיפולים יבוצעו בשיטת טיפול חדשנית, באמצעות קרן לייזר 2CO המסייעת בפתרון ליובש בנרתיק ודלקות חוזרות בדרך שאינה פולשנית, ללא שימוש בהורמונים, עם מינימום כאב וחזרה מהירה לשגרה. הטיפול מתבצע בטכנולוגיית לייזר מתקדמת המשקמת את האזור ומעודדת יצירת סיבי קולגן חדשים, דופן הנרתיק מתעבה, נוצר קילוף וחידוש של הרירית והבלוטות שמפרישות את נוזל הסיכה מתאוששות ותחושת הלחות חוזרת אל רקמת הנרתיק. לייזר 2CO מטפל לא רק ביובש בנרתיק, אלא גם במגוון בעיות וגינליות כבריחת שתן, ורפיון של אזור הנרתיק.

התוספת החדשה תגדיל ותרחיב את מנעד הטיפולים המוצעים ללקוחות הרשת,. המחלקה הרפואית תהיה זמינה ללקוחות החל משבוע הבא בסניפים: ראשון לציון, חיפה ותל אביב.

ד"ר אריה ישעיה, מנהל המחלקה: "הטיפול בלייזר הוגינלי עשוי לשפר את איכות החיים של הנשים הסובלות מצניחה וגינלית, דליפת שתן, יובש וגינלי ואי נוחות ביחסים. נשים רבות מרגישות אי נוחות לספר על מגוון רחב של בעיות אלה וכיום ניתן להגיע באופן ישיר ליעוץ וטיפול על ידי רופאות נשים אשר עברו הכשרה בנושא".

רשת "מכבי אסתטיקה" בניהולה הרפואי של ד"ר מוניקה אלמן, מונה 5 סניפים ברחבי הארץ: ת"א, אשדוד, חיפה, רעננה וראשון לציון. הרשת מציעה מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית, ובהם הזרקות, הסרת קעקועים ושיער, טיפול בצלוליטיס, טיפול באקנה ועוד.

לפרטים ותיאום תור: 077-8050758, או באתר מכבי אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully