קוקו כוכבת הפורנו. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"הפכתי לעקרה, כי הפחד הקבוע מהריון הפריע לי לעשות פורנו"

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 12:53

כוכבת אונליפאנז 'קוקו' חושפת שהסירה את החצוצרות שלה כדי למנוע כל הריון בלתי רצוי, כי זה עלול להפריע לה בעבודה שלה כיוצרת תוכן למבוגרים ונערת ליווי. "אם ארצה ילדים, אאמץ. בנתיים אני בקושי מסוגלת לטפל בעצמי"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פורנו צולם ברונגרס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הכוכבת הקנדית בת ה-36 שעברה לקווינסלנד, אוסטרליה ב-2017, החליטה להפוך את עצמה לעקרה, כי עבודה בתעשיית המין פירושה שתמיד יש פוטנציאל להריון בלתי רצוי, ולדבריה, זה מפריע לה לעבודה.
לקוקו יש חשבון אונליפאנז מצליח, אבל היא גם עובדת כנערת ליווי, והיא החליטה לקחת את הפוריות שלה בידיים "כי נמאס לה לדאוג להיריון בלתי רצוי" בגלל תחום העבודה שלה.

יוצרת התוכן הסבירה שההחלטה הייתה קלה עבורה, כי היא מעולם לא רצתה ילדים, והוסיפה שאם תשנה את דעתה, היא תאמץ. קוקו מספרת כי הצליחה לקשור את החצוצרות שלה בקלות וללא לחץ, וכי "המערכת הרפואית תמכה" בהחלטתה. הרופא הבין אותה ולא שפט את תוכניתה כלל למרות שהיא עדיין בשנות הפוריות שלה

עוד קונספציה שקרסה ב-7: גיהנום המשמורת המשותפת במלחמה
"לעשות קריירה ולא ילדים דורש אומץ, צריך לעודד נשים כאלה"
תכירו את הסקיניפיקציה-מאניה, ולא, זה לא החדש של סטטיק

.
"כל כך הרבה אנשים אמרו לי 'בהצלחה, הם בחיים לא יעשו את זה', אבל פשוט ישבתי איתם והסברתי מה אני רוצה, והם הבינו. הרופאה שאלה אם אני רוצה להביא ילדים לעולם, אבל ברגע שאמרתי שלא, לא היה עוד דיון בנושא".

"השאלה בלבלה אותי קצת, כי אם הייתי רוצה ילדים למה אני יושבת כאן ומבקשת לקשור את החצוצרות שלי? שאלתי, והרופאה אמרה שלפעמים אנשים חושבים שאפשר להפוך את זה, אז היא חייבת לשאול. הסתכלתי לה בעיניים ואמרתי, 'אני לא רוצה להביא אף אחד לעולם הזה; אם אי פעם ארצה ילדים, אני רק אאמץ. ואז היא פשוט אימרה, אוקיי, אני יכולה להכניס אותך לניתוח בעוד שישה שבועות".

קוקו חשפה שהתוכנית הראשונית שלה הייתה לקשור את הצינורות שלה, אבל ברגע שפנתה לייעוץ רפואי, היא החליטה להסיר אותן לחלוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"בהתחלה רציתי לקשור, אבל הרופא אמר שיש מחקר שאומר שיש סיכון קטן יותר לסוגי סרטן מסוימים אם מסירים אותן לגמרי, מה שאפילו לא ידעתי שקיים כאופציה. אז בחרתי את זה", היא אמרה.
בנוסף, מספרת יוצרת התוכן שההליך היה דבר חיובי מעוד סיבה - מהצוות הרפואי גילה שהיא חיה עם אנדומטריוזיס,.

מלבד ללמוד יותר על הגוף שלה, היא גם מסוגלת כעת לעשות את עבודתה ולחיות את חייה מבלי להשתמש בשום צורה של אמצעי מניעה. קוקו אמרה שהיא מרוצה מהחלטתה כי היא מעולם לא הרגישה "דחף" להפוך לאמא ומרגישה חופשייה יותר.

"אני לא אחת שמדברת באופן מוחלט, אז ילדים הם לא לגמרי מחוץ לאופציות העתידיות שלי, אבל אם אי פעם יגיע היום שבו אחליט שכן מתאימה לי אחריות כל כך גדולה, אאמץ. בנתיים, יש לי מספיק קושי לטפל בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully