בחורה בטינדר. ShutterStock
ShutterStock

הטינדר כבר לא עובד? את לא לבד. בעצם כן, אבל לפחות תדעי למה

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 8:17

מרגישה שחוקה מהחלקות בטינדר? לפי ג'סטין מקלאוד, מנכ"ל אפליקציית ההיכרויות הפופולרית הינג', את לא לבד ויש לזה סיבה טובה. כאילו, את כן לבד, אבל כדאי שתדעי את הסיבה

חופרות - למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם/מערכת וואלה!

מנכ"ל אפליקציית ההיכרויות הינג' ג'סטין מקלאוד, הודה לאחרונה בראיון ל"פייננשל טיימס" שתשישות אפליקציות היכרויות זה דבר אמיתי שפוגע כמעט בכולם, ונובע בדרך כלל מאחת משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שאנחנו מוצפים - יש המון פעילות, המון אנשים, ובשלב מסוים ודי מוקדם, כולם מתחילים להיראות ולהישמע אותו הדבר, והשיחות גוססות מבלי שהגיעו למיצוי.

הסיבה האחרת, אומר מקלאוד, היא היעדר איזון בין כמות הלייקים שאנשים נותנים לאלה שהם מקבלים -
"יש משתמשים שזוכים להרבה מאוד פעילות, אבל גם הם נשרפים כי הם מנסים להשיג את השידוך המושלם שנמצא ממש מעבר לפינה. מצד שני יש את אלה שמחליקים הרבה ימינה, אבל לא מוציאים מכל זה אפילו דייט אחד" הוא הוסיף, "וברור שאנשים רוצים לבלות יותר זמן בדייטים, ופחות זמן באפליקציה."

"הפכתי לעקרה, כי הפחד הקבוע מהריון הפריע לי לעשות פורנו"
עוד קונספציה שקרסה ב-7: גיהנום המשמורת המשותפת במלחמה
"לעשות קריירה ולא ילדים דורש אומץ, צריך לעודד נשים כאלה"


למרות שמקלוד טען כי הינג' "מנסה לטפל בשחיקה" על ידי מתן עדיפות לאיכות על פני כמות, מחקר שנערך לאחרונה גילה שאלגוריתמים באפליקציות היכרויות עדיין מדגישים באופן משמעותי פרופילים עם "ציון אטרקטיביות" גבוה, ומעלימים פרופילים פחות אטרקטיבים לפינה נידחת של הפיד.

"למרות שפלטפורמות היכרויות מאפשרות למשתמשים להתחבר לאחרים, יש כמה שאלות שצריכות להישאל בנוגע להגינות באלגוריתמי ההמלצות שלהם", אומר מחבר המחקר, סו-האנג צ'ו, בהצהרה לעיתונות. נתונים משנת 2017 הראו שאת רוב תשומת הלב מקבלים חלק מזערי ממשתמשי אפליקציית היכרויות. אפילו בדיווח של הינג' שכבר לא זמין באתר אבל צוטט בעבר על ידי כלי תקשורת, הם חושפים כי ה-1% העליון של הגברים שותים יותר מ-16% מכל הלייקים באפליקציה, בעוד ש-1% העליון של הנשים מקבל קצת יותר מ-11% מכלל הלייקים. 50% התחתונים מהגברים קיבלו רק 4.3% מכלל הלייקים וה-50% התחתונים מהנשים קיבלו 7.9% מכלל הלייקים.

בחורה בחופשה על יאכטה. ShutterStock
עדיין עובד לה כי היא נרשמה לפני יומיים/ShutterStock

סקר משנת 2023 גילה שהאמריקאים בגדול חלוקים בשאלה לגבי החוויות שלהם באפליקציות היכרויות -
מתוך הנסקרים, 53% אמרו שהחוויות שלהם היו חיוביות במידה מסוימת בעוד 46% אמרו שחוויותיהם היו בסך הכל שליליות. זה הרבה. הינג' מקווים שבעזרת בינה מלאכותית יוכלו לדייק את החיפושים כדי לעזור ליצור התאמות נוספות.

"בינה מלאכותית מאפשרת לנו לתפקד יותר כמו שדכנית ולהציג למשתמש בחירה ממש ממוקדת. עם הזמן ובהינתן כמה שיותר אינפורמציה, הבינה תוכל לייצר אלגוריתם שיאפשר לעבור פחות אנשים כדי למצוא את האדם הנכון", אמר מקלאוד "תשובות של אנשים על שאלות כמו האם היה דייט, ואם כן, האם זה היה דייט טוב, ולמה, כבר יתנו לנו מידע. בהדרגה נוכל לכמת את המרכיבים שמובילים לדייט טוב ואיך מבודדים אותם, כשמנסים להתאים אנשים זה לזה."

הינג' היא לא הפלטפורמה היחידה המשתמשת בבינה מלאכותית בסצנת ההיכרויות. טינדר למשל, בחנה תכונה שתאפשר לבינה לבחור את התמונות הטובות ביותר של המשתמשים שלה כדי לייעל את השידוכים, וגם מנסה לקדם את תהליך ההיכרויות עם פיצ'ר חדש שיאפשר לאנשים כמו חברים ומשפחה של המשתמשים לבחור שידוכים עבורם.

אוי ואבוי, נכון? זה מה שחסר לך.

אז עד שהם יבינו איך לשפר את התהליך, תשישות אפליקציית מובילה רווקים לפלטפורמות מקוונות אחרות כדי למצוא את ההתאמה שלהם, כגון דואולינגו, שהוא כלי ללימוד שפות או אפילו 'ילפ', אתר ביקורות שירות.

sheee בלחץ שאם זה יימשך ככה נמצא את עצמינו חוזרים להכיר במכולות וברחובות רחמנא ליצלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully