גלוסים סקארה. קית גלסמן,
קית גלסמן

סקארה במגמת שיפור עצבנית, ויש גם בשורה טובה לתלתלים שלך

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 14:12

גלוסים שווים ב-15 שקלים, סדרת תלתלים מושלמת, מוצר חדש למרוקן אויל (זה לא קורה הרבה, אז חשבנו לציין את המאורע), ועוד מוצרים חדשים הפציעו על המדף השבוע - רובם לפי צו השעה תוצרת כוחל לבן

אמנם היתושים עדיין כאן, אבל הימים ממשיכים לעבור והקולקציות לצאת למדפים. זה טוב שהעולם לא עוצר מלכת, כי חייבים לעשות עוד משהו במקום לראות חדשות, וה שמשדרים קצת כוכב הבא והיום חוזרת מונית הכסף, לא מספיק כדי להחזיק אותי מעל המים.

ואם כבר מדברים על טביעה ואירועים משמחים שכאלה, המצב במשק לא פשוט לאף אחד, ואת רובינו הוציאו או יוציאו לאיזה חל"ת קטן ונחמד שגורם למשכורת שלך להיראות כאילו יש לך עכברים בחשבון הבנק. מה אני מנסה להגיד? שלעניות דעתי (הא הא - עניות - עוני) יש משהו מאד מספק במציאה של מוצרים חשובים שבדרך כלל יכולים לעלות ממאה שקלים ועד לכמה מאות - בכמה עשרות שקלים ומטה - ולגלות שהם לא פחות טובים.

היה סקס טוב? יופי - עדיין אפשר להרוס הכל אם תעשו את זה
הטינדר כבר לא עובד? את לא לבד. בעצם כן, אבל לפחות תדעי למה
"הפכתי לעקרה, כי הפחד הקבוע מהריון הפריע לי לעשות פורנו"


איך זה קורה? ככל שהזמן עובר והמחקרים מרובים, הידע מתרחב והוא נגיש יותר לכולם. המרויחות הגדולות מהמחקרים שנעשו בדם ויזע על ידי חברות היוקרה שיכלו להרשות את זה לעצמן, הן החברות שנחשבות "עממיות". הן מפיקות את הלקחים, מפנימות את החוקים החדשים, ומוציאות מוצרים מעולים יותר ויותר. החודש מצאתי כמה כאלה, והראשון שייך לחברה שאני בדרך כלל מעקמת עליה את האף מראש:

נטורל פורמולה

נטורל פורמולה סדרה תלתלים. ירון ויינברג,
כן, גם אני עיקמתי את האף. לחות הקסם לתלתלים מושלמים/ירון ויינברג

נטורל פורמולה מציגה הרחבה לסדרת לחות הקסם לתלתלים מושלמים - עכשיו יש בה שלושה מוצרים -
לחות הקסם ושני מוצרים חדשים שמתווספים לסדרה - מסיכת הקסם וסרום הקסם. עכשיו, לא יודעת לגבי קסם, אבל בתור בעלת שיער שפעם היה מתולתל ועכשיו הוא רק גלי (מהייאוש), יבש (מהצביעות), ומלא קשרים (מהרוח של הנסיעה על האופניים), היא טובה מאד. הסרום מאד עדין ולא שומני, המסיכה עשירה, קטיפתית ועובדת ממש מהר, והכל ביחד עולה פחות ממוצר אחד של חברת יוקרה.

לחות הקסם למגוון סוגי התלתלים עם 92% רכיבים ממקור טבעי. יוצרת מעטפת לחות, מסייעת בפתיחת קשרים, מונעת יובש וחשמל סטטי (Frizz), מעצבת תלתלים מוגדרים, מעניקה רכות, גמישות וברק נפלא, ומכילה חמאת קקאו, חמאת שיאה, שמן קוקוס, ושמן אגוזי מקדמיה. מחיר: 20.90 ש"ח

מסכת הקסם מכילה את אותם רכיבים מעשירים, והיא מתאימה ל 4 אופני שימוש שונים: לפני שמפו, בתור קונדישנר, כמסכה וגם כקרם לחות LEAVE ON המסכה ללא פרבנים, פתלטים ושמן מינרלי. מחיר: 39.90

סרום הקסם מועשר בחמאות ושמנים ממקור צמחי, יוצר מעטפת לחות סביב כל תלתל, מונע חשמל סטטי (frizz )ומזין את השיער. כבר בשימוש הראשון נוצרים תלתלים רכים למגע, גמישים ומלאי ברק. ללא פרבנים, פתלטים ושמן מינרלי. מחיר: 49.90 ש"ח.

CICA BIAFINE

קיקה ביאפין. חו"ל,
סוף סוף העור שותה לרוויה. CICA BIAFINE/חו"ל

את CICA BIAFINE להקלה על עור יבש מכירות? אם לא, הגיע הזן להכיר, כי. מדובר לא בקרם רגיל, אלא בתרופה לעור, במיוחד במזג האויר הזה. אם אתן סובלות מיובש קיצוני בגוף - ההימור הבטוח הוא ללכת על אחד ממוצרי הסדרה. יש כמה וכמה, אבל אי אפשר לטעות עם אלו:

קרם לחות מזין למניעת גירוי
מיועד לעור יבש במיוחד ומגורה. משקם עוצמתי. מזין את העור לאורך זמן ומרגיע מיידית את תחושת הגירוי. משפר את נראות העור (אדמומיות, יובש וחספוס). העור מועשר וחלק יותר החל מהשימוש הראשון. מחיר: 64.90 ש"ח

קרם משקם
מיועד לעור יבש במיוחד, פגום, עדין, מגורה, סדוק, אדמומי, מצולק ולאחר גילוח או טיפול שעווה. הקרם המשקם יוצר הגנה מהסביבה, מקל באופן מיידי על תחושת גירוי ומספק לחות מרגיעה. מועשר במרככים, גליצרין ואבץ. מכיל חומצה היאלרונית הידועה כמשקמת את העור. לא מבושם ולא משאיר תחושה שמנונית. מחיר: 49.90 ש"ח. היפואלרגני

תחליב רחצה מזין ומועשר במיוחד
מיועד לעור יבש במיוחד. ללא סבון וללא סולפטים. מנקה את העור בעדינות מבלי לפגוע בו ומעניק לחות מיידית למשך 24 שעות.הנוסחה מועשרת בגליצרין, משקמת ומסייעת בשמירה על מחסום העור. העור חלק ורגוע יותר מהשימוש הראשון. מחיר: 59.90 ש"ח. היפואלרגני

MOROCCANOIL

ספריי מנטרל קרזול מרוקן אויל. חו"ל,
ספריי מנטרל קרזול/חו"ל

ספריי מנטרל קרזול בטכנולוגיית HydroResist (דוחה מים) שעוטפת את השערה ופועלת כמגן האולטימטיבי מפני לחות לכל סוגי השיער, למניעת קרזול. הספריי נעים, בעל ריח טוב, ולמרות שמומלץ להתיז אותו על שיער לח ואז להשתמש במכשיר פולט חום כלשהו כדי להפעיל את הטכנולוגיה - אני מוצאת שאפשר להשתמש בו גם על שיער יבש, להרגעה מיידית של פריזים.

כאמור, הטכנולוגיה מופעלת בחום ולכן - יבש או רטוב - יש להשתמש במכשיר עיצוב חשמלי כדי להפעיל אותה, מה שיבטיח גימור מושלם לאורך זמן. המרכיבים העיקריים בספריי הם. פפטידי אמרנט - פפטידים טבעיים המפחיתים נזק לשיער ומשפרים את נוחות העיצוב. תמצית ג'קפרוט, פרי ידידותי לסביבה המעניק לחות ומונע קרזול, ושמן ארגן, ברור, כי זה מרוקן אויל. אופן השימוש הוא להתיז על שיער לח ונקי, לסרק, ולעצב בחום (כדי להפעיל את הנוסחה). מחיר: 110 ש"ח

Mio, Carline

בושם קרליין. טל אזולאי,
Mio, הבושם החדש של קרליין/טל אזולאי

אישית אני אוהבת ריחות רעננים, ו-Mio, הבושם החדש של קרליין (ODP)שייך דווקא לעמוקים העשירים, אלה שאני הכי פחות מסתדרת איתם. מצד שני, אני מכירה המון נשים ש"אוהבות להתעטף במסתוריות מבושמת של פרחים ותבלינים היוצרים ניחוח מסתורי, עמוק וחושני" כמו שכתוב בקומוניקט. :)

אבל ברצינות ניחוחות מתוקים הם הכי פוופולרים אצל נשים, ו-Mio משלב תווים של פרחי מרפא מרגיעים עם תווי פולים ממריצים: בתווים עליונים יש פרחי לוונדר משולבים עם דבש קמפור, באמצע תמצאו שרף עץ מור אתיופי משולב עם תווים של בלסמי, אמבר אקזוטי, ובתווים הבסיסים פולי טונקה, עלי טבק, וניל, ושקדים. מחיר: 149.90 ש"ח. קצת יקר, לא?

גלוסים חדשים של סקארה

גלוסים סקארה. קית גלסמן,
וואו. סקארה בעקומת שיפור תלולה/קית גלסמן

הידיעה שרשת SACARA משיקה קולקציית ליפגלוסים רחבה בגימור מבריק בדרך כלל הייתה עוברת לי מעל הראש, ואכן ככה התייחסתי לאירוע - עד שניסיתי אותם. הם מ ע ו ל י ם. לא דביקים, נותנים לחות, יש בהם חומרים מזינים לשפתיים יבשות, ויש בהם בדיוק את כמות הפיגמנט הנכונה (לדעתי- לא יותר מדי עדיף על מפוצץ מדי בצבע+מבריק), ויש בה 20 גוונים.

אופן השימוש: אם מישהי צריכה אופן שימוש בליפגלוס, אז אנחנו באמת לא יכולות לעזור לה. מצד שני, במחיר של 15 שקלים, גם לא יקרה כלום אם תשתמשי בו כקרם ידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully