זוג במיטה אחרי סקס. oneinchpunch, ShutterStock
ShutterStock/oneinchpunch

היה סקס טוב? יופי - עדיין אפשר להרוס הכל אם תעשו את זה

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 8:13

פסגת השאיפות של האדם הוא להיות נאהב, והשנייה אחריה - להיות סקס טוב. חלקינו הצליחו ללמוד את מידת האנטומיה הבסיסית שנדרשת כדי לאתר איזור אירוגני זה או אחר, אבל מסתבר שזה לא מספיק - גם אם היה טוב, יש דברים שניתן לעשות מיד אחריו שיהרסו אותו. שבעה, ליתר דיוק

בני הזוג שעושים סקס בטבע/kaylee_killi0n

פסגת השאיפות של האדם הוא להיות נאהב, והשנייה אחריה - להיות סקס טוב. חלקינו הצליחו ללמוד את מידת האנטומיה הבסיסית שנדרשת כדי לאתר איזור אירוגני זה או אחר, אבל מסתבר שזה לא מספיק - גם אם היה טוב, יש דברים שניתן לעשות מיד אחריו שיהרסו אותו. שבעה, ליתר דיוק, לפי הולי רובינסון, מאמנת הזוגיות/אינטימיות/סקס/וואטאבר.

רובינסון טוענת שרבע השעה שאחרי הסקס חשובה לא פחות מהאקט עצמו - והיא משתפת את שבעת הדברים אסור לעשות מיד אחרי, כי הם יהרסו הכל. הולי רובינסון מנהלת עמוד ששמו, "התמסרות עם הולי" ואלו תובנותיה: "העברת האנרגיה שנוצרת בסקס נמשכת הרבה אחרי שהסקס מסתיים", טוענת רובינסון, ומזהירה כי: "צעד שגוי אחד עלול להרוס את כל החוויה האירוטית עבור בן הזוג".

"הפכתי לעקרה, כי הפחד הקבוע מהריון הפריע לי לעשות פורנו"
עוד קונספציה שקרסה ב-7: גיהנום המשמורת המשותפת במלחמה
"לעשות קריירה ולא ילדים דורש אומץ, צריך לעודד נשים כאלה"

זוג במיטה. ShutterStock
זוג במיטה/ShutterStock

בלי תיקונים וביקורות
"הרגעים שאחרי סקס הם מרחב לחלוק את מה שאהבת, לא את מה שהיית רוצה שיהיה שונה", הצהירה רובינסון, ואמר שאסור להציע תיקונים או ביקורת מיד לאחר המעשה. "זה המקום שלך לחלוק את מה שאהבת - שמרי את השאר לפעם אחרת".

בלי כינויי סקס באזרחות
בעיצומה של התשוקה,כל אחת עשויה ליהנות מכינויים מלוכלכים, מכות בישבן, ווסגנון דיבר שלא יתקבל בברכב בקפה של הבוקר. "ברגע שהסקס נפסק", אומרת הולי "הפסיקי לפנות לבן הזוג שלך בשם המיטה שלו, ולהיפך."

בלי טלפון בבקשה
כשמסיימים עם הסקס, אתם עלולים להתפתות לקחת את הטלפון כדי לבדוק הודעות או אימיילים - רובינסון אומרת שזה כנראה יכבה את בן הזוג באופן מיידי, "עיסוק בטלפון שלך ישר לאחר קיום יחסי מין זה הניתוק האולטימטיבי מהשותף שלך, וזה מעליב."

בלי אקסים
זה אולי נראה מובן מאליו, אבל רובינסון אומרת שזה נפוץ להחריד בקרב לקוחותיה "למרות שאני בעד פתיחות בתוך מערכת יחסים, שיתוף חוויות העבר דווקא אחרי סקס זה ממש לא הזמן לעשות את זה", הדגישה והסבירה "ייתכן שזה יגרום לבן הזוג שלך לתהות מדוע דווקא זה היה בראש מעיינך מיד לאחר סקס איתו."

בלי מטלות ובלי משימות
דרך בטוחה נוספת להרוס את מצב הרוח היא לדבר מיד על רשימה של דברים שצריך לעשות בבית "רבע השעה שאחרי סקס צריכה להיות מרחב שליו של יחד שבןו רק נהנים ממה שחוויתם זה עתה", קבעה רובינסון. "זה הזמן הכי גרוע להתחיל לדבר על המועד לפרויקט בעבודה, או על שגרת השינה של הילד."

בלי לברוח ישר
אם את לא מתפתה לבדוק את הטלפון שלך אחרי סקס כי ברור לך שזה מעליב, מן הסתם שלקפוץ מהמיטה כדי לנקות את הסלון ולשטוף כלים זה פי כמה יותר גרוע. רובינסון אומרת שכמה דקות של חיבוק לאחר סקס יכולות להפוך את החוויה למהנה ומתגמלת הרבה יותר. "הבחירה להישאר מחוברים זה לזה מאפשרת ליותר הורמונים לזרום, כגון אוקסיטוצין", היא קובעת.

בלי עצבים ועלבונות
לאחר שביליתם מספר דקות בקול-דאון מסשן סקס לוהט ומהביל, אומרת רובינסון, אתם אולי ערניים ואנרגטיים, אבל זה בסדר שבני הזוג ירגישו אחרת - ולא צריך להיעלב. "אחרי אורגזמה, בן הזוג שלך יכול להרגיש שפוך כשאת עשויה להרגיש נמרצת, וזה בסדר", אמרה. "אם את רוצה לקפוץ ולהתחיל לעשות יוגה לפני השינה, אל תיעלבי אם בן הזוג שלך רוצה לישון, או להיפך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully