מתוך הסרט "אישה יפה". סרטי touchstone, אתר רשמי
אתר רשמי/סרטי touchstone

זיקנה היא בסך הכל יובש שהוזנח: 5 סודות לשמירה על לוק פרשי

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 14:46

הלוק היבש לא הולם אף אחד, ובניגוד למה שנהוג לחשוב, החורף מייבש את העור לא פחות מקיץ, חום, והרבה ים וכפכפים. החדשות הטובות הן שממש פשוט למנוע ולטפל ביובש הקיצוני של החורף, באמצעות 5 חוקים קלים, וזה אפילו נעים

מזג האוויר הקר עם הלחות היחסית הנמוכה שלו, זורע הרס בעור שלנו, והופך אותו ליבש ומתקלף. לא רק שהאוויר בחוץ מייבש יותר, אלא שגם החימום בבית או במשרד מדלל עוד יותר את הלחות. למרבה המזל, עדיין יש תקווה, באמצעות 5 חוקים קלים ופשוטים ניתן לשמור על לחות העור למראה בריא ורענן.

הגיש תביעה של 75 מיליון נגד נשים שיצא איתן - על פרסום שלילי
נידה-גייט 2? ככה ייראה "היום שאחרי" על פי רותי לבייב
לא הטיפוס? אם טיילור סוויפט עושה את זה, אולי כדאי גם לנסות


לחות:
אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על העור מפני הקור היא להשתמש בקרם לחות עם חומצה היאלורונית וחומצה לקטית, השואבים לחות מבפנים אל פני העור שלך, עוזר לשמור על מראה העור בריא למרות מזג האוויר הקר. כמובן שעור הפנים הוא לא החלק היחיד בגוף שיכול להישאר בתחושה יבשה גם קצת אהבה לקבלת בוסט נוסף של לחות, מומלץ למרוח קרם גוף או חמאת גוף באופן יומיומי ולזכור את המקומות הבעייתיים יותר כמו הברכיים והמרפקים.

מיי שמן סרום גוף. other planet,
מיי שמן סרום גוף/other planet

ידיים:
זה מאוד נפוץ שבתקופת החורף גם העור על הידיים יתייבש, לכן, יש להקפיד להשתמש בקרם ידיים באופן יומיומי, להימנע משטיפה מיותרת של הידיים במהלך היום, ולהשתמש בסבון ידיים ייעודי, שאינו מייבש את הידיים, לדאוג להשתמש בכפפות, בעת שטיפת כלים, או כל פעולה אחרת שדורשת שימוש במוצרים שמכילים כימיקלים.

כפות רגליים:
רבים נוטים לחשוב שכפות הרגליים מתייבשות יותר בקיץ אבל בחורף יש סכנה לא פחות קטנה, האוויר הקר, המחסור בלחות כל זה יכול לגרום יובש ועד הופעת סדקים על כפות הרגליים לכן חשוב לא להזניח אותם ולהשתמש בקרם המתאים באופן קבוע.

בוטני קרם ידיים ורגליים. other planet,
בוטני קרם ידיים ורגליים/other planet

סרום:
סרומים הם בין מוצרי טיפוח העור הבודדים שמועילים כל השנה. ניתן להשתמש בסרום נוגד חמצון לאורך כל השנה כל עוד הוא אינו מכיל אלכוהול. סרומים הם מוצרי טיפוח המכילים ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים (חומצה היאלורונית, חומצה גליקולית, וויטמין סי).

מים:
לשתיה מרובה של מים יש השפעה חזקה וחיובית על על בריאות העור שלכם והבריאות הכללית. הקפדה על שתיית מים היא הדרך הטבעית ביותר להבטיח שהעור שלכם בריא וזוהר ויתרונות נוספים כמו: שמירה על לחות וגמישות העור, מאזן את רמת ה-P.H , מסלק רעלים מהגוף שעלולים לגרום לבעיות עור כמו אקנה.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully