ג'ייקוב לוקאס, מומחה לזוגיות. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"חושדת שאת טובה מדי בשבילו? את כנראה צודקת, ואני יודע"

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:38

לפעמים נדמה לך שאת מבזבת את הזמן שלך עם הבחור הזה? את כנראה צודקת. מומחה להיכרויות מספקת: חמשת הסימנים שאת טובה מדי עבור הגבר שאת יוצאת איתו

דייטים זה לא פשוט, ויש סבירות גבוהה שאת יוצאתץ עם מישהו שלא שווה את האדמה שאת דורכת עליה. ואת זה אומר מומחה ליחסים - גבר - לא אישה. והוא כנראה יודע לזהות קקות.

ג'יקוב לוקאס, מומחה למערכות יחסים מבריטניה שיתף את חמשת הסימנים שנשים צריכות לשים לב אליהם אם הן חושדות שהן נמצאות עם גבר שפשוט לא טוב מספיק בשבילן.

הרמז הראשון: הוא גבר (סתם, זה רק אנחנו פה ב-sheee התעוררנו עצבניות)

שק של נחשים? חמש נשים חוגגות יחד הריון מאותו גבר
טיקטוק אמר: גילחתי את הפנים במשך שבועיים. התוצאות מפתיעות
מתיחה או הטרדה מינית? 50 מיליון איש כבר צפו ב"אישה עם המלונים העסיסיים"


ועכשיו ברצינות. לוקאס, מאמן ומומחה לשפת גוף, פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו מוקדם יותר השבוע, וחשף את הדגלים האדומים לשים לב אליהם. "יותר מדי נשים מסתפקות בפחות מהמינימום. את צריכה צריך להיות רק עם מישהו שעושה את המאמץ לגרום לך להרגיש רצויה, נחשקת, ומאושרת",

לוקאס מציע לא להסתפק בפחות ולזכור שאם בן הזוג שלך לא עושה שום מאמץ במערכת היחסים, כנראה שמגיע לך הרבה יותר טוב", הוסיף. וזה גם הסימן הראשון מבין חמישה - הוא לא משקיע מספיק כדי לטרוח לצאת איתך לדייטים. מה הטעם להיות במערכת יחסים אם אתם לא יוצאים לדייטים ביחד?" הוא שואל, וביננו, הוא גם צודק.

הסימן השני נוגע להיגיינה ולמראה שלו. אם הוא עושה הרבה פחות מאמץ עם המראה הפיזי שלו מאשר את עושה, זה דגל אדום: "את מתייפייפת בשבילו מתלבשת בבגדים שאת חושבת שימצאו חן בעיניו, אבל הוא לא עושה את אותו הדבר בשבילך - בעיה".

דגל אדום מספר שלוש הוא שאת תומכת במטרות ובחלומות שלו יותר מאשר הוא תומך בשלך. "אם את המעודדת הכי גדולה שלו אבל הוא לא עושה את אותו הדבר בשבילך", אומר גורו היחסים, "אולי הגיע הזמן לשקול מחדש את מערכת היחסים שלך".

סימן רביעי לכך שהגבר שלך הוא לקחן (טייקר) ולא גיבר (נותן), ושכדאי להיפטר ממנו, הוא שהוא מתקשר איתך רק כשהוא רוצה ממך משהו, וזה תמיד בתנאים שלו ולנוחותו. "הוא לא מדבר איתך כי הוא רוצה שתרגישי רצויה ונחשקת, אלא רק כדי שהוא יוכל לקבל ממך משהו", טוען לוקאס. והבעיה החמישית והאחרונה היא אם הוא לא נאמן ב-100 אחוז אבל את כן.

לוקאס משתף לעתים קרובות עצות היכרויות בערוצים החברתיים שלו ובשנה שעברה דן בחמש ההתנהגויות המינימליות לצפות מהחבר שלך. הוא קובע שהמינימום שגברים צריכים לעשות כדי להצדיק את תשומת הלב שאת נותנת להם, זה להחזיר לך הודעות טקסט ושיחות טלפון, לקחת אותך לדייט שבועי אחד לפחות, לתמוך, לחלוק איתך את לוח הזמנים שלהם ולגרום לך להרגיש רצוי ונחשק על ידי גילוי חיבה. אבל ספציפית אלייך, לא כמו האיש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully