עידן עמדי משתחרר מבית החולים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה. 25 בינואר 2024. ניב אהרונסון
ניב אהרונסון

מעולפות: הסיבה בגללה עידן עמדי הוא הגבר הכי סקסי בארץ כרגע

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 15:21

אם לא שמתן לב, הכתר של הגבר הסקסי ביותר בארץ עבר מדניאל הגרי לעידן עמדי. היום במסיבת העיתונאים בשידור חי, נוכחנו לדעת שזה סופי. אלה הסיבות בגללן עמדי, הלוחם המוזיקאי מפאודה, כל כך מושך בעיני האישה הישראלית

עידן עמדי מדבר לראשונה אחרי שנפצע קשה בעזה: "הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח"/ניב אהרונסון

בניגוד להזלת הריר הקולקטיבית על דניאל הגרי, הידוע בשם המקצועי "שאלות" - את התעופה על עידן עמדי אני לחלוטין מבינה. ממש לפני שעתיים ישבו מולי שתי בנות, וצפו בעיניים כלות בעמדי מדבר לראשונה אחרי הפציעה שלו בשידור חי, והזילו דמעות בעודן בוהות בו בהערצה, ומדי פעם מישהי מהן אמרה: "אימאלה איזה גבר. יא אללה, איזה גבר". ובוכות, כן?

מתחרטת שלא התחתנת עם האהבה הראשונה שלך? תני לנו לעודד אותך
הו, החרדה: צורת הדייטינג הנחותה ביותר מאיימת לשוב לחיינו
בוגד? שבע המילים האלה מוכיחות שאת לא חושדת בו סתם


עכשיו, לא מדובר בילדות קטנות, כן? שתיהן נשים בוגרות ויחסית אינטליגנטיות, אחת מהן אף נשואה, לטענתה באושר, פלוס שלושה ילדים שמשמשים אותה כתירוץ לכל פעילות פנאי שאין לה כוח לעשות (לא משנה, נסחפתי עם התלונות הפרטיות שלי אליה)

הוא סטרונג סיילנט פאודה טייפ
פאודה, נו - לוחם, ציוני, בעל מראה לא מיופייף וטיפ'לה מסתערב, גם המראה החיצוני מחוספס כזה - הזיפים, האף הלא מושלם , חברה שאומרת שאף לא טוב זה סימן ההיכר של הגברים הכי שווים. אחד מהפרדוקסים הסקסיים ביותר שלו הוא העובדה שאמנם הוא גבר של גברים, אבל במובנים הטובים בלבד, של נאמנות לחברים, עזרה במעברי דירות, וחברויות ארוכות ויציבות. בדרך כלל גבר של גברים מאופיין בחוסר היכולת שלו לדבר בשפה שנשים מבינות, בנוסף לילדותיות לא מפותחת וזריקת בגדים ברחבי הבית. אז כזה. לא במובן של מדליק נודים עם החבר'ה (שזה אגב טיפוס של גבר שכל הנשים לא סובלות, אם רציתם להכניס את זה לפרופיל טינדר שלכם במקרה).

הוא מוזיקאי
תמיד אהבנו מוזיקאים, זה ידוע, אבל אין יותר מושלם מגבר שיודע לנגן על כמה כלים, שגם יודע לשיר, וגם תלוי עליו M16 מטאפורי. זה ישר זורק אותנו לסרנדות מתחת לחלון, לתובנות רגישות, הבנה של רגשות ויכולת לדבר אותם, עומקים נפשיים, ורומנטיקה איכותית. מוזיקאי שהוא גם לוחם לא יהיה טיפס של רוק סטאר עסוק בעצמו שכל היום עומד מול המראה ומחכה למעריצות - מוזיקאי שהוא לוחם הוא גם נאמן וערכי, ועסוק בעצמו בדיוק במידה הנכונה וברגעים הנכונים, ומעריץ אותך יותר מאשר את עצמו 90 אחוז מהזמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עידן עמדי נפגש עם הרמטכ"ל הרצי הלוי. דובר צה"ל
גבר של גברים, וגם של נשים/דובר צה"ל

הוא נפצע
למרות שתמיד אהבנו אותו, וחשבנו שהוא סקסי, אחרי ה-7 לאוקטובר, זה רק הלך והתגבר. אגב עמדי הוא לא המרוי\ויח היחידי מכל אפקט ההגנה על המולדת - זוהי שעתם של כל הגברים הישראלים, שערכם בשוק עלה פלאים מרגע שעלו על מדים, כידוע. עכשיו, מה יותר סקסי מלוחם? לוחם שנפצע. הפציעה של עמדי משחקת חלק גדול מאד בהתעלפות עליו, כמובן, כי הרי אין כמו פציעה וחשש לחייו של גבר כדי לבסס את מעמדו כסמל של הקרבה - לוחם פצוע מיד הופך לגיבור, וגיבור מיוסר זה סקסי.

הוא מורכב
בררו שעידן הוא גבר מורכב - דרושה יכולת מסוימת כדי להיות גם אלפא, רגיש מספיק בכדי לבכות בשידור חי, גברי מספיק בשביל להרגיש לגמרי בנוח עם זה, ולא לחשוש ולו לרגע לתדמית הגברית שלך. הפעם בין הקצוות השונים שלו - האמיץ והרגיש - מושכת, מה לעשות, ואת האישה הישראלית במיוחד. הרי השיר הראשון המוכר שלו הוא "דמעות של לוחמים", שזה פחות או יותר מסכם את הסקס-אפיל שלו. יש משהו במורכבות הזו שאנחנו אוהבות, והגבר המושלם עבורנו הוא של שתי הקצוות - חייל מלא אהבה למולדת שמחזיק נשק ומוזיקאי שליבו שבור תמידית, משדר לאישה הממוצעת שיש כאן גבר שמסוגל להכיל אותה, וזה סקסי.

הוא לא פנוי
בואו, מי מכן לא צפתה בו היום ועשתה תוך כדי גוגל תמונות "אשתו של עידן עמדי"? בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully