מאיה קיי קולקציית איפור לקרליין. לי אגמון,
לי אגמון

גאווה ודעה קדומה: הרגע שבו נמאס לנו להיות הפראיריות שקונות דיור

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 10:31

שיתוף הפעולה בין מאיה קיי לחברת הטיפוח קרליין מניב 5 מוצרי איפור, וזו רק ההתחלה. ליפ גלוסים מהממים, פלטת שימרים קרמיים סופר שימושית, וספריי לחות. קארין ארד ניסתה וחזרה כדי לנפץ דיעות קדומות

תקופה מאתגרת עוברת עלינו, ואולי בכלל על העולם, אם נסכים שהכל משפיע על הכל כמו במשל עם הפרפר שמנפנף בכנפיו וגורם להוריקן בקצה השני של העולם. אחד האתגרים שעומדים בפנינו במסגרת המלחמות שאנחנו חווים, הוא להכיר בעובדה שיש לנו דיעות קדומות, שהן כוללניות ולא נכונות - על כל דבר - עמים אחרים, אירועי חיים, ואפילו חפצים. הדיעות הקדומות תמיד כוללניות מדי, ומזיקות, כי הן סוגרות את החשיבה, מגבילות את ההתנסות, ועושות עוול, בעיקר לעצמנו.

אנחנו כל כך נגועים בדיעות קדומות מטופשות, שזה זולג אפילו לאביזרים שאנחנו משתמשים בהם, אני קוראת להם "תוספי אישיות" - מרכיבים חיצוניים שנועדו "לתמוך" באישיות שאנחנו שואפים להגיע אליה, שלעיתים קרובות גם מתפקדים כבוסטרים להערכה עצמית. התוספים יכולים להשתייך לכל תחום החל מהאנשים שאנחנו בוחרים להתחבר אליהם, העבודה שלנו, הבגדים, הטלפוןֿ, וכמובן שמותגים שאנחנו משתמשים או לא משתמשים בהם הם תוספי האישיות המשמעותיים ביותר, שיוצרים קבעונות מיותרים שיכולים למנוע מאיתנו לנסות מותגים מסוימים רק כי הם, לצורך העניין זולים יותר, או נחשבים פחות בתחום מסוים. כמו למשל - קרליין.

משהו עצוב בעיניים: מחקר גילה מהי טכניקת הפלרטוט שעובדת תמיד
תמונת המעצר של צ'לסי מככבת בפעם השנייה. הפעם - התנגדות למעצר
לא תאמינו לאן אתם צריכים ללכת עכשיו כדי לפגוש בחורות שוות

קולקצייה מאיה קיי&קרליין. סוון ברוכה,
פלטת שימרים קרמיים ללחיים ולעיניים/סוון ברוכה

המותג הותיק הזה סובל מדיעה קדומה בלתי מוצדקת. לא תהיה לנו בעיה לרכוש מגן שמש של קרליין, אבל כשזה מגיע לסרום עיניים אנחנו משום מה חיות באשלייה שעדיף לשלם יותר, כי זה מבטיח איכות טובה יותר, ובלי לנסות את המוצר הספציפי מראש נחליט שהוא לא מספיק טוב.

חלק מהסיבה שלמותגים יש פרזנטורים, נעוצה בדיעות הקדומות האלה. מותג כמו קרליין לא יכול להסתמך על היכולת שלנו לשםפוט את המוצר באופן אובייקטיבי מספיק בשביל להחליט בעצמנו להפוך מוצרים שלו לתוספי אישיות, ולכן הוא משתף פעולה עם מישהו כמו קיי, המייצגת פלח שוק של צעירות "שוות" ו"עדכניות", נשים צעירות ומלאות הבטחה שיודעות מה הן רוצות, ומעמדן בעולמות האינסטגרם מדורג גבוה. ואם היא מייצגת מוצר מסוים, אולי יהיה למישהי ששייכת לשכבת הגיל ולמעמד, יותר קל לאמץ מוצר חדש שלא עומד באותם סטנדרטים חיצוניים של, למשל דיור.

בתור מי שניסתה את כל מוצרי הביוטי הקיימים, אני יכולה להבטיח לכם בוודאות שאיכותם של מוצרים, במיוחד איפור בסיסי כמו שפתונים, זהים באיכותם בין החברות כמעט לגמרי, וגם אם את סרום הפנים עדיין תרכשי מלה-פרלה ותשלמי עליו מחיר של שכר דירה, בקניית שמן שפתיים, או מוצר כמו פלטת היילייטרים קרמיים, לגמרי לא צריך לשלם כל כך הרבה, כי תקבלי אותו הדבר, פשוט באריזה פחות יפה.

ניסיתי את מוצרי. הסדרה קרליין X Maya Keyy שמכילה 3 גוונים של גלוסים נגד יובש, עם מעט צבע, שמספקים את אפקט הלובלו הידוע, פלטת היילייטרים במרקם קרם עם שישה גוונים, ומיסט לפנים (ספריי כזה שמרענן ומקבע איפור).

קולקצייה מאיה קיי&קרליין. סוון ברוכה,
3 גווני ליפ גלוס - שמן לשפתיים/סוון ברוכה

ביקורת

Lip Oil
מדובר בשמן טיפוח לשפתיים בשלושה גוונים המעניקים לחות ומראה מבריק. הרקם טוב, לא משנוני מדי, לא דביק, ולא עבה מדיהפורמולה מכילה שמני שקדים, חוחובה, אבוקדו וקמומיל, והגוונים עדינים מאד, ומספקים אפקט של צבע. הכי אהבתי את הגוון הסגול, שבגלל שהוא דקיק, הוא נראה כאילו שמת לובלו דובדבן, רק מבריק יותר. במגוון יש 3 גוונים: PINK, BURGUNDY, PURPLE. מחיר: 69.90 ש"ח

Face Glow
פלטת השימרים במרקם קרם מעניקה לעור הפנים מראה זוהר, מעל או מתחת למייק אפ, או גם סתם ככה לבד. המראה שמתקבל הוא טיפה רטוב, מאד עדין, וטוב שכך, כי ארבעה מבין ששת הגוונים נראים במבט ראשון קצת מלחיצים למריחה. דוקא בגלל שהם שקפקפים, אפשר להשתמש בכל ששת הגוונים על כל גוון עור, כאיפור עיניים או לחיים, יצירת הצללות ונקודות אור זוהרות. מחיר: 99.90 ש"ח.

Facial Hydrating Mist
תרסיס לחות מרענן לפנים המשלב 3 פעולות במוצר אחד: מעניק לחות ותחושה מרגיעה, מסייע בקיבוע איפור הפנים ושומר על העמידות לאורך זמן. התרסיס מבוסס על מרכיבי לחות כמו חומצה היאלורונית, שמן קיק ופנטנול, לצד וויטמינים חיוניים כמו ניאצינאמיד (B3). לריסוס על פנים נקיות לפני האיפור, ו/או בתום האיפור לקיבוע. זה המוצר היחיד שלא התחברתי אליו, בעיקר בגלל הניחוח. לא שהוא לא נעים, אבל כשמדובר במוצרי פנים אני מעדיפה ניחוחות טבעיים יותר, או לגמרי בלי. מחיר: 69.90 ש"ח, להשיג בחנויות סופר-פארם, בסופר-פארם אונליין ובאתר קרליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully