כוכב הפורנו ג'ון לג'נדרי מציע לשכב עם אשתך. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לכוכב הפורנו הזה יש רעיון שישפר את חיי המין של זוגות נשואים

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 8:45

יש כאלה שכלום לא מספיק להם - הוא היה מהנדס אוירי, אבל החליט לשאוף גבוה יותר, לארח חברה לגרמי שמיים ולהפוך לכוכב פורנו. אחרי שקטף את פרס האורגייה הטובה ביותר, הוא ממשיך קדימה, והפעם הוא מציע לנשים נשואות לצלם את הפנטזיות הזוגיות שלהם, ככוכבות משנה שלו

דקל וקנין מברך/מעריב

תכירו את מהנדס ההגנה האווירית והחלל שהפך לכוכב פורנו ומחזיק בשם הבמה המקורי "ג'ון לג'נדרי", ואף עשה לעצמו שם בתעשייה וגרף "תארים" רבים, כולל את פרס סצנת הרביעייה והאורגיה הטובה ביותר. כבוד. האיש הקרוי ג'ון לג'נדרי גדל בדטרויט, ארה"ב, המשיך בהתחלה לקריירה בהנדסה לפני שעבד בעבודות הקשורות לאופנה וטכנולוגיה. ואז השיק את הקריירה השנייה שלו בשנת 2021, לאחר שהצטרף לאורח החיים הסווינגרי, החליט ג'ון לבחון את האפשרויות שלו בעולם הפורנו.

עכשיו ג'ון עובר לדבר הבא, ונותן למעריצות את ההזדמנות להצטלם לצידו. במסגרת הפרוייקט הוא מחפש נשים נשואות שרוצות להצטלם לצידו לסרט עתידי: "זהו מיזם ראשון מסוגו שבו האישה יכולה להיות כוכבת באחת מההפקות שלי כשחקנית המשנה שלי, ובכפוף לתשלום בעל יכול לבקש סרטון מותאם אישית שבו אשתו מצטלמת איתי באיזשהו סוג של פנטזיה או תרחיש".

שחם תבע גבר על שליחת דיק-פיק בגריינדר, וזכה: ככה עושים את זה
בלי מגע ובלי ידיים: 11 סוגי האורגזמה השונים ואיך להגיע אליהם
"אני מקווה שתמות יהודי מטונף רקוב, חחח אני כמו היטלר החדש"

הוא הוסיף: "זו הייתה הנינוחות של בעל שצילם אותי שוכב עם אשתו שהובילה אותי לשקול קריירה של כוכב פורנו, הרבה כוכבי פורנו נמצאים במערכות יחסים, חלקם נשואים, ויש גם כמות אדירה של יוצרי תוכן נשואים שעושים תוכן של hotwife. אז אני שוכב הרבה עם נשים נשואות, אבל לא עם אישה נשואה שלא עובדת בתעשייה".

ג'ון טוען שזו תהיה החוויה ראשונה ומרגשת עבורו, והוא אפילו חושב שזה עשוי לחזק ולשפר את חיי המין של בני הזוג: "אני חושב שזה יאפשר לזוגות להתקרב עוד יותר. מניסיוני למדתי שזו פנטזיה שיש להרבה זוגות, אבל הם לא יודעים איך להביא אותה לידי מימוש".

כוכב הפורנו מתעקש שזו הזדמנות לספק מרחב בטוח לזוגות לחקור את הפנטזיות שלהם: "הבעלים האלה ממש נלהבים מהרעיון שנשותיהם נחשקות על ידי גברים אחרים, וחלקם נהנים לראות אותן שוכבות וממוששות על ידי גברים אחרים." בנוסף, ג'ון גם נהנה מזה, הוא מודה: "אני גם מעדיף נשים נשואות כי זה גם קינק שלי - ההתמקדות העיקרית שלי היא לעזור לאפשר סביבה לאישה, שבה היא חופשית לחקור את המיניות שלה בדרכים המעצימות אותה כישות חושנית של אנרגיה נשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully