קנדיס טיפלה באקנה שלה עם רכיב סודי וקצת מגעיל. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

זיהינו ראשונות: המרכיב הדוחה הזה הוא הדבר הבא בסקין-קייר

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 17:58

הטיקטוק מלא בטרנדים מוזרים, מטופשים, ואף מסוכנים, רובם חולפים כלעומת שבאו בלי להשאיר אחריהם זכר. מדי פעם צץ שם גם רעיון טוב, כמו למשל המרכיב המפתיע והקצת דוחה הזה, שהולך להיות הדבר הבא בסקין-קייר

בווידאו: עופר תימור מנסה את כוחו בטיפולי פנים/צילום: יוסי ציפקיס עריכה: גלעד מנהיים

יוצרת תוכן שמוכרת כקנדיס, חשפה שהיא הצליחה להיפטר מהאקנה שלה על ידי שימוש בשומן בקר כקרם לחות. בסרטון שפרסמה ב- TikTok שנצפה 6 מיליון פעמים, המאבק של קנדיס החל, כמו רבים מאיתנו, בגיל ההתבגרות, ונמשכו שנים קדימה. היא ניסתה הכל, וגילתה אחרי כמה שנים ש"המוצרים המפוארים" ושגרת הטיפוח ה"משוכללת" לא רק שלא עוזרים, אלא אף מחמירים את בעיות העור שהיא סובלת מהן.

עבודה מהבית: זה הסכום ששווה תמונה של כף הרגל שלך באתר פטיש
גאווה ודעה קדומה: הרגע שבו נמאס לנו להיות הפראיריות שקונות דיור
משהו עצוב בעיניים: מחקר גילה מהי טכניקת הפלרטוט שעובדת תמיד


"העור שלי היה שמנוני, גבשושי, יבש באזורים מסוימים - שמן באחרים - כאילו, זה לא היה טוב", הסבירה.
"לפני כשנה הבנתי ששגרת טיפוח כל כך מסובכת מכיוון שהעור שלך משקיע מאמץ כדי לייצר את השמנים הטבעיים שלו ואת הסבום שלו, אבל בכל ערב לפני השינה, אנחנו מקרצפים אותו עם המון מוצרים קשים. משהו פה לא הגיוני"

סבום, החומר השומני שמייצר העור כדי לשמור על הלחות שלו, יכול גם לסתום נקבוביות או להוביל לעור שמן יותר אם הוא מיוצר יתר על המידה, מה שעלול לגרום להתפרצויות. כלל הזהב של טיפוח העור - מלבד השקעה בלחות יומיומית ומריחת SPF - הוא לשטוף את הפנים בבוקר ובלילה. קנדיס נסכימה, אבל מציינת שהחלה לשים לב שהעור שלה מגיב קשה כאשר היא מנקה אותו יותר מדי ועם חומרים קשים מדי.

@thrivewithcandice Just water & beef tallow and my skin has never been better ?? dry brush is from @Primally Pure and beef tallow from @ELA SKIN CO. #nontoxicskincareroutine #naturalskincare #naturalskincareproducts #nontoxicskincareproducts #beeftallowskincare #drybrushingskin #drybrushingbenefits ♬ original sound - Candice | UGC Creator

אמנם ידוע שסוגי עור שונים דורשים מוצרים שונים לתחזוקה, אבל בשנים האחרונות שגרת הטיפוח חוזרת להיות פשוטה יותר, עם התמקדות בלחות ובחומרים עדינים יותר, שלא פוגעים במחסום האפדרמי. כבר הבינו שגם שטיפת יתר יכולה לגרום ליובש ולמחסום עור פגוע, וכך גם להוביל להתפרצויות של נגעי עור שונים.

קנדיס החליטה לפשט את הענינים, ובמקום להשתמש בתכשירי ניקוי מסורתיים כדי לשטוף את פניה, היא עושה משהו אחר - קנדיס מצחצחת את פניה עם מברשת טבעית יבשה כדי לקלף תאי עור מתים ולהיפטר מהם, ואז רק שוטפת במים פושרים, ומורחת לחות עשירה שעשויה משומן בקר. כן, כן, ממש ככה.

לפני שאתן קופצות לקצב השכונתי, צריך לדעת שהטרנד הזה אמנם נוסה על ידי המון נשים, אבל לא אושר על ידי רופאים קונבנציונליים. מצד שני, זו לא תהיה הפעם הראשונה שחוכמת ההמונים מקדימה את המדע, ונזק של ממש לא יכול להיגרם ממריחת של משהו שאנחנו אוכלים, על העור. מי שרוצה לנסות ולהכין קרם כזה בבית - הנה מתכון:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מצרכים:
500 גרם/1 ק"ג שומן בשר בקר נקי (מפיק בערך 2 כוסות)
4 כפות שמן זית כתית
3-5 טיפות שמן אתרי כלשהו, בשביל הריח
בד סינון גבינה

הוראות הכנה:
חותכים את השומן לחתיכות קטנות ומניחים בסיר עם דפנות, לא מחבת (החומר הזה לוהט כשהוא נמס, לכם עדיף שהדפנות יהיו כמה שיותר גבוהות).

שמים כמות קטנה של מים בתחתית המחבת, מכוונים את האש לבינוני ומערבבים מדי פעם. כשהשומן נמס. התהליך ייקח 20-30 דקות, שימו לב אליו כדי להבטיח שהשומן לא יתחיל לעשן.

כשהכל נמס, כל מה שאינו שומן נקי יישאר מאחור אחרי הסינון - סננו את השומן באמצעות בד גבינה לתוך מיכל זכוכית (מחומם מראש 30 שניות במיקרו כדי שלא יתפוצץ), או מתכת - אל תשתמשו בפלסטיק, כי הוא יימס!

זורקים את השאריות שנשארו בבד, ומחכים שהשומן המומס יתקרר.

לאחר שהתקרר, מוסיפים את שמן הזית והשמן האתרי ומכניסים למקרר עד שהתערובת הופכת למוצקה.
כשהיא מוצקה, מקציפים אותה עם מיקסר חשמלי ומאחסנים בצנצנת את חמאת הגוף המוקצפת. ֿ

שומרים במקרר עד שנה, בטמפרטוורת החדר לפחות 4-5 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully