ג׳ניפר בעלה דניאל, והחבר שלה טאי, גרים יחד. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אני גרה עם בעלי ועם החבר שלי - זו הדרך היחידה לשלם שכר דירה

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 9:37

ג'ניפר מרטין מספרת כמה קה היה לה ולבעלה דניאל, לשלם שכר דירה אחרי שנולדו שני ילדיהם. המצב השתפר כשקיבלו דייר חדש לביתם - החבר שלה, טאי. השנה הם קנו את בית חלומותיהם, והיא מחלקת את זמנה בין שני חדרי השינה שלהם

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

ג'נפיר מרטין אמרה שצורת החיים הבלתי שגרתית שלה היתה ברכה כלכלית, במיוחד בתוך האינפלציה הגואה, בהתחשב בכך שיש כעת שלושה מבוגרים שעובדים לכיסוי עלויות הבית והחיים.

ג'ניפר, 35, ודניאל, 36, נישאו עוד ב-2008 ובמהרה קיבלו את פניהם של שני ילדים והפכו למשפחה. בשנת 2015 החליטו בני הזוג לפתוח את נישואיהם ולנסות פוליאמוריה. ושלוש שנים מאוחר יותר, ג'ניפר פגשה את טאי, 33, שהפך מהר מאוד לחבר שלה, שבמהרה הפך גם לבן בית.

כרית, טלויזיה, בננה: נשים שיתפו מה הגעיל אותן בדירת גבר חדש
לא רק שאין דבר כזה "האחד" - האמונה בפני עצמה מזיקה לזוגיות
גילתה דרך סבתא שלה שבעלה בוגד בה עם אמא שלה


רגע לפני מגיפת הקורונה, ג'ניפר ודניאל החליטו להזמין את טאי לגור בביתם, שם הוא יעזור לכסות את ההוצאות ושכר הדירה. השלישייה משלמת 1,537 דולר לחודש, כשטאי נותן 700 דולר עבור השליש שלו.

ג׳ניפר בעלה דניאל, והחבר שלה טאי, גרים יחד. אינסטגרם, צילום מסך
ג׳ניפר בעלה דניאל, והחבר שלה טאי, גרים יחד/צילום מסך, אינסטגרם

"דניאל ואני בהחלט נאבקנו כלכלית לפני שטאי עבר לגור איתנו, "אמרה מרטין. עם זאת, לא רק עלות השכירות הפכה לפחות מעיקה בגלל הפיצול המשולש - ג'ניפר ודניאל משלמים עבור המצרכים, בעוד שטאי מכסה את עלות החשבונות וה-Wi-Fi. עם הזמן הוא גם התקרב לילדים של ג'ניפר ודניאל ומדי פעם משלם גם על ההוצאות שלהם.

ג'ניפר עובדת כיום כעורכת פרילנסרית, דניאל הוא מורה בבית ספר פרטי, וטאי מנהל בנק. יחד, יש להם הכנסה שנתית של כ-155,000 דולר, ואף הצליחו לחסוך לאחרונה כדי לקנות בית ביחד, אותו קנו בדצמבר בשנה שעברה. השלישייה רכשה בית עם ארבע מיטות ושלוש אמבטיות תמורת 325,000 דולר.

"אני לא חושבת שהיינו יכולים לקנות בית בלי טאי", אמרה ג'ניפר ל"פוסט". "אני לא מכירה כמעט אף אחד בגילי בריצ'מונד שיש לו בית, ומתוך אלה שכן, הם באמצע או סוף שנות ה-30 לחייהם. המצב הכלכלי נראה עגום ונואש עבור הרבה מבני המילניום שאני מכירה".

סגנון החיים שלהם כשלישיה ממשיך להניב פירות חיוביים. ג'ניפר עושה שני לילות בחדר השינה של דניאל ושני לילות בחדר השינה של טאי - שגרה שהיא אומרת שהיא תמשיך כשכולם יעברו לבית החדש בחודש הבא.

"אני מכירה פוליאמורים שמאמינים שלכל אדם צריך להיות חדר שינה משלו, אבל מכיוון שיש לנו ילדים, המרחב הנוסף הזה הוא מותרות עבורנו", אמרה ג'ניפר. "במקום זה, אני מחליף מיטות בין החדר של טאי לחדר של דניאל כל שני לילות, ויש לי סל שאני מעבירה מחדר לחדר עם הדברים שלי ללילה כמו מי פנים, קרם לילה, והספר שאני קוראת. אני מנסה לעשות את זה הכי הוגן שאפשר בין טאי לדניאל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג׳ניפר בעלה דניאל, והחבר שלה טאי, גרים יחד. אינסטגרם, צילום מסך
ג׳ניפר בעלה דניאל, והחבר שלה טאי, גרים יחד/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף, ג'ניפר מסבירה, גם טאי וגם דניאל נפגשים רומנטית עם אנשים אחרים: "לדניאל יש בן זוג לא בינארי שהוא רואה פעם בשבוע, בעוד לטאי יש מישהי בפיטסבורג. מדי פעם גם הוא יוצא עם אנשים אחרים באיזור שלנו", אמרה ג'ניפר. "לי יש עוד שתי מערכות יחסים מזדמנות, עם אישה וגבר ששניהם גם יוצאים זה עם זו".

"אנחנו ממש שמחים, אנחנו מסתדרים מצוין, והילדים שלי משגשגים עם שלושה שותפים לגידולם", אמרה ג'ניפר ל"פוסט", והוסיפה שזו היתה ברכה מהרבה בחינות ולא רק לחשבון הבנק שלה. כילדה שגדלה במשפחה אוונגליסטית שמרנית, היא אומרת שהיא בוחרת לגדל את שני ילדיה עם חשיבה סובלנית יותר.

"אפשרי לקיים מערכות יחסים מוצלחות מרובות כאשר יש לך בסיס איתן, כישורי תקשורת מצוינים ואת מוקפת באנשים טובים", הסבירה ג'ניפר. "פוליאמוריה הופכת נפוצה יותר ויותר, והיא לא תיעלם בזמן הקרוב, אז אני חושבת שהמבקרים צריכים להתגבר על זה ולהתחיל להתרגל לרעיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully