אישה מריחה ריח רע ליד פריזר. New Africa, ShutterStock
ShutterStock/New Africa

כרית, טלויזיה, בננה: נשים שיתפו מה הגעיל אותן בדירת גבר חדש

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 11:14

את מגיעה לראשונה לביתו של בחור, מלאת תקווה, וחוטפת כאפה לפנים בצורת לייף-סטייל שמעיד בבירור על גבר שזקוק לאישה בעיקר כדי שזו תעזור לו לתפקד בין בני אנוש? את לא לבד. עשרות נשים שיתפו את הדברים שכיבו אותן מיידית כשנכנסו לבית של בחור חדש

איך מנקים את המקפיא?/Everything_Tidy

אם יצא לך פעם להרגיש גועל קל כשנכנסת לראשונה לביתו של בחור, את לא לבד. מכיוון שהנשים הללו נפתחו לגבי הדברים שהכי מכבים אותן בפרופיל האינסטגרם הפופולרי מיס דאבל ביי, שמתהדר ב-61,600 עוקבים. הנ"ל פרסמה תמונה של כמה פריטים שנתקלה בהם בביתם של גברים שיצאה איתם ודחו אותה - כולל כריות מצהיבות והרגלי הגיינה גרועים.

העוקבות שלה הגיבו מיידית וחשפו גם הן את התופעות שנתקלו בהן בדירות של דייטים פוטנציאלים, ותנו לנו להגיד לכם - הרשימה מאדדדדד ארוכה.

לא רק שאין דבר כזה "האחד" - האמונה בפני עצמה מזיקה לזוגיות
גילתה דרך סבתא שלה שבעלה בוגד בה עם אמא שלה
זיהינו ראשונות: המרכיב הדוחה הזה הוא הדבר הבא בסקין-קייר

"בתור התחלה, היה מזרן על הרצפה, ללא מסגרת מיטה, ולידה על הרצפה פותחן בקבוקים. במקרר היה אוסף של ארוחות מוכנות" סיפרה אחת המגיבות. אבל זה עוד מחמיר.

"בודי ווש של Nutribullet, Axe, כרית מיטה מוכתמת ומצהיבה, ואוסף ענק של מטבעות מושלכים על ספסל". אחרת הוסיפה מנסיונה האישי: "ארגז מכולת המשמש כרהיט רנדומלי".

במסגרת הרשימה היו כמה תופעות שחזרו על עצמן, ביניהן "עטיפות קונדומים פתוחות על הרצפה", "מקרר ריק שיש בו רק בננה רקובה", "בקבוקי אלכוהול ריקים שמשמשים כפריטים עיצוביים", חדרי אמבטיה עבשים, פח מלא, וריח מעופש בכל הדירה, וכמובן "מיכל ענק וריק של אבקת חלבון באמצע השיש, ולידו זוג מכנסונים שהוא לובש בבית בלי תחתונים כל לילה ובסופי שבוע, שאף פעם לא כובסו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully