נלי סודרי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

את בוגאטי או טויוטה? למה נשים איכותיות מאיימות על גברים

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 9:49

מומחית יחסים מהטיקטוק טוענת כי 'להיראות יקרה' מקשה על היכרויות לנשים - אם את אישה עם השכלה ברמה עולמית ומלתחה מעוצבת, את עשויה לשלם את המחיר בחיי ההיכרויות שלך", היא אומרת, ואחרי כמה מטאפורות רכב, שכנעה והגעילה בו זמנית

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

נלי סודרי, שדכנית בת 28 המתגוררת בבוורלי הילס, טוענת ש"המראה היקר" מפחיד גברים.
סודרי מפרסמת לעתים קרובות עצות היכרויות בעמוד הטיקטוק שלה @ask.nelly, שם יש לה למעלה מ-785,000 עוקבים.

"ליידיז, ככל שאתן נראות ונשמעות "יקרות" יותר, בין אם זה בגלל ההשכלה הגבוהה שלך, סגנון החיים, בגדי המעצבים שאת לובשת, אאו שיש לך מראה ממש אלגנטי - ככל שאת נראית יוקרתית ואיכותית יותר, כך מאגר ההיכרויות שלך הולך ומצטמצם", כך אמרה בסרטון שפורסם בשבוע שעבר וזכה לכ-3 מיליון צפיות.

"המיתוס שלנשים יש חשק מיני נמוך מזה של גברים פשוט לא נכון"
אני גרה עם בעלי ועם החבר שלי - זו הדרך היחידה לשלם שכר דירה
ענו על 40 שאלות, ותדעו עד כמה רעילה מערכת היחסים שלכם


היא אמרה שזה קורה מכיוון שבעוד שהרבה גברים עשויים עדיין לרדוף אחרי נשים "יקרות למראה" בשביל "האגו והאימות האישי שלהן", הם בסופו של דבר יתקשו להתחייב כי "הנוכחות שלהם גורמת להם להרגיש חוסר ביטחון".

סודרי הסביר שגברים "מתוכנתים להיות ספקים", ואם הם רואים מישהי שנראה שכבר יש לה הכל, הם מרגישים מיותרים."כשגבר מבקש להרשים אישה, יהיה לו קל יותר להרשים מישהי שיש לה פחות. הם ילכו על בחורה שגורמת להם להרגיש יותר את אנרגיה הגברית שלהם, ולפעמים זה לא קשור בך - זה רק התסביך שלהם", אמרה, והשוותה נשים איכותיות ל'בוגאטי' - "יש סיבה שלא הרבה אנשים נכנסים לסוכנות הזו", היא מסבירה "כי לא הרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם להיות בעלים של אחת כזו", הסבירה. עם זאת, היא לא מציעה לנשים לשנות כלום מהרגליהן ולהפוך לטיוטה.

"נשים כאלה לא צריכות לדעת שהן לא בשביל כל אחד ולא להיות מופתעות כשגבר בוחר שלא לא להיכנס ל'סוכנות' המטאפורית שלהן. מאגר ההיכרויות שלהן עשוי להיות קטן יותר. כמה נשים הגיבו מתחת לסרטון כדי להסכים ולשתף בבעיה הזו בחיי ההיכרויות שלהן: "אומרים לי שאני מפחידה, אבל זה עליהם. גבר חזק יכול להתמודד עם זה", אמרה אחת, ואחרת סיכמה: "זה נכון מאוד, אולי באמת עדיף שלא ייכנסו לסוכנות אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully