זוג מתווכח. ShutterStock
ShutterStock

ענו על 40 שאלות, ותדעו עד כמה רעילה מערכת היחסים שלכם

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 9:36

כל מערכת יחסים היא ייחודית - אולי אתם טובים מאד באינטימיות ושיתוף פעולה, ופחות טובים בפתרון קונפליטים, והסך הכל של האיכויות הללו מהוות את ציון ה"בריאות" של הזוגיות. רוצים לדעת עד כמה הזוגיות שלכם בריאה או רעילה? ענו על השאלון ותגלו

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

דיבור על מערכות חיסים רעילות הופך להיות נפוץ יותר ויותר, והרבה אנשים ונשים מגלים שמערכות יחסים שלהם9 בעבר או בהווה הן רעילות מבלי שהם ידעו על כך. שאלון מדעי חדש שפורסם טוען שהוא מסוגל לדרג את מערכת היחסים שלכם בסולם בין גן עדן צרוף לגיהנום טהור: "מתוך הכרה בכך שעצם היותנו במערכת יחסים לא תמיד הופכת אותנו לשופטים הטובים ביותר של בריאותה, צוות של מקצוענים הרכיב סדרה של שאלות שנועדו להוציא את האמת מכל נשאל ונשאלת" אמרו מפתחי השאלון.

מבחן בריאות היחסים פותח על ידי IDR Labs, שהרכיבה סדרה של מבחני אישיות וחידונים. לדברי היוצרים, "שום מערכת יחסים אינה מושלמת והופעת אתגרים מדי פעם היא נורמלית מאד." עם זאת, הם אומרים גם כי "במערכת יחסים בריאה, שני בני הזוג מחויבים לעבוד יחד כדי להתגבר על קשיים ולשמור על קשר אוהב, מכבד ומספק".

כרית, טלויזיה, בננה: נשים שיתפו מה הגעיל אותן בדירת גבר חדש
לא רק שאין דבר כזה "האחד" - האמונה בפני עצמה מזיקה לזוגיות
גילתה דרך סבתא שלה שבעלה בוגד בה עם אמא שלה

זוג הולכים יד ביד. ShutterStock
זוג הולכים יד ביד/ShutterStock

המבחן, שאליו אפשר לגשת כאן, חינם - מורכב מ-40 הצהרות, שאיתן אתם מתבקשים להסכים או לא להסכים. ההצהרות כוללות אמירות על מערכת היחסים כגון "אנו מטפלים בקונפליקטים בצורה אסרטיבית ומכבדת", כמו גם "אנו תומכים בצמיחה ובשיפור האינדיבידואליים אחד של השני".

לאחר שהגבת לכל אחת מההצהרות באמצעות הזזת הכפתור ימינה (להסכמה) או שמאלה (אי הסכמה) על הגרף,יוצג תרשים עם קטגוריות כמו אינטימיות, גבולות, אמפתיה ותקשורת, עם התוצאות שלך, שיחשפו בכמה אחוזים מערכת היחסים שלך בריאה, ואיפ-ה המקומות החלשים והחזקים יותר אצלך.

יכול להיות מצב שבו אתם מעולים באינטימיות, אבל נוראיים בעבודת צוות, או מצוינים בפתרון קונפליקטים, אבל התקשורת שלכם מכשילה אתכם כזוג.

חשוב לציין, התוצאה לא אמורה להוות תחליף לייעוץ נישואין, או לכל סוג אחר של "הערכה מקצועית". אבל היא בהחלט יכולה להיות הבסיס לשיחה רצינית לפני השינה. (אם השגתם תוצאות טובות בתקשורת). "כמפרסמים של בדיקה חינמית זו, השתדלנו להפוך אותה למהימנה ותקפה ככל האפשר על ידי בדיקות ותיקופים. עם זאת, היא לא אמורה להות תחליף לייעוץ מקצועי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully