זוג מאוהב בים. ShutterStock
ShutterStock

"שנים זייפתי אורגזמות - עכשיו אני עושה את הסקס הכי טוב בחיי"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 9:49

רגע לפני יום הולדת 30 הבינה לארה טוני שבכל הדייטים שלה בעשור האחרון היא היתה שיכורה בדרגות שונות, והחליטה לעשות שינוי. שמונה שנים לאחר מכן היא שמחה על החיים החדשים שלה, וממליצה לכולם להיות פיכחים בדייטים הראשונים

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

ניו יורקרית אחת בשם טוני לארה הייתה מבועתת רק מהמחשבה על דייט ללא אלכוהול כשהפסיקה לשתות לפני שמונה שנים, רגע לפני יום הולדתה ה-30. "המחשבה על יצירת קשרים חברתיים או היכרויות, שלא לדבר על קיום יחסי מין ללא אלכוהול, פשוט נראתה בלתי אפשרית".

הברמנית ונערת המסיבות לשעבר הבינה בשלב מסוים שרוב האינטראקציות החברתיות והמיניות שהיו לה כבוגרת כללו כמה שוטים של טקילה או קנקני בירה, והפסיקה לשתות כדי לישר קו עם החיים. למרות חששותיה הראשוניים, לארה הבינה עד מהרה שהפיכחות שיפרה את חייה הרומנטיים.

"הדייטים השתנו עבורי כי באמת התחלתי לקבוע סטנדרטים", אמרה לארה. "הסובלנות שלי לשטויות פשוט ירדה. אני חושבת שהחלק של האורגזמה במיוחד, כי זייפתי אורגזמות עד אז", הודתה.

"המיתוס שלנשים יש חשק מיני נמוך מזה של גברים פשוט לא נכון"
אני גרה עם בעלי ועם החבר שלי - זו הדרך היחידה לשלם שכר דירה
ענו על 40 שאלות, ותדעו עד כמה רעילה מערכת היחסים שלכם


בפעם הראשונה שקיימה יחסי מין נטולי אלכוהול מחוץ ליחסים ארוכים הבינה שהיא לא רוצה יותר להעמיד פנים. "אמרתי לו, 'זו בדרך כלל הנקודה שבה אני מתחילה להיות תיאטרלית, ומתחילה לזייף אורגזמה, ואני לא רוצה לעשות את זה יותר'", היא סיפרה. "לרצות לפרק את זה ולהבין מה אני רוצה שתהיה עבורי החוויה המינית היה אירוע פורץ דרך".

זוג שתיינים במיטה. ShutterStock
"המחשבה על קיום יחסי מין ללא אלכוהול, פשוט נראתה בלתי אפשרית"./ShutterStock

והיא לא היחידה שחשה כך.

הרבה רווקים שהפסיקו לשתות רואים את היתרונות של פיכחון בחיי המין שלהם, כולל פסיכותרפיסטים כמו ד"ר לי פיליפס "אלכוהול יכול לגרום לך להיות חרמן כשאתה מתחיל לשתות", אמר יועץ המין והיחסים המוסמך בניו יורק ל"פוסט" "אבל ברגע שאתה מתחיל עם זה, זה גורם להרבה בעיות."

תגובות פיזיולוגיות מסוימות למין יכולות להיות מעוכבות על ידי אלכוהול, כולל אי-אורגזמה.
נשים נוטות לחוות מין לא נוח או אפילו כואב כשהן שיכורות, בגלל סיכה מוגבלת בנרתיק, וגברים נוטים להפרעות זיקפה, מכיוון שהאלכוהול מקטין את זרימת הדם לאיברי המין.

חוץ מהפגיעה הזמנית בביצועי הגוף, ישנן גם סיבות פסיכולוגיות לכך שהימנעות מאלכוהול בדייט יכולה להיות טובה עבור כל אחד ואחת: "יש משהו מאוד ארוטי ומאוד חם בנוכחות מוחלטת כשאתה מקיים יחסי מין - אפשר ממש להרגיש יותר בגוף שלך ולהיות יצירתי במהלך סקס", אמר פיליפס.

הילארי שיינבאום הייתה בשנות ה-20 לחייה כשהחלה לצאת לדייטים ללא אלכוהול בניו יורק לאחר שהתערבה עם חבר שתוכל להחזיק מעמד ינואר שלם, ונהנתה מההשפעות: "כמה מהמיתוסים הגדולים ביותר על דייטים פיכחים הם שזה משעמם או מביך. למען האמת, מצאתי שזה בדיוק ההפך, וגם - בלי אלכוהול, אתה יכול לקלוט דגלים אדומים או דברים שגורמים לך לאי נוחות מהר יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully