צ'יה מצאה את בעלה בסלפי לפני שהכירו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"עד עכשיו אני רועדת" זיהתה את בעלה ברקע סלפי ישן שצילמה

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 7:46

יוצרת תוכן שיתפה תמונת סלפי שצילמה 11 שנים לפני שפגשה את מי שהוא בעלה היום - מסתבר שטיילור סוויפט יודעת על מה היא מדברת, וכל הזמן הזה הם היו קשורים בחוט בלתי נראה

לימור בנדל, מטפל זוגית באולפן - על מונוגמיה/וואלה!

אישה שהתחתנה לאחרונה עברה על התמונות בטלפון שלה וראתה משהו שצמרר אותה לשעות קדימה - בעלה, ברקע של סלפי שלה, שנים לפני שהכירו זה את זו. מדברים על נשמות תאומות, אפילו שרים על זה, אם להתייחס לשיר של טיילור סוויפט "Invisible String" משנת 2020, שמדבר על כך שנשמות תאומות קשורות זו לזו בחבל בלתי נראה, שמאלץ אותם להיפגש בכל מיני צמתים בחיים, גם בלי שידעו על כך לעולם.

גם את? 59 אחוז מהנשים חולקות את אותה פנטזיה. זו המשמעות
כמה זמן יש לך? מ-20 דקות עד שעה וחצי, זה הטיפול שמתאים לך
רוצה להתחתן עם האקס? אולי כדאי שתבואי לאירוע הזה השנה


יוצרת התוכן ג'ן צ'יה ילידת מלזיה הפכה ויראלית כששיתפה את התמונה שצולמנ שנים קודם לכן, ורק בדיעבד זיהתה את בעלה כיום, ברקע, ממש עומד מאחוריה בעודה מצלמת את עצמה.

התמונה צולמה באוקטובר 2012 - כ-11 שנים לפני שהזוג התחתן ושנתיים לפני שהכירו לראשונה. "אני עדיין רועדת כשאני מסתכלת על זה," כתבה צ'יה, 32, באינסטגרם בדצמבר ככיתוב לתמונה מ-2012 שהראתה אותה בבית קפה כשהיא מחזיקה כוס, וברקע נמצא בעלה, ג'ון לידל, בן 33, זמר-יוצר, שנראה כממתין בתור בקופות. "היינו באותו מקום אבל עוד לא ידענו אחד על השני", הסבירה צ'יה.

צ'יה מצאה את בעלה בסלפי 11 שנים לפני שהתחתנו. אינסטגרם, צילום מסך
שנים לפני שהכירו, הנה הוא ברקע של הסלפי/צילום מסך, אינסטגרם

"נפגשנו בזמן הנכון", כתבה צ'יה בפוסט, שמשך 452,000 לייקים נכון ליום הראשון שלו "אם היינו נפגשים לפני, אני לא חושבת שהקשר היה נמשך", המשיכה צ'יה. "הייתי מפלצת נרקיסיסטית, חסרת מודעת, ונאיבית." היא הוסיפה: "לקח לי שנה של טיולים ורווקות כדי להצליח להבין את עצמי ואת הטעויות שלי. ואז נפגשנו".

"תיאוריית המיתרים הבלתי נראים!!!!" קרא מגיב אחד, בהתייחס לפולקלור שאומר ששני חברי נפש שנועדו להיפגש מחוברים בחוט בלתי נראה. בטיקטוק זה המונח משמש לתיאור אנשים שפגשו את הנפש התאומה שלהם הרבה לפני שהם הבינו שפגשו אותו/ה. "עור ברווז!" קראה אחרת, ושלישי סיכם במילות השיר של סוויפט: "זה לא מדהים לחשוב שכל הזמן הזה הייתם מחוברים בחוט בלתי נראה?"

sheee מאד מתרגשת, אבל לא ממליצה לעבור עכשיו על כל סלפי שצילמת אי פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully