טיפול פנים גלאם גריד זהב טהור. חו"ל,
חו"ל

כמה זמן יש לך? מ-20 דקות עד שעה וחצי, זה הטיפול שמתאים לך

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 9:48

השןק מוצף בטיפוליים מסוגים שונים, ואת לא מוצאת את הידיים והרגליים שלך בכל המידע? אספנו עבורך כמה טיפולים שכל אחד מהם מכוון להצערת העור ומיצוקו. כל מה שאת צריכה לדעת, זה כמה זמן יש לך - אנחנו כבר התאמנו לך את הטכנולוגיה

כולנו רוצות להיראות זוהרות במראה צעיר וטבעי, אולם לא לכולנו האפשרות להקדיש את כל מה שנדרש לטובת הדבר - למי באמת יש את הזמן ואת הכסף ללכת אחת לשבוע לטיפול עור מעמיק? רבות מאיתנו לא יכולות להרשות לעצמן. מצד שני, לפני אירועים חשובים עולה הצורך להיראות במיטבך, ולשם כך יש טיפולים מהירים וחד פעמיים שעושים אותם יומיים לפני האירוע.

בין אם את מהסוג הממהר, או זה שמעדיף להתפנק בנחת על טיפול באורך מלא וסדרות טיפולים,
יש כיום מגוון כל כך רחב של טיפולים שכל אחת יכולה לבחור את המתאים לה על פי האופי שלה. המשותף לכולם הוא שבסוף מתקבל מהם מראה זוהר ורענן, וכולם אידאלים לביצוע יום יומיים לפני ערב חשוב או אירוע, ולהגיע במיטבך.

"תמיד היה לי ברור שאני יפה" דנה זרמון בראיון חשוף במיוחד
"שנים זייפתי אורגזמות - עכשיו אני עושה את הסקס הכי טוב בחיי"
את בוגאטי או טויוטה? למה נשים איכותיות מאיימות על גברים

טיפול פנים גלאם גריד. חו"ל,
גלאם בחצי שעה/חו"ל

לאישה העסוקה - קצר מפנק וזוהר

כשאת אישה עסוקה, ולא יכולה להרשות לעצמך לפנות זמן של ממש לטובת טיפול אסתטי, את יכולה לקפוץ לרבע שעה 20 דקות של פרוטוקול הזוהר המקוצר של GENEO. טיפולי GENEO כבשו זה מכבר את ליבן של הנשים בארץ ובעולם, שאימצו את מהפכת הקפסולות - פרי פיתוח ישראלי מוגן בפטנט עולמי. מכוני קוסמטיקה ומרפאות מתהדרים בטיפול הזה, המעניק בתוך חצי שעה, מראה זוהר ורענן, המאפשר לככב בכל אירוע. איך זה עובד? ל- GENEO יש חמש קפסולות מופלאות ועוצמתיות, שכל אחת מהן ייעודית למצבי עור שונים.

ההמלצה שלנו לערב וולנטיינס: GENEO GLAM - הקפסולה המכילה פתיתי זהב טהור ומותאמת לעור בוגר. לקפסולה יתרון של הענקת גמישות ולחות מוגברת לעור הפנים והפחתה משמעותית של מראה הקמטים והקמטוטים העדינים. לאחר טיפול בקפסולת GLAM GENEO העור הופך גמיש ורווי לחות ומראה הקמטים מיטשטש. מכשיר GENEO מבצע 3 פעולות בו זמנית, והטיפול בו בעל אפקט מידי המעניק זוהר וחיות, מטשטש את סימני הגיל ותוצאותיו נראות לעין החל מהטיפול הראשון.
מתבצע במרפאות ומכונים מורשים ברחבי הארץ.

טיפול פנים דרמלוג'יקה. חו"ל,
מפנק ומענג/חו"ל

לאישה האמיצה - עוצמתי עם תוצאה משמעותית

אם את מאלה שרוצות להתנסות בטיפולים הכי חזקים עוצמתיים מתקדמים שכולם מדברים עליהם אז זה הטיפול שלך: MORPHEUS8 - הטיפול, שהוגדר על ידי קים קרדשיאן כ"גיים צ'יינג'ר", הפך למכתיב הטרנדים העולמי בתחום הטיפולים האסתטיים. הביקוש אליו מזנק והוא מסתמן כטיפול המבוקש ביותר כיום. MORPHEUS8 מיועד למיצוק וחידוש העור בתהליך המקנה תוצאה טבעית, ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי, ועם תוצאות אופטימליות.

זהו טיפול פרקציונלי של גלי רדיו (RF) בטכנולוגיה המשלבת מיקרו מחטים ייחודיות החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור. הטיפול מאפשר עיצוב מחדש של הרקמות וכך העור נראה מוצק, מהודק זוהר וצעיר יותר באופן טבעי. מתאים לטיפול באזורי העיניים, מצח, לחיים, קו לסת צוואר ומחשוף. MORPHEUS8 מתאים גם לטיפול בצלקות אקנה.

להשגת תוצאה אופטימלית, מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך תוצאה נראית לעין תתקבל כבר לאחר הטיפול הראשון. רצוי לבצע כשבוע לפני המועד הנחוץ, כדי לאפשר את היעלמות האדמומיות מהטיפול עצמו.

טיפול פנים דרמלוג'יקה. חו"ל,
טיפול החייאה בטכנולוגיה של אנקפסולציה/חו"ל

לאישה הלחוצה - מרגיע עם תוצאות זוהרות

דרמלוג'יקה מציגה טיפולי פנים חדשניים ומותאמים לכל מטופל באופן אישי, כאשר הערך העליון של המותג המקצועי המככב במכוני הקוסמטיקה, הוא מגע אנושי והתאמה אישית. הטיפולים מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת של מרכיבים קוסמטיים פעילים המותאמים אישית לכל סוג, מצב או בעיה בעור. טיפול החייאה וזוהר PRO GLAM הינו טיפול אולטימטיבי המשלב את מיטב התכשירים הטיפוליים, לצד מיכשור וטכנולוגיות מתקדמות מבוססי חימום, קירור ושימוש בתאורת LED.

בין הטכנולוגיות החדשניות ניתן למצוא מרכיבים פעילים בטכנולוגיה של אנקפסולציה לשחרור מושהה של החומרים בעור, ממש כמו שאנו מכירים מעולם התרופות. השימוש בטכנולוגיה זו מאפשר מצד אחד הגנה על החומר הפעיל ומצד שני שליטה על הפיזור של החומרים הפעילים בעור.

מבוצע בקרב דרמה-תרפיסטיות מורשות של דרמלוג'יקה ברחבי הארץ. לבירורים

טיפול פנים מורפיאוס. חו"ל,
גיים צ'יינג'ר - קים קרדשיאן אמרה, לא אנחנו/חו"ל

לאמא הצעירה - החייאה ורענון ב-20 דקות

טיפול מתקדם, שאפשר לתקתק ב-20 דקות, כי הילדים משתרכים אחרייך ואת לא יכולה להיעדר לזמן ממושך - Divine Pro הינו הטיפול האולטימטיבי עבורך. מדובר בטיפול להצערה ולמיצוק העור, חיטוב מתאר הפנים, הפחתת קמטוטים, צלקות אקנה וצמצום נקבוביות פתוחות. כל זאת במינימום כאב וללא השבתה לצורך החלמה - החזרה לשגרה היא מיידית. יש דבר כזה - לעשות טיפול של 20 דקות ועדיין ליהנות מהתקדמות הטכנולוגיה, לראות תוצאות של ממש, ולהתחדש בייצור של קולגן ואלסטין בתהליך טבעי של העור,

Divine Pro הינה פלטפורמה ייחודית המשלבת שלוש טכנולוגיות מוכחות קלינית לשיפור והצערת העור בשכבותיו השונות: שילוב טכנולוגיות, גלי רדיו ומיקרו מחטים. הטיפול נועד לטפל בסימני הגיל, הפחתת קמטוטים, מיצוק העור, שיפור טקסטורת העור הפנים והצוואר, סביב העיניים או קמטוטים מעל השפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully