הרווקים של רוני, שינקמן. אפי יוספי,
אפי יוספי

רוצה להתחתן עם האקס? אולי כדאי שתבואי לאירוע הזה השנה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 9:47

רוני שינקמן משפיענית הזוגיות והיחסים, עם אירוע סינגלים חד פעמי לכבוד וולנטיינס. במסגרת האירוע יהנו המשתתפים מקיר גורלות, קלפי שאלות, תא ווידויים, טריוויה, וגלגל המזל - על מנת לתת למשתתפים באירוע מעטפת אידיאלית עבור היכרות ראשונית די מעמיקה

כמידי שנה, ב-14 בפברואר, ייערך יום האהבה הבינלאומי בו זוגות בכל העולם יחגגו את אהבתם. במצב הנוכחי במדינת ישראל, ערך האהבה מקבל משמעות חדשה לצד האחדות שמתגבשת בעם כולו. החשיבות להפיץ אהבה גוברת ומקבלת יותר ויותר מקום ואף רווקים ורווקות רבים מעידים על הרצון הגובר במציאת זוגיות רצינית ויציבה בייחוד בימי מלחמה שבהם כל אחד צריך מישהו/י לצידו.

את בוגאטי או טויוטה? למה נשים איכותיות מאיימות על גברים
"שנים זייפתי אורגזמות - עכשיו אני עושה את הסקס הכי טוב בחיי"
"תמיד היה לי ברור שאני יפה" דנה זרמון בראיון חשוף במיוחד


ולכן בולנטיין השנה, מתחם MEEX שרונים החליט לסייע במציאת אהבה לכל אלו שעדיין לא מצאו אותה. בערב יום האהבה יתקיים אירוע ספיד דייטינג אינטראקטיבי וראשון מסוגו במתחם קניות.

"לרגל הוולנטיין המתקרב, שמחה לשתף כי לראשונה הוצאתי לפועל את "רוניס סינגלס" במתחם קניות מסחרי" אומרת רוני שינקמן, מייסדת מיזם "רוניס סינגלס". "השנה הפקתי אירוע הכרויות יחד עם מיקס שרונים, מתחם הקניות של הוד השרון, על מנת להנגיש את ההזדמנות להתאהב."

רוני שינקמן. אלכסה,
רוני שינקמן/אלכסה

רוני שינקמן משפיענית הזוגיות והיחסים, התפרסמה בעקבות הפרידה שלה ממי שהוא בעלה היום, והמשיכה לשדך זוגות פוטנציאליים מאז ועד היום "המיזם נולד מהיכולת להבין את הצרכים של אינדיבידואלים בשלב התפתחות מערכת היחסים. החל מהחיוך הראשון יחד ולביס מההמבורגר, יש משהו קסום בתהליך הקצר של ההיכרות הראשונית שהוא מרגש וממלא בפרפרים בבטן, אז כשאני יודעת שיש לי חלק בעשייה הזו - זו שליחות עבורי. עד היום, המיזם הצליח לשדך יותר מ-300 זוגות וביניהם כבר יש עשרות תינוקות."

במיוחד עכשיו, בימי לחימה כאשר האהבה היא מקור האנרגיה החזק ביותר, בחרתי לקחת חלק באירוע במתחם מיקס שרונים, על מנת להנגיש לרווקים והרווקות שביננו, הזדמנות מרעננת ודרך כיפית להכיר בה. מדובר בערב גדוש במשחקי היכרות, תא ווידויים אנונימי למשתתפים, משחקי כרטיסיות, אוכל טעים, בר אלכוהול מגוון ועוד אינספור הפתעות.

האירוע יכלול פעילויות ייחודיות עבור נשים וגברים בגילאי 25-37 שרכשו כרטיסי כניסה מראש. המתחם יכיל אינספור אפשרויות למינגלינג זורם כמו: משחקי היכרויות, בר אלכוהול ואוכל ועוד, זאת על מנת לתת למשתתפים באירוע מעטפת אידיאלית עבור היכרות ראשונית די מעמיקה. באירוע צפויים להשתתף עשרות רווקים ורווקות אשר מחפשים אהבה ומוכנים להיכנס לזוגיות רצינית.

האירוע ייערך ב-14/02 במתחם המרכזי במיקס שרונים ומיועד נשים וגברים אשר פנויים להיכרות רומנטית רצינית בטווח הגילאים 25-37. עלות הכרטיס היא 149 ש"ח וישנה הנחה של 50 ש"ח למילואימניקים. ניתן להירשם לאירוע דרך האתר של MEEX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully