אישה קוראת ספר באמבטיה עם כוס יין. Elena_Goncharova, ShutterStock
ShutterStock/Elena_Goncharova

גם את? 59 אחוז מהנשים חולקות את אותה פנטזיה. זו המשמעות

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 10:00

זו לא הפעם הראשונה ששמענו על התופעה, אבל עכשיו זה מגיע עם נתונים מדעיים - הפנטזיה העיקרית של נשים עשויה להפתיע אותך - אולי גם את מפנזטת על זה, ומה זה אומר עלייך אם כן

שְׁאֵלָה: אני סטרייטית בשנות ה-40 המאוחרות לחייה ולאחרונה התגרשתי מבעלי מזה 16 שנים. התפרקנו כי זה לא שירת אף אחד מאיתנו יותר. אני מרגישה מוכנה לצאת שוב אבל אני לא בטוחה לגבי המיניות שלי. מעולם לא הייתי עם אישה אחרת אבל זה משהו שפנטזתי עליו במהלך השנים. אני לא רוצה להסתבך עם נשים אחרות על ידי היכרויות איתן אם אני לא דו מינית, אבל איך אני יכולה לגלות בלי לנסות? אני גם מודאגת לגבי איך האקס והילדים שלי יקחו את זה אם אתחיל לצאת עם אישה.

"תמיד היה לי ברור שאני יפה" דנה זרמון בראיון חשוף במיוחד
"שנים זייפתי אורגזמות - עכשיו אני עושה את הסקס הכי טוב בחיי"
את בוגאטי או טויוטה? למה נשים איכותיות מאיימות על גברים

סקס גרוע. ShutterStock
אולי זה לא מה שאת רוצה.../ShutterStock

הסקסולוגית עונה::

חונכנו עם בינאריות כל כך נוקשה של מיניות - אמרו לנו בעצם שיש שלוש אפשרויות - הומו, סטרייט או ביסקסואל. יחד עם זה הלך הרעיון שאם אתה סטרייט אתה תמיד נמשך ומקיים יחסי מין עם בני המין השני ואם אתה הומו או לסבית, אתה מקיים יחסים ונמשך רק לאנשים מאותו המין. אבל מסתבר שזה יותר מורכב מזה. המציאות היא שהאטרקציות והפרקטיקות המיניות שלנו לא תמיד שחור-לבן כל כך.

כבר ב-1948 חוקר המין הנודע, ד"ר אלפרד קינזי הציע את הרעיון שהנטייה המינית שלנו אינה בינארית, אלא קיימת בקנה מידה שעליה יש שבע נקודות שונות, לטענתו. לאחרונה, המונח 'הטרו-גמיש' הופיע בשפה במיוחד כדי לתאר אנשים שהמשיכה המינית שלהם והתנהגויות מיניות נזילות יותר. גם מי שחשב את עצמו בעבר להטרוסקסואל יכול להתאהב או ליהנות ממפגש מיני עם מישהו מאותו מין. סצנה ידועה בסדרה הגאונית Schitt's Creek תיארה זאת בצורה מדוייקת כשדיוויד אמר, 'אני אוהב את היין - לא את התווית'.

מעבר לכך, מאד זה נפוץ שלנשים יש פנטזיות מיניות על נשים - במחקר מקיף מצא הפסיכולוג וחוקר המין ג'סטין להמילר כי 59 אחוז מהנשים ההטרוסקסואליות למעשה מפנטזות על יחסי מין עם נשים אחרות. נתון מדהים. הפנטזיות האלה לא אומרות בהכרח שאת דו מינית או רוצה מפגש מיני פיזי עם אישה. פנטזיות לא תמיד חייבות להיות מתורגמות למציאות - הן יכולות להישאר פנטזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully