דנה זרמון. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"תמיד היה לי ברור שאני יפה" דנה זרמון בראיון חשוף במיוחד

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 9:48

לקראת יום האישה, ב-8/3, קים אור אזולאי תפיק יחד עם טיקטוק ישראל פרויקט ייחודי של מיני סדרת רשת עם יוצרות תוכן בעשורים שונים לחייהן, כדי לשמוע מהן מה הן יודעות ומרגישות לגבי הגוף שלהן. יתארחו דנה זרמון, לאה שנירר, מיכל הקטנה ועוד

קים אור אזולאי וטיקטוק ישראל יוצאות בפרויקט ייחודי לכבוד יום האישה הבינלאומי

לקראת יום האישה, שיחול ב-8/3, טיקטוק ישראל תפיק פרויקט ייחודי במסגרת מיני סדרת רשת עם נשים יוצרות תוכן בעשורים שונים לחייהן, כדי לשמוע מהן מה הן יודעות, חושבות ומרגישות לגבי הגוף שלהן, מתוך חוויות וניסיון החיים שלהן. זאת תחת הכותרת "דברים שלמדתי על הגוף".

השחקנית קים אור אזולאי נבחרה להנחות את סדרת הרשת שהחלה להצטלם היום (ה', 25.01) ותורכב מסדרת ראיונות עם אותן נשים מובילות. מטרתם היא לשים במרכז הבמה את קהילת הנשים, להעצים אותה, ולעודד אותן לספר את סיפורן ולהשפיע לטובה על קהילת הטיקטוק ומחוצה לה; בין היתר בנושאים כמו דימוי גוף, נשיות, הריון, חוסן והעצמה.

"המיתוס שלנשים יש חשק מיני נמוך מזה של גברים פשוט לא נכון"
אני גרה עם בעלי ועם החבר שלי - זו הדרך היחידה לשלם שכר דירה
ענו על 40 שאלות, ותדעו עד כמה רעילה מערכת היחסים שלכם

דנה זרמון קים אור אזולאי/טיקטוק

בפרויקט ישתתפו מיה דגן שתדבר על עשור ה-20, דנה זרמון שתדבר על עשור ה-30, מיכל ויצמן (מיכל הקטנה) שתדבר על עשור ה-40, חגית ביליה (לייזה פאנלים) שתדבר על עשור ה-50, ולאה שנירר שתדבר על עשור ה-60. את עשור ה-70 תייצג אווה אזולאי, סבתא של קים. התמה של סדרת הסרטונים היא 'הגוף כמקור עוצמה', כשלאורך הסדרה הנשים השונות ישוחחו עם קים על מחשבות, מסקנות, רשמים ותובנות שלהן על הגוף והעוצמה הנשיים, מתוך פרספקטיבה של עשורים שונים וחוויות שונות. כל התכנים יפורסמו הן בחשבונות של קים אור אזולאי והן בחשבונות של המשתתפות לקראת יום האישה.

אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן של טיקטוק ישראל: "בשנים האחרונות, טיקטוק הפכה לפלטפורמה לגילוי והעצמה של נשים, ואנו מחויבים לחזק ולעודד את קהילות הנשים בה על ידי שמירה על סביבה בטוחה, מגוונת, שוויונית ומכילה ולאפשר לכל אישה לתקשר את הגוף, הנשיות והאג'נדות שלה בביטחון ובגאווה. ביחד עם השחקנית קים אור אזולאי, נעלה את המודעות לנושא החשוב הזה ונשים זרקור על נשים מעוררות השראה שמחוללות שינוי וממשיכות לשבור חסמים וסטריאוטיפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully