קסניה פלורנס גבריאלה סופי איריס, הנסיכה הסקסונית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כשכל הנסיונות כשלו החליטה קסניה שאין ברירה, והצטלמה בעירום

8.2.2024 / 15:25

מכירים אישה בשם הארוך - קסניה פלורנס גבריאלה סופי איריס? אז גם אנחנו לא ידענו שהיא קיימת - עד עכשיו. מדובר בנסיכה ממשפחת המלוכה הסקסונית, וכל מה שהייתה צריכה לעשות כדי לצאת מהאנונימיות שחיה בה עד היום, היה להצטלם לשער פלייבוי

קסניה פלורנס גבריאלה סופי איריס, הנסיכה הסקסונית/אינסטגרם

קוראים לה קסניה פלורנס גבריאלה סופי איריס, והיא נסיכת סקסוניה. מי בכלל ידע שיש להם משפחת מלוכה? לא אני. אז מסתבר שיש כזו משפחה, והנסיכה הסקסונית הדי אנונימית הזו, שגוררת מאחוריה את השם הארוך ביותר בעולם לא כולל תארי אצולה, מנסה כבר שנים לפרוץ כזמרת, או כוכבת ריאליטי, לא חשוב שמות - סוף סוף הצליחה לקבל סיקור מכובד בכל העולם כ"נסיכה הראשונה בעולם שהצטלמה לשער פלייבוי".

"הייתי בכמה תוכניות ריאליטי, והייתי היחידה שלא עשו לה שום דבר בגוף", היא שיתפה בראיון שלה לפלייבוי, "נשים אחרות, שחלקן עברו הרבה ניתוחים, אמרו משהו שאני לא יכולה לעמוד בתחרות איתן". היא מודה שהן כמעט גרמו לה להיכנע "ללחץ" לעבור ניתוח פלסטי. קסניה לא נחה יותר מדי וכל הזמן עסוקה בפרוייקט כלשהו. היא אפילו הוציאה ביוגרפיה, "קסניה: חייה של נסיכה במאה ה-21", עליו נאמר על ידי מריה עמנואל, מרגרייב מייסן, בת משפחה שלה, לעיתון הגרמני "בילד": "היא כלום, לא יכולה להיות לה ביוגרפיה. הדבר הזה הוא זיוף נורא, חוסר מזל עבור בית וטין בן 1,000 השנים".

"עד עכשיו אני רועדת" זיהתה את בעלה ברקע סלפי ישן שצילמה
נו באמת - האמת מאחורי ההופעה הזוהרת של דמי מור בגיל 61
גם את? 59 אחוז מהנשים חולקות את אותה פנטזיה. זו המשמעות

"המלך היה גאה"

עם זאת, אמרה הנסיכה לפלייבוי שהיא "מרגישה" שהמלך המנוח של סקסוניה, שמת כבר מ-1932 ואליו תמיד היה לה "חיבור מיוחד" היה מאשר ותומך בצילומי המגזין שלה "הוא תואר לי כהומוריסט ואיש מלא אהבה. הוא בהחלט היה מאשר את זה".

עוד טענה במפגיע כי מעולם לא נתנה תשומת לב גדולה מדי לאיך שהיא נראית ואף הצהירה ש"אני הכי אוהבת את הגוף שלי כשהוא עובד ואני נטולת כאבים", אמרה והוסיפה, "מעולם לא קבעתי עד כמה אני אוהבת את עצמי על סמך המראה שלי".

אוקיי, נסיכה, אני מאמינה שאת חושבת ככה - אבל רק שתדעי שפיד האינסטגרם שלך, ולמעשה כל מה שעשית בחיים שלך אומר בדיוק ההיפך - שהרבה מאד מהערך העצמי שלה קשור לאיך שהיא נראית, וחבל, כי אין לי ספק שיש לה עוד דברים להציע, רק שהם דורשים יותר השקעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אגב, היא באמת ניסתה לפתח לעצמה קריירה מוזיקלית, יש שני שירים שלה בספוטיפיי שקיבלו כמה אלפי השמעות. הם לא טובים במיוחד, אבל יש לה קול נעים, ויש מצב שיכלה לקחת את עצמה קדימה עם אנשי המקצוע הנכונים. אבל מה - זה יותר קשה, זו עבודה, זה המון אכזבות, התמודדות עם כשלונות, והתוצאה גם לא מובטחת. יכול להיות שתתאמצי שנים ובסוף לא תהיי זמרת מפורסמת. לא כך עם ציצים. ציצים תמיד עובדים.

וכך החליטה הנסיכה בת ה-37, שהספיק לה. במקום לנסות לחפש משמעות או להתפרסם בכל הדרכים האפשריות - עבור אישה שנראית מעולה, הגוף הוא עדיין האיכות הזמינה ביותר, והכי פשוט להשתמש בה. שפתיים, שדיים, תחת. רקע נחמד, בגד כזה או בגד אחר - צילום. קל.

יכול להיות שהיא הרגישה שאין לה ברירה. אחרי כל הנסיונות הכושלים, כשאת רוצה לפרוץ את מחסום האנונימיות, ציצים זה תמיד באנקר, במיוחד אם הם על השער של פלייבוי, במיוחד אם יש לך פגם או שניים שאת יכולה להסתתר מאחוריו ולטעון להעצמת נשים.

תכל'ס אני יכולה להבין אותה, לנסות לעשות מעצמך משהו יכול להיות מאד מתיש, ולמה לא להשתמש בנכסים שלך אם כבר יש לך אותם? למה בעצם לא להיות הנסיכה הראשונה שמצטלמת לפלייבוי? הרי זה לא שיש עם זה בעיה מוסרית. מצד שני, גם אי אפשר להכחיש שפלייבוי הוא המגזין המחפיץ בעולם, שעשה נזק איום לנשים, ולדעתי צריך היה כבר מזמן להיסגר - מדהים שהמלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט לא קורקטיות פוליטית, ופלייבוי עדיין מודפס ונמכר כאילו מעולם לא היה הרווי ויינשטיין. WTF?

יש מצב שאני שמרנית. הרי כולן עושות את זה - זו פרקטיקה רגילה לגמרי של נשים בכל הגילאים, להיחשף כדי להשיג מטרות. אבל זה מגעיל אותי - אלא אם כן המטרה קשורה לאיך שאת נראית. אם המטרה היא להיות דוגמנית - ביי אול מינז, תצטלמי כל היום עם מינימום בגדים כדי להראות מה יש לך להציע. אם הקריירה שאת חפצה בה לא קשורה למראה חיצוני (למרות שהכל קשור למראה חיצוני אם את אישה) - אז זה סתם פתאטי. די, נמאס לראות את זה.

אני מאלה שחושבות שצריך להיות לך כשרון או יכולת מעבר לאיך שאת נראית (כאמור אלא אם כן את דוגמנית) ושרק חשיפת גופך בכל מיני מדיות זו לא דרך לעשות קריירה. אני גם חושבת ש"להיות מפורסמ/ת" זו לא מטרה ראויה בפני עצמה.

"את לא צריכה להתאים את עצמך לטרנדים או לעבור ניתוח רק כדי לרצות מישהו", אמרה הנסיכה למגזין פלייבוי, מתעקשת להצדיק את המהלך "יש לי סימני מתיחה ואני גאה להראות אותם", היא מוסיפה, ומדגישה שהיא רגילה להילחם כל הזמן נגד דיעות קדומות של אנשים בגלל מוצאה האריסטוקרטי ואיך שהיא נראית, ושהרצון להיות אישה רגילה מלווה אותה כל יום מחייה, כך היא טוענת, כשבמקביל היא עוברת מתוכנית ראליטי לתוכנית ריאליטי.

אבל פלייבוי?

לדעת הדבר היחיד שעדיין מחזיק את המגזין הזה בעידן הפוליטיקלי קורקט הוא העובדה שהוא ותיק מאד, ולכן עושים לו הנחות שעושים ל"קלאסיקות". אבל הוא לא באמת מגזין מכובד. הוא מגזין די דוחה, די מבזה. אף אישה שפויה לא אמורה לרצות לשמש באופן רשמי כחומר אוננות עבור הפטריארכלים של העולם, ולא, זה ממש לא עוזר להלבין את המעשה ולהפוך אותו לפחות פתאטי עם הדבקה של מסר מדוקלם. עלק "כל אישה היא יפה כמו שהיא".

מה זה בכלל 'כל אישה יפה כמו שהיא' ? מה, אין נשים מכוערות מוות? מה זה אומר, שאין להם זכות קיום או סיבה לאהוב את עצמן? מה זה הקשקושים האלה?

סורי, אבל לא כל אישה יפה, ולא כל גבר הוא חתיך, ואנשים צריכים להיות מסוגלים להסתכל על עצמם במראה ולקבל את איך שהם נראים, ולנסות לאהוב את עצמם כמו שהם - כי יש דברים לאהוב בעצמך חוץ מבטן שטוחה ושיער גולש. ואולי, במקום לצטט משפטים ממילון ההעצמה האינסטגרמי, כדאי שכל אחת באמת תעבוד על לאהוב את עצמה, גם אם היא התכונות הטובות שלה לא קשורות בכלל למראה חיצוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully