תנוחות מומלצות לגיל השלישי. ShutterStock
ShutterStock

מפרקים מסוכנים: הקלנועית, כלב עייף, ועוד תנוחות מין לגיל השלישי

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 11:28

גיל מבוגר לא נתפס כסקסי בתרבות המערבית, אבל עדיין - ישנם אנשים שעוברים את גיל 60 ומעוניינים לקיים יחסי מין. כשהכושר כבר לא מה שהיה, ועם הנטייה לפציעות, אלה התנוחות הטובות ביותר עבור אנשים מעל 60 על פי מומחים (לא להסתיידות עורקים ושיגרון)

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

ככל שאנו מתבגרים, טבעי שהגוף, המוח וחיי היומיום ישתנו. השינויים האלה מביאים לשינויים גם במיניות שלנו. אבל שונה לא בהכרח אומר רע. זה מאוד אפשרי לקיים סקס מספק גם בשנות ה-60 שלך ואילך, גם אם זה לא אותו סוג של סקס שהיה לך בשנותיך הצעירות.

עבור חלק מהאנשים זה עשוי להיות ניסיון בתנוחות שונות המכבדות את גופם הנוכחי ואת יכולותיו, תוך חקירת פעולות אינטימיות אחרות שאינן כוללות בהכרח חדירה. "להתבגר לפעמים אומר לא לנסות לעשות את אותן פעילויות מיניות שתמיד עשית בעבר", אומר הסקסולוג קהליני לורנס סיגל ל-HuffPost, "אלא למצוא תנוחות וקצבים נוחים יותר ולהפוך את האקט המיני למהנה יותר".

אולי במטבח הם לא ינצחו, אבל בדברים החשובים באמת הם לוקחים
הפרעת קשב לא מאובחנת אצל ילדות עלולה לגרום לבעיות בזוגיות
רק נפגשתם והסקס טוב בקטע מוגזם? אולי יש לו את הבעיה הזאת


שאלנו מומחים אילו תנוחות הם ממליצים לאנשים בשנות ה-60 לחייהם ואילך. זה מה שהם אמרו:

תנוחות מומלצות לגיל השלישי. ShutterStock
תנוחות מומלצות לגיל השלישי/ShutterStock

מסיונרית זהירה

בתנוחה המיסיונרית הקלאסית, בן הזוג הנחדר שוכב שטוח על הגב, בעוד בן הזוג החודר נמצא למעלה. בווריאציה זו על מיסיונרית, בן הזוג הנחדר שוכב על הגב עם רגליים באוויר ומניח כרית מתחת לגב התחתון. זו אפשרות מצוינת אם מיסיונרית סטנדרטית מפעילה יותר מדי לחץ על ירכיה או הגב של בן הזוג החודר, אמר המטפל המיני ג'סי קאהן.

"אם הם על מיטה, בן הזוג החודר יכול לעמוד בקצה המיטה. זה נותן לבן הזוג הנחדר את האופתיה להניח תמיכה נוספת בעוד בן הזוג שעומד יכול להשתמש יותר מגופו, ולא בעיקר בירכיים", כך לפי קאהן, מנהל המרכז לטיפול במגדר ומיניות בניו יורק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תנוחות מומלצות לגיל השלישי. ShutterStock
מסיונרית, אבל קצת שונה/ShutterStock

69 אורתופדי

שישים ותשע, כידוע היא התנוחה שבה שני בני זוג נותנים ומקבלים מין אוראלי בו זמנית. המיקום ההפוך של שני הגופים - פנים לאיברי מין - נראה בערך כמו המספרים 6 ו-9, ומכאן השם.

מסורתית, 69 מתבצע כאשר אחד מבני הזוג שוכב על הגב והשני מעל פניו של בן הזוג. אבל אפשר גם לעשות את זה בשכיבה על הצד, זה מול זה "ה-69 הצידי מפחית את הלחץ על המפרקים והגוף, ומושקע פחות מאמץ להחזיק את עצמכם. כמובן שהשכיבה על משטח רך, כמו מיטה, יכולה לעזור גם להפחית את הלחץ גם על הגוף".

הקלנועית ברוורס

זוהי תנוחה הידועה גם בשם "כניסה אחורית נתמכת", שבה השותף הנחדר שוכב על הבטן עם כרית מתחת לירכיים, כאשר בן הזוג החודר בתנוחת שולחן, ונכנס מאחור. "מיקום זה מאפשר לבן הזוג התחתון לשלוט בעומק ובזווית של החדירה, וזה יכול גם להקל על החיכוך בנקודת ה-G, כמו גם לתת שליטה רבה יותר לאלה שעבורם חדירה עמוקה מרגישה לא נוח. בנוסף מתווסף גירוי דגדגן או פין בגלל החיכוך על הכרית."

תנוחות מומלצות לגיל השלישי. sheee, מערכת וואלה! NEWS
תנוחות מומלצות לגיל השלישי/מערכת וואלה! NEWS, sheee

דוגי עייף סטייל

אם דוגי רגיל קןרה על הברכיים כאשר בן הזוג הנחדר על ארבע ובן הזוג החודר כורע מאחוריו, עבור מבוגרים קאהן ממליץ, במיוחד אם הם סובלים מכאבי ירכיים, ברכיים או גב. במקרה כזה מוסיפים כרית לתמיכה נוספת, השותף הנחדר יכול גם לנסות להניח כרית מתחת לאזור האגן שלהם.
"בתנוחה זו, אתה יכול גם לשחק עם תנוחת הרגליים בהתבסס על צרכי הגוף של כל אדם", אמר קאהן.

תנוחות מומלצות לגיל השלישי. sheee, מערכת וואלה! NEWS
כפיות/מערכת וואלה! NEWS, sheee

לחצן מצוקה

תנוחת הכפית היא אופציה מצוינת גם כאשר יחסי מין מלאים לא באים בחשבון: "שני בני הזוג שוכבים על הצדדים, פונים לאותו כיוון, כשגבו של אחד מבני הזוג מול החלק הקדמי של השני", הסביר קאהן.
היתרון של תנוחה זו שהיא מאפשרת לחקור סוגים רבים ושונים של גירוי בלי הרבה מאמץ פיזי, כמו "להושיט יד ולשחק עם השדיים, הפות, הפין או הבטן של בן הזוג שלך".

"זו יכולה להיות תנוחה טובה לכניסה לנרתיק או פי הטבעת של בן הזוג, כי רק צריך להחליק את הפין בין ירכיו של בן הזוג שלך אם אתם לא בעניין של חדירה. גם. זה יכול להיות מועיל לאנשים עם מוגבלות בניידות, כאבי ברכיים או גב או חולשה בפלג הגוף העליון. סקס לא צריך להיות מרוכז סביב חדירה לאיברי המין כדי להיות מהנה. עבור מבוגרים רבים זה קשור לשיתוף אינטימיות, חיבה וסיפוק רגשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully