אנה ארונוב. שי הללי זיו, צילום מסך
צילום מסך/שי הללי זיו

אולי במטבח הם לא ינצחו, אבל בדברים החשובים באמת הם לוקחים

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 8:34

המטבח המנצח VIP אינה תוכנית בישול, כמו שגרמו לנו להאמין, אלא למעשה תוכנית זוגיות, לפחות אם לשפוט לפי כמות השיח הרגשי שקיימת בעונה הזאת. הזוג המסקרן ביותר אחרי ה"פרושים" אבוטבול (בין פרודים לגרושים, אבל בעצם ביחד), הוא אנה ארונוב ובעלה, ואלו הסיבות

המטבח המנצח/קשת 12

אני רואה "המטבח המנצח", כי פקין אקספרס זו חריקה במוח שגדולה עלי עכשיו. ברור לכולנו שזו לא תוכנית על אוכל, נכון? הם מכינים אורז וקציצות, פור קריינג אאוט לאוד, אני עושה את זה פעמיים בשבוע, סורי, זה לא נחשב. מדובר בתוכנית זוגיות שמתחפשת לתןכנית אוכל, וזה חכם - כי אוכל זה ביטחון, זה מנחם, פותח את הלב, ואת הפה , מסתבר- בכל רגע שהם לא לועסים, הם שופכים פרטים אינטימיים על הזוגיות שלהם ומדברים על הכל בפתיחות שלא מביישת אף תוכנית ראיונות מנופחת ומבסוטית מעצמה (כן, אתה יודע שעלייך אני מדברת).

בגדול, במטבח המנצח vip שאחרי ה-7 באוקטובר יש יותר שיח זוגי ורגשי מאשר בכל חתונמי עונה 2 - הזוגיות הכושלת של רותי ברודו ואלון אבוטבול, למשל, מרתקת - הוא חושבת שהיא נמשכת אליו, והיא חושבת שהוא פול אוף שיט. גם זו של אבוטבול ואשתו לשעבר ואם ילדיו לא מביישת - הם פרודים, לא גרושים, אבל חיים יחד באותו מתחם, כשהם מנהלים חיים רומנטים נפרדים לגמרי, אבל באים לתוכנית ביחד, ונראים כמו שניים שחייבים לחזור רק כדי ללמוד את השיעור הזה כמו שצריך ואו להיות יחד או לשחרר. גם הזוגיות של האחים כאכון עם ההגמוניה מעניינת, ומעט רעילה - הוא אוהב הכל, היא שונאת הכל, ושניהם עסוקים במזרחיות שלהם, ובביקורת על מזרחיים ש"התאשכנזו" לטעמם. ספציפית מרגיזים אותם מזרחיים מוצלחים שעשו זאת - קרי יעקוב אוזן שהפך לקובי אוז. זה נראה להם מנוגד לכיבוד הורים, או ספציפית כיבוד אב (כי אמא זה יותר קטע של טבית ואהבת חינם, פחות קטע של כבוד).

רק נפגשתם והסקס טוב בקטע מוגזם? אולי יש לו את הבעיה הזאת
זה רק נראה רומנטי - זה מסוכן: כך מבדילים בין אהבה להפרעה
שחקנית השחמט ה"סקסית בעולם" הובכה עם הפסד לילדה בת 11

אנה ארונוב, השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
אנה ארונוב, השקת זוג מנצח VIP 2021/ניר פקין

גם לקובי אוז, שמעדיף את הבריוש על הבריות (ציטוט) יש זוגיות מעניינת עם בת שבע, אשתו השלישית. הזוגיות התחילה בחודשים ארוכים של חיזור שלה אחריו שכלל רק חלופת שירים בפייסבוק (נדמה לי שהוא אמר שהיו שם מאות שירים). רק אחר כך התרחשה הפגישה הראשונה. אפילו יחסי האב - בת הסדוקים אך מלאי הרגש בין דניאל ואיציק כהן, שבכלל באו לתראפיה בבישול, עושים לי את זה יותר מהמנות עצמן.

כל זוגיות מקבלת את הכבוד שלה, כולל זו של רותי וחיים - בחיי שאני מעריכה את כל מי שמצליח להחזיק מעמד שנים ביחד, ברומנטיקה, בעבודה, אפילו בשותפות עסקית ובטח כשכמשפחה, כי זה פאקינג קשה. אבל בין כל אלה, ההערכה הגדולה ביותר מוקדשת לזוג אנה ארונוב ובעלה אייל, שאותו פגשה כזכור בתוכנית "לאהוב את אנה", תוכנית שהוקדשה כולה לחיפוש זוגיות ופגישות טיפוליות בין לבין, שבסופה יצא משם הזוג הזה, והנה, יותר מחמש שנים אחר כך הם עדיין יחד, נשואים והורים לאדם, ובזוגיות שנראית לא רק אמיתית, יציבה, ועם חיי מדף ארוכים, אלא גם כיפית ומלאת פרגון, כבוד ואהבה.

לא בטוחה למה ציפיתי, האמת - יכול להיות שבגלל התדמית והאופן בו נפגשו ציפיתי לראות משהו הרבה יותר "טלוויזיוני" ומכופתר, מה גם שאנה ארונוב היא רקדנית וספורטאית סופר ממושמעת, מה שמגיע בדרך כלל עם סט תכונות קצת יותר שמור. אבל לא - מזמן כבר לא ראיתי זוג שמתנהגים בצורה כל כך טבעית אחד עם השני בטלויזיה, ולא מטעמי ניקור עיניים "הזוגיות שלנו מושלמת" שאנחנו מכירים כל כך טוב מהאינסטגרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
רוקדים עם כוכבים/צילום מסך, קשת 12

קודם כל הם יפים שזה אמאלה, שניהם, הם מעריצים אחד את השניה, אבל בצורה בריאה - לרוב הערצה היא יותר חד צדדית בזוגיות, ומעידה על יחסי כוחות לא בהכרח טובים. כאן ניכר שזה הדדי, ושהם גם נמשכים אחד לשני, מה שלא כל כך פשוט אחרי הרבה שנים וילד, כמו שיודע כל זוג שעבר את משבר שמונת החודשים. ואת ארוחת הבוקר שבה שאל עצמו "מי זו שלועסת מולי ולמה אני גר איתה באותו הבית?". (מיועד לנשים וגברים כאחד).

הדבר השני הוא היכולת לשתף פעולה תוך פרגון הדדי וכיבוד הגבולות זה של זו. התפקוד שלהם במטבח, שבדרך כלל מורט את עצבי הצופה כי הלחץ מוציא מאנשים את הצדדים הכי גרועים של הזוגיות שלהם, מעורר קנאה. בדרך כלל ישר אפשר לראות מי השתלטן ומי חסר הביטחון, ומי מרגיש אשם ומפצה על משהו (בדרך כלל הגבר - עצוב אבל נכון). אצל אנה ואיל אפשר פשוט להתרווח ולצפות, בידיעה שהם לא ייכנסו לאיזה ויכוח מביך או ייפלו לאיזו מניפולציה מוזרה ויביכו אותך - זה נטול מתח כמו לצפות בעדן גולן מבצעת שיר.

מכירים את הזוגות האלה שקשה להיות לידם, לא כי הם רבים בפומבי, אלא כי כל הזמן מרגישים את המתח ביניהם, ויש מדי פעם עקיצה קטנה שמשאירה אותך מכווץ? אז הם גם נראים זוג שכיף איתם. ניכר שהם באו לתוכנית בעיקר כדי לבלות יחד, ושהם אשכרה מצליחים ליהנות. כנראה בזכות הכנות והתקשורת המצוינים שלהם, שגורמת לזוגות הותיקים שאמורים להיות כביכול מנוסים וחכמים יותר, להיראות מתוסבכים וילדותיים.

עוד דבר שאני מחבבת מאד בזוגיות זה הומור משותף וקלילות, וגם את זה יש להם. הוא יורד עליה שהיא שמה את כל התיקים שלה על האי במטבח (מאד מרגיז, אני איתו), היא יורדת עליו שהוא אדיש ומסדר במקום לבשל, ובעיקר נראה שהם אומרים את האמת ומקפידים לא לצבור כעסים. תכל'ס, זה הגיוני אם כמו שאני מדמיינת שניהם עושים המון ספורט והם פשוט מוצפים באנדורפינים כל היום, ואז מגיעים הביתה ועושים ביחד אקרויוגה של אחר צהריים כמשפחה. פשוט בלתי.

לא נראה לי שמאד מעניין אותם לנצח בתוכנית הזו, שגם זה נחמד - כי ביננו, למי אכפת? מה זה, האולימפיאדה? וכששאלו אותם הכאכונים למה היו צריכים תוכנית כדי להתחבר למרות ששניהם יפים (ככה, בחיי) הם ענו באופן ישיר, בלי טיפה של התגוננות על שאלה שמטרידה את כולנו מקום הריאליטי - האם זוגיות שמתחילה בתוכנית היא אמיתית כמו כזו שמתחילה בבר.

ובכן, מסתבר שכן. אפרנטלי זה לא משנה אם נפגשתם בחתונמי או באח הגדול או בטינדר - וזה לא משנה עכשיו אם הם תלכו לתוכנית בשביל הכסף או הצומי, הזוגיות שלכם יכולה להיות אמיתית ואפילו להחזיק, עם העזרה הנכונה בזמן הנכון. כמו שהם אמרו בכנות, הייתה סיבה בגללה אף אחד מהם לא היה בזוגיות בגיל מסוים, והעזרה הייתה במקום. יש מצב שכמו שאני מדמיינת, הם אפילןו שאלו את הפרקטיקה שהפגישה ביניהם ומקפידים להישאר מטופלים אצל איש מקצוע. אם כן, אז בכלל אני מעריצה, כי בואו, כל זוג צריך ליווי, אבל מעטים הם אלה שבאמת עושים את זה. כמוני וכמו כאכון הבן, עוד הרבה אנשים חשדו שזוגיות שהתחילה ככה אולי לא תשרוד הרבה. ציפיתי בוודאות לראות משהו הרבה פחות פתור, אבל וואלה - התאהבתי. הם נורא חמודים, ונראה שיש להם זוגיות כיפית שהלוואי על כולם. אז אולי במטבח הם לא ינצחו, אבל נראה שבדברים החשובים הם דוקא לוקחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully