בית בושת AI בברלין. אתר רשמי, צילום מסך
צילום מסך/אתר רשמי

ברור שזה מתחיל בברלין: בית הבושת הראשון בעולם שאין בו נשים

11.2.2024 / 8:11

התקשורת האנושית עברה שינויים אדירים בעשורים האחרונים - פגישות פנים אל פנים התחלפו בווטסאפים ושיחות וידאו, אינטראקציות רומנטיות עברו מהרחוב לאפליקציות, והרבה מהסקס שקורה - קורה במעגל סגור ונשאר בדרגת הפנטזיה. חשבתם שסיימנו? בברלין עלו רמה נוספת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בית בושת של בובות מין/La Tercera

הבינה המלאכותית לא מאיימת רק על בעלי המקצועות החופשיים, עיתונאים, גרפיקאים ותסריטאים - גם עובדי מין צריכים להיות מאד מאד מודאגים. נכון, זה לא כמו הדבר האמיתי, אומרים לעצמם אנשים כמונו - בכל זאת מרגישים כשבינה מלאכותית כתבה את הטקסט, אבל העולם הולך ומתרדד, והפערים קטנים והולכים.

"מאוהבת בחאגית אבל היא לא תדע" תסמונת הלב השבור של זהבית סבג
כשכל הנסיונות כשלו החליטה קסניה שאין ברירה, והצטלמה בעירום
הרס הילדות: משחק הילדים האהוב שהתחיל כמשחק מקדים בבתי זונות


בברלין, למשל, הוקם לאחרונה בית הזונות הראשון בעולם שאין בו נשים. אז נכון, זה לא כמו הדבר האמיתי, אבל ביננו, רוב הסקס בעולם ממילא קורה יותר באמצעות פורנו מאשר הדבר האמיתי, ויותר טינדר מאשר פנים אל פנים - אז מה כבר ההבדל בין לצפות בפורנו ולאונן, לבין לצפות בפורנו הרבה יותר מציאותי שבו אתה משגל בובה מתנפחת שמופעלת על ידי בינה מלאכותית.

נכון, זה מגעיל וזה מגעיל - אבל אם מתעקשים להיות פוליטיקלי קורקט - אפשר להתייחס לזה כאל "safe space" בו יכול כל אחד לבחון את גבולותיו המיניים ללא שיפוט או חשש. תכירו את ה"סייבר הוטל":

בית בושת AI בברלין. אתר רשמי, צילום מסך
לבחון גבולות מיניים ללא שיפוט או חשש. בית הבושת ״סייבר-הוטל״/צילום מסך, אתר רשמי

במבט ראשון, הסייבר הוטל של ברלין פועל בדיוק כמו עסק ליווי מסורתי. ניתן להזמין סוויטות פרטיות לכמה שעות, או ללילה, והלקוחות בוחרים את בן או בת לוויה מתוך רשימה של תמונות ושמות מפתים כגון בימבו או גב' שמידט. אבל היתרון של הבורדל הזה טמון דווקא בעובדיו. בסייבר-הוטל, הלקוחות חולקים את חברתם המקסימה עם בובות מין בגודל טבעי במקום עם עובדי מין אנושיים.

בימבו, קוקשי, גברת שמידט וחברותיה לא יכולות לזוז או לדבר, אבל לקוחות יכולים לקיים איתן אינטראקציה מספקת למדי בתחום הווירטואלי - מרכיבים אוזניות VR כדי לצפות בפורנו 4D סוחף הכולל את בוט הסקס האהוב עליהם, ויש להם גם את האפשרות לעשות 'סקס' עם אווטר הבינה המלאכותית של הבובה.

סייבר-הוטל היא הראשונה בעולם להקים בית בושת שכולו בינה מלאכותית, והבעלים מתיאס סמטנה אמר ל-news.com.au שהעסק שלו נמצא במסע לפתח את הדור הבא של בובות רובוטיות שגם יגיבו למגע וידברו ויגיבו בזמן אמת.

המומחה למין ובינה מלאכותית סמטנה אומר כי סייברוטל משכת אליה את ותיקי תעשיית המין (מאונני על) שחיפשו 'חוויה חדשנית יותר, ומבקריה נמשכו כבר בפעם הראשונה לסביבה נטולת הלחץ - "אם רק אתה כאן, האדם היחיד שיכול לשפוט אותך הוא עצמך", אמר סמטנה.

"יש לנו הרבה אנשים שמעולם לא התנסו בעבודת מין, שממש רוצים לנסות את זה אבל מחפשים מקום בטוח לנסות בפעמים הראשונות - גם אם אתה מתמודד עם חרדת ביצוע, החוויות בסייבר-הוטל לא יטרגרו אותך, כי אתה מתמודד עם צעצועי מין, לא בני אדם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בית בושת AI בברלין. אתר רשמי, צילום מסך
״צעצועי מין - לא בני אדם״/צילום מסך, אתר רשמי

סמטנה מוסיף כי סייבר-הוטל היא מגדלור בשוק המין מתפתח - סחר המין בגרמניה נמצא בירידה בשנים האחרונות, כאשר מספר עובדי המין הרשומים ירד ב-30% בהשוואה למספרים שלפני המגפה.

הסקסולוגית אליס צ'יילד אמרה שהחוויות המיניות החדשות יכולות להציע מרחב בטוח לאנשים לחקור את המיניות שלהם, אבל מזהירה מפני שימוש בבינה מלאכותית כדי להחליף את האינטימיות האנושית, או כדרך להימנע מהתמודדות "מקום ללא שיפוט הוא מקום ללא פגיעות, ומין הוא פגיע מטבעו. אם אתה חושש מאינטימיות, הימנעות ממין (על ידי שימוש בבינה מלאכותית), עלולה לגזול ממך את היכולת לחוות את החוויה האנושית באמת עם מישהו", אמרה.

"לקוחות (מסורתיים) ייעלמו ב-10 עד 15 השנים הבאות", אמר סמטנה. "אז אני חושב שתעשיית המין תתקדם יותר בכיוון ה-VR. קיום יחסי מין בעולם הדיגיטלי ובעולם הפיזי בו זמנית". בית הבושת הברלינאי יכול להוות הצצה לעתיד תעשיית המין של האנושות, אבל בנט, המנהלת הבכירה של בית הבושת עטור הפרסים בטאונסוויל, Onyxx, לא מצליחה לראות את קהל הלקוחות שלה זורם עם בובות, ומטילה ספק בכך שלקוחותיה יהיו מעוניינים לשלם עבור סקס בלי ה'הרגשה של עור לעור'. "הלקוחות שלנו משתוקקים למגע אנושי וחיבור. בסופו של יום, יש רק סוג אחד של אינטראקציה מינית אנושית וזה הדבר האמיתי" היא אמרה.

Sheee תוהה האם אנחנו באמת צריכים עוד "safe space ללא שיפוט או חשש", ורק רוצה להציע - אולי בכל זאת קצת שיפוט? אולי גם חשש, בקטנה, כזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully