פאולה רוזנברג. אור אורן, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/אור אורן

סוף סוף: הפגישה האינטימית שלך עם פאולה רוזנברג ויובל שרף

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 20:50

לכבוד יום האישה היבנלאומי יש לכן הזדמנות לפגוש 15 מהכוכבות האהובות עליכן באירוע אינטימי ברחבי תל אביב -בין המשתתפות: יובל שרף, אניה בוקשטיין, יעל פוליאקוב ויהודית מילוא, דנה ברגר, פאולה רוזנברג, עדן הראל, יהודית כץ, ד"ר ליאת יקיר, רוני שינקמן, ועוד

שוש ויעל פוליאקוב/מעריב

השנה כולנו זקוקים למפגשים, להתאספות, זו לא שנה לחגיגות גרנדיוזיות אלא למפגשים בלתי אמצעיים ומעוררי השראה, שהביחד מרחף מעליהם. עם האמונה הזו נולדו אירועי "פעימה", עם נבחרת נשים שעבור חלקן זו פעם ראשונה שהן עורכות מפגש מהסוג הזה.

במהלך מרץ שבו מציינים את יום האישה הבינלאומי, תתקיים סדרת הרצאות ומפגשים חוויתיים עם נשים מעוררות השראה, שתתקיים במהלך חודש מרץ בו מציינים את יום האישה הבינלאומי, בשיתוף toMix ו- SAMSUNG. בין המשתתפות: יובל שרף, אניה בוקשטיין, יעל פוליאקוב ויהודית מילוא, דנה ברגר, פאולה רוזנברג , עדן הראל, יהודית כץ, ד"ר ליאת יקיר, רוני שינקמן, דניאל קיציס. נשים מובילות, פורצות דרך ומעוררות השראה, כל אחת בתחומה יקיימו סדרת מפגשים חד-פעמיים מיוחדים.

אולי במטבח הם לא ינצחו, אבל בדברים החשובים באמת הם לוקחים
הפרעת קשב לא מאובחנת אצל ילדות עלולה לגרום לבעיות בזוגיות
רק נפגשתם והסקס טוב בקטע מוגזם? אולי יש לו את הבעיה הזאת


הסדרה תעלה בין התאריכים 3-16.3.24 בלוקיישנים אינטימיים ברחבי ת"א, וכוללת 15 מפגשים עם נשים מרשימות מקשת רחבה של תחומים שכל אחת מהן היא עולם ומלואו של יצירה ועשייה מפעימות, ובמסגרת "פעימה" הן מעניקות הצצה נדירה למאחורי הקלעים של העשייה שלהן ולסיפור חייהן.

פאולה וליאון. קשת 12, צילום מסך
תדבר גם על אכילה רגשית. פאולה רוזנברג/צילום מסך, קשת 12

3.3 יהודית כץ - כוח העל שלי, מרכז ענב לתרבות, בשעה 20:30, כרטיס 109 ₪
מנחת הפודקאסט המצליח 'חושבים טוב' והמומחית לפסיכולוגיה חיובית בהרצאה מעצימה.
שלום חוזקות, להתראות חולשות. החוזקה מחזקת, החולשה מחלישה. במה להתמקד? כמה פעמים ניסיתן לתקן את כל מה שאתם לא? מסתבר שלזהות ולטפח את מה שכן עובד מקפיץ את ההישגים המוטיבציה והאושר. אז איך מחזקים חוזקות? ואיך משתמשים בהן כדי להשתפר, אפילו איפה שקשה?

4.3 סדנת נשימות עם דנה ברגר, מרכז ענב לתרבות, בשעה 20:30, כרטיס 139 ₪
מפגש אינטראקטיבי חוויתי. ערב מיוחד שכולו נשימה ומוזיקה. מוזמנות ומוזמנות.ים לחוויה שונה שתעורר את כל החושים ובעיקר את אנרגיית החיים. נצא למסע קטן לפגוש את עצמנו דרך מתנת החיים שלנו, המשאב הכי בסיסי - הנשימה. בחלק הראשון של הערב דנה תספר איך היא הגיעה אל עולם התרפיה בנשימה, מה זו בכלל נשימה מעגלית ולמה זה טוב לנו. בחלק השני יתקיים סשן נשימה. הערב ילווה במוזיקה חיה . בואו סקרנים !!!

5.3 ד"ר ליאת יקיר - להבין את המוח הנשי, מחסן 2 נמל יפו, בשעה 20:30, כרטיס 89 ₪
חוקרת הרגשות והגנטיקאית, המוכרת מצוות השידוכים של 'חתונמי', בהרצאה מרתקת על המוח הנשי. נשים מנגה, גברים ממאדים, לעיתים נדמה כאילו הגענו משני כוכבי לכת שונים. את ההבדלים בגוף אנחנו רואים מיד, אך מה בנוגע להבדלים ברמת המוח? האם יש דבר כזה מוח גברי ומוח נשי? מה משפיע עלינו יותר? הביולוגיה או הסביבה? במהלך ההרצאה נצא למסע אבולוציוני מרתק אל עומקם של ההבדלים הביולוגיים בין נקבות וזכרים. הבדלים ברמת ההורמונים, הנוירונים, והגנים שמעצבים את העולם ההתנהגותי והרגשי שלנו: מלקיחת סיכונים ועד לאופן התמודדות במצבי לחץ, מסגנון הורות ועד סגנון תקשורת. לבסוף נבין כיצד הידע הזה יכול לאפשר לנו לשנות את המבנים החברתיים כדי שגם נשים וגם גברים יוכלו לשגשג בהם וכן לאפשר לנו לייצר יותר אמפתיה בזוגיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אניה בוקשטיין. אינסטגרם אניה בוקשטיין, צילום מסך
ההשראה האמיתית היא המוסיקה. אניה בוקשטיין/צילום מסך, אינסטגרם אניה בוקשטיין

6.3 דניאל קיציס - האוכל כמטאפורה להכל, מחסן 2 נמל יפו, בשעה 20:30, כרטיס 89 ₪
השפית ואושיית הרשת דניאל קיציס מדברת על הכל. על האיחוד המוחלט של האני שלה עם הקריירה הטוטאלית בעבודה קשה וזכרית. על הבחירה ללכת לריאליטי והמשמעות של החוויה. על הזוגיות שנכנסה ל ֿתוך החיים,על ההפיכה למשפחה, על הריון ולידה בצורה הכי טבעית ולא מתערבת ועל החזרה לעבודה מתוך מקום בוגר ומוגבל אך מסוגל יותר. על קולינריה ועל אוכל פשוט וצנוע, ובכלל איך לייצר יותר צניעות והנאה בחיים. האוכל כמטפורה להכל והכל כמטפורה לאוכל.

7.3 מפגש אינטימי עם אניה בוקשטיין - מחסן 2 נמל יפו, בשעה 21:00, כרטיס 129 ₪
את אניה בוקשטיין אנחנו מכירים הרבה שנים. אבל לא באמת. תפקידיה הרבים בקולנוע ובטלוויזיה חשפו אותה לציבור הישראלי בגיל מאוד צעיר. אבל התשוקה, המקור, המהות של אניה היא המוסיקה. בואו למפגש אינטימי עם אחת האמניות המרתקות והמצליחות. רק אניה הפסנתר ואתם. אניה תספר איך מוצאים השראה לכתיבה וליצירה גם כשהאמונה נשחקת. איך לא מוותרים על התשוקה..

8.3 יום ו' סיור קולינרי בשוק לוינסקי, בשעה 12:00, כרטיס 169 ₪
שוק לוינסקי הוא בין הוותיקים שבשווקי הארץ, עוד משנות העשרים. ובשוק כמו בשוק לרוב עבדו גברים, בעלי הבאסטות והמוכרים בעוד הנשים בישלו את המטעמים. נצא לסיור בשוק התל אביבי ביום האישה כדי לגלות את הנשים שבעולם השוק הגברי: האחיות שמנהלות את העסק של אבא כבר 17 שנה, האישה שפתחה עסק כי לבעלה היה חלום לבשל, משפחה של נשים-סבתא, אמא ונכדות שמוכרות יחד תבלינים.

9.3 יובל שרף - להפוך את הלא לכן, מחסן 2 יפו, בשעה 21:00, מחיר 99 ₪
ממשבר בהיריון למייזם המשגשג והמצליח- "גרופהאג." מרצף לאווים של מלהקים למלכת היופי של ירושלים, ולמרכז הבמה בתיאטרון. יובל שרף משתפת בכנות ובפתיחות על הדרך שעברה, הבחירות שעשתה וההבנה מאירת העיניים שכל לא שקיבלה בחייה הפך אותה למי שהיא היום, ואיך משוואת ה98% לא ו2% כן שינתה את דרך הפעולה וההסתכלות שלה בכל האגפים.

יובל שרף. ניר פקין
יובל שרף/ניר פקין

10.3 רוני שינקמן - זוגיות המתכון המנצח, אולם רקנאטי מוזיאון ת"א, בשעה 20:30, מחיר 149 ₪
אושיית הרשת המובילה בתחום היחסים והדייטינג בהרצאה מיוחדת ל"פעימה" - איך לשמר, לפלפל ולהעצים את הזוגיות שלכם.

אם היו אומרים לכם שאתם יכולים להשיג את הזוגיות שאתם חולמים עליה. זוגיות שמלאה בפירגון הדדי, אהבה גדולה, חברות חזקה ותקשורת מנצחת, זוגיות שבה לכל אחד מבני הזוג יש את החיים האישיים שלו ויש את הביחד ושניכם מרוצים מזה! זוגיות שהיא חלק מרכזי בחיים שלכם, אבל היא לא כל החיים שלכם, כי אתם מבינים שהדבר הכי חשוב הוא לשמור גם על עצמכם.

אחרי מעל 10 שנים שאני מדברת עם זוגות, ביחד ולחוד- מייעצת, עוזרת ונותנת כלים לזוגיות בריאה וטובה, החלטתי שהגיע הזמן להעביר את הכלים האלו על במה, לזוגות ויחידים! "איך מפסיקים לריב בצעקות?", "איך לגרום לו להבין מה מפריע לי?", "למה היא לא מפרגנת לי?", "למה הוא לא מראה לי אהבה?".

על כל אלו והרבה מעבר נענה בהרצאה. נלמד איך לתקשר עם בני/ות הזוג שלנו בצורה טובה ורגועה, נלמד על איך לשמר תשוקה ואיך כל אחד מאיתנו מביע אהבה, איך מפרגנים ולמה זה חשוב כל כך לזוגיות והכי חשוב- איך נגרום לבני/ות הזוג שלנו להבין את הצד שלנו, בלי לצעוק או לכעוס.

11.3 עדן הראל - מסע של עוצמה ואמונה - מחסן 2 נמל יפו, בשעה 20:30, כרטיס 99 ₪
סיפור חיים שמתחיל באילת, עובר דרך פנימייה בגיל 11 ל ,MTV -מנזר בהודו, נישואים לעודד מנשה, חזרה בתשובה, שישה ילדים והגשמה עצמית. עדן הראל מספרת את הסיפור המלא והמרתק שלה.

12.3 פאולה רוזנברג - אוכל, רגש ומה שביניהם, אולם אסיא מוזיאון ת"א, בשעה 20:30, כרטיס 99 ₪
האם ידעתם ששינוי הרגלי התזונה עשוי להשפיע על רמת השמחה היומיומית שלכם?
איך אפשר, גם בתקופות מורכבות של החיים, לסייע לגוף להפריש יותר הורמוני שמחה?
מחקרים מצאו כי יש מזונות שמי שצורך אותם מקטין את סיכוייו לדיכאון, לחרדה, לבעיות שינה ולהפרעות קשב וריכוז. הרצאה על אוכל, רגש, שינוי - וכל מה שביניהם. בהרצאה פאולה חושפת למאכלים שמקטינים את הסיכון לדיכאון, לחרדה, לבעיות שינה ולהפרעות קשב וריכוז ואף הוכחו כיעילים לטיפול בבעיות אלו, ואיך משלבים אותם בתפריט היומי בפשטות ובקלות. נדבר גם על כל מה שרציתן לדעת על אכילה רגשית וכמיהה למתוקים והדרך האפקטיבית לטפל בהם.

13.3 יהודית מילוא ויעל פוליאקוב - אולם אסיא מוזיאון ת"א, בשעה 21:00, מחיר 139 ₪
יעל פוליאקוב וחמותה יהודית מילוא מייסדת שיטת הטיפול "ניאו הומנולוגיה" עולות על הבמה!
מגישות הפודקאסט המצליח ניאו-פוליאקוב מביאות לבמה את הדינמיקה המיוחדת ביניהן ופותחות הכל על זוגיות ועל כל מה שטמון בה.

13.3 מאיה קוסובר - איך לספר סיפור, אולם אסיא מוזיאון ת"א, בשעה 20:30, מחיר 99 ₪
יוצרת הפודקאסטים המובילה ("שיר אחד") על טכניקות בסיסיות וכללי אצבע ב-storytelling . איך לשפר ולחדד את מיומנויות כתיבת הסיפור שלך. איך יתחיל סיפור טוב? איך לתפוס את האוזן ברגעים הראשונים? על מה הסיפור הזה בעצם? ואיך להתאים אותו לקהל יעד ספציפי - בין אם זה בפיץ ,'מצגת, הרצאה או בסיפור סביב השולחן בארוחת שישי.

14.3 תסריטאית העתיד, עדי יופה - אולם הקולנוע קאופמן מוזיאון ת"א, בשעה 20:30, מחיר 129 ₪
עדי יופה חוזה את העתיד והטרנדים החמים של 2024. הכוכבת המובילה בתחומה במדינה, נותנת הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של חיזוי העתיד כמקצוע. מבוסס על ספרה "הבא- השיטה לחזות טרנדים בעולם משובש" שיצא לאור כחצי שנה לפני הקורונה.

14.3 יערה זקס - שוברת מחסומים - מתחם שרונה, בשעה 20:30, מחיר 89 ₪
היזמית והאוצרת של תערוכות הפופ-אפ POP-UP MUSEUM TLV ו- IMPERIAL HOTEL WONDERLAND בהרצאה על אמנות, יזמות ומה שביניהם. "בהרצאה אספר את הסיפור שלי ועל הדרך המקצועית שעברתי שהובילה אותי לעסוק במיזמים המשלבים אמנות ועסקים. אדבר על הקשר בין אמנות ליזמות, על התהליכים ביצירת מיזם אמנות החל משלב הרעיון ועד לשלב שהמציאות עולה על כל דמיון, איך זה להיות אישה בעולם גברי ועל הצורך המתמיד לחדש ולפרוץ את גבולות היכולת למחוזות חדשים". לאחר ההרצאה אתן מוזמנות להסתובב בתערוכת המתנפחים החדשה של יערה זקס שתושק במתחם שרונה עזריאלי ב-07.03.24.

לכרטיסים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully