אישה יפה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

חטובה וספונטאנית? פחות - זה הדבר הכי סקסי שאת יכולה לעשות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 9:31

כדאי שתדעו שמחקר חדש מגלה שאם אתם רוצים קשר רציני, כדאי לכם לתכנןאת העתיד הפיננסי שלכם היטב. לפי המחקר יותר מ-3 מתוך 4 אנשים מוצאים את חשבונות החיסכון, הביטוחים, ואת ההכנה לעתיד אטרקטיביים יותר מכל דבר אחר

מוצרי העשור שלנו/מערכת Sheee

להחזיק חשבון חיסכון יציב זה סקסי, על פי מחקר חדש שנערך באמצעות 2,000 מבוגרים בארה"ב 78% מהנשאלים הסכימו שמי שמתכונן לעתיד מושך יותר ממי ש"זורם" על החיים. במערכות יחסים רציניות, מאורסים או נשואים, 40% מהם בעלי חשבון חיסכון 38% ללא חוב, 29% מהם בעלי תוכנית חמש שנים, ו-23% בעלי וביטוח חיים. מסתבר שכל אלה תכונות אטרקטיביות בבן זוג, ולא בהכרח ספונטניות, שנחשבת לרוב כרומנטית.

לא אמיתי: מחקר צעצועי מין מגלה מה נשים באמת רוצות מהאיבר
מי שמביט בי מאחור לא יודע? אלה טכניקות אנאליות שנשים אוהבות
"הלכתי לטיפול כי התמכרתי לטינדר - רציתי רק שיענו לי"


בנוסף, 67% מהנשאלים מסכימים שככל שהקשר נמשך, מתנות מעשיות הופכות לרומנטיות יותר ויותר - בתחילת מערכת היחסים שלהם, רק 17% העדיפו לקבל מתנות מעשיות כמו מכשירי חשמל או חשבונות משולמים מבן הזוג. אבל כיום, 25% יבחרו במתנות מעשיות על פני מתנות מותאמות אישית (22%) או יקרות (10%).

הסקר גם ניסה לחשוף כיצד אהבה משתנה ככל שמתבגרים וכיצד זוגות מתכוננים לעתיד יחד, ומסתבר שיותר ממחצית (58%) מהנשאלים רואים עצמם מוכנים לעתיד, אבל המשיב הממוצע לא התחיל לחשוב על כך עד גיל 35. למעשה, האמריקאי הממוצע אפילו לא התחיל לחשוב על תכנון לעתיד לטווח ארוך עד שהיה בן 32, ויותר משני שלישים (69%) מייחסים את מוכנותם לזוגיות שלהם - ומודים שהציבו את התוכניות הללו כדי להגן עליהם (35%) או כדי לגרום להם להרגיש בטוחים (34%).

אישה רצה. ShutterStock
כושר זה חשוב, אבל תתחילי להשקיע יותר בתכנון העתיד הפיננסי/ShutterStock

הסקר גם מצא שזוגות לא מבזבזים זמן בכל הנוגע לתכנון העתיד, למרות שלקח למשיב הממוצע כשנתיים לתכנן את הנישואים. 27% מהנשאלים דנו בנישואים פחות משישה חודשים לתוך מערכת היחסים שלהם. כמעט רבע (24%) לקחו את זה צעד קדימה ודנו בהבאת ילדים או אימוץ חיית מחמד (27%) באותה מסגרת זמן.

אבל כשזה מגיע לתכנון אתגרים לא צפויים, נראה שהמשיבים מעכבים את השיחות, כאשר 28% אמרו שהם מבלים יותר זמן בדיונים על אבני דרך משמחות מאשר בנושאים כמו ביטוח חיים או משאלות לסוף החיים: "לדבר על ביטוח חיים וצוואות זה בהחלט לא כיף", אמרה קייט לונג, נציגת בריאות פיננסית "אבל 39% מהזוגות שכבר ניהלו את השיחות האלה מרגישים מוגנים יותר. ביטוח חיים יכול לחזק את הביטחון הפיננסי המשותף, ולהבטיח שיש תוכנית פיננסית אם יקרה הבלתי צפוי".

מתוך 39% שדנו בביטוח חיים, המשיב הממוצע חיכה ארבע שנים לתוך מערכת היחסים כדי לעשות זאת. באופן דומה, צוואות הועלו רק כשש שנים לתוך מערכת היחסים הממוצעת. ובכל זאת, רק 35% מהנשאלים אומרים שגם להם וגם לבן זוגם יש ביטוח חיים, וזה עומד בניגוד מוחלט ל-76% שאומרים שביטוח חיים חשוב להם מאד.

"הרשמה לביטוח אולי לא נשמעת רומנטית, אבל זו מחווה אמיתית של אהבה", אמרה לונג. "ביטוח חיים יכול לספק הגנה פיננסית לבן הזוג שלך אם אתה לא בסביבה כדי לתמוך בו. להתחתן, לקנות בית ביחד ולהביא ילדים לעולם אלה אבני דרך מרגשות. רכישת ביטוח חיים כדי להגן על מה שחשוב ביותר, כמו הבית שלך והעתיד הכלכלי של משפחתך, אמורה להיות הצעד הבא הטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully