מייבלין ניו יורק, ויניל גלוס. חו״ל,
חו״ל

מחלקת לנו את החיים ללפני ואחרי: המסקרה העמידה שיורדת במים

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 9:17

מסקרות עמידות שיורדות במים, ליפסטיק עמיד שהוא בעצם גלוס שאינו דביק, הסרום שהציל את הפרצוף שלנו מהיובש והבאסה, ומים מיוחדים שעושות שיער נעים - חדש על המדף

פעם בכמה שבועות חייבים להוציא מדור "חדש על המדף", כי מוצרים חדשים יוצאים כל הזמן, ומצטברות לנו השקות במערכת שאנחנו מתות לדווח לכן עליהן. ממסקרות עמידות שיורדות במים, דרך ליפסטיק עמיד שהוא בעצם גלוס שאינו דביק ועד הסרום שהציל את הפרצוף שלנו מהיובש והבאסה - אלה הההשקות החדשות של החודש:

אני אל הורית - איך אני משווקת את עצמי באפליקציית היכרויות? שאלתי מומחה
חלמתי על כוכבת הפורנו הזו מגיל 8, והיום אני האב החורג של ילדיה
יום האישה הוא היום הכי מבאס בעולם, ומשהו חייב להשתנות

טובינג מסקרה, קליניק. חו״ל,
טובינג מסקרה, קליניק/חו״ל

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק את המסקרה High Impact High-Fi Full Volume Mascara עוצמתית וסופר-פיגמנטית, עשירה בסיבים זעירים שמסייעים להוסיך נפח לריסים ב-230% באופן מיידי. המסקרה עמידה עד 12 שעות, והכי כיף - יורדת במקלחת! כן, כן. מדובר בטכנולוגיה שקוראים לה טיובינג (צנרור) במרקם ג'ל קל משקל מועשר בשמנים מזינים לריסים בריאים יותר, ומברשת בעיצוב גלי שמאפשרת לסרק ולצפות כל ריס וריס, עם קצה מדוייקשעוזר להגיע בקלות לריסים פינתיים קטנים. הפורמולה עוטפת את הריס ומייצרת מעין "צינור", שמגע של מים חמימים משחרר אותו בעדינות מהריס, והופך את נושא הסרת האיפור לכל כך קליל - לא צריך יותר מסיר איפור שמנוני דו פאזי כדי להתמודד אם המסקרה מספחק להיכנס למקלחת טובה, והופה ישר למיטה.
מינה בשני גוונים - שחור עמוק וחום כהה. מחיר השקה במהלך כל חודש מרץ: 119 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר האונליין

מאיה קיי לקרליין. לי אגמון,
מאיה קיי לקרליין/לי אגמון

עוד מסקרת טיובינג עמידה שיורדת במים, והפעם של קרליין - BOLD So Skinny Tubing mascara, מסקרה עמידה לאורך שעות רבות, בטכנולוגיית טיובינג חדשנית, הניתנת להסרה במים חמימים ללא שימוש במסיר איפור. הפורמולה מועשרת בחמאת שיאה, לא מתפוררת, ומועשרת בפנתנול המסייע בשיפור מראה הריסים, מעודד את הצמיחה ומעמיק את גוון הריסים הטבעי.
מחיר לצרכן: 69.90₪, ניתן להשיג ברשתות הפארם, ובאתר קרליין

מייבלין ניו יורק, ויניל פינק. חו״ל,
מייבלין ניו יורק, ויניל פינק/חו״ל

מייבלין

תכירו את סדרת השפתונים Pinks Vinyl Ink - בשלושה גוונים ורודים - ורוד בזוקה, ורוד דובדבן וורוד אדמדם. מדובר בהכלאה בין ליפסטיק נוזלי מבחינת העמידות לבין גלוס מבחינת הברק והנוחות. הליפסטיקים עמידים עד 16 שעות, ונשארים יפים בזכות הגימור המבריק ותחושת הלחות, עם אפליקטור למריחה מדויקת של צבע אינטנסיבי במשיחה אחת. הפורמולה טבעונית - ללא מרכיבים
שמקורם או תוצריהם מהחי - יש לשקשק לפני השימוש
מחיר לצרכן: 50 ש"ח, מחיר השקה בחודש מרץ: 44.90 ש"ח. להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר

ליראק פריז הידרג׳ניקס סרום. חו״ל,
ליראק פריז הידרג׳ניקס סרום/חו״ל

סרום Hydragenist, ליראק פריז

איך אנחנו אוהבות את LIERAC PARIS (ליראק פריז). סדרה חדשה בשם משיק בישראל את סדרת Hydragenist הטבעונית, בעלת פטנטים חדשים ורכיבים וטבעיים, למשל חומצה היאלורונית צמחית וטבעית במשקל מולקולרי גבוה ועם אפשרויות מילוי חוזר למוצרים, כדי לסייע בשמירה על איכות הסביבה. סדרת הידרג'ניסט החדשה לוכדת לחות בעור באמצעות הפעלת שלושת מנגנוני המפתח הטבעיים של העור המקיימים שלוש פעולות: לכידת מים ולחות מבחוץ, מיקסום פעולת הלחות בצורה יעילה ומקסימלית, שימור הלחות לאורך זמן. כתוצאה מכך העור ספוג לחות, באופן מידי ולטווח ארוך. הוא מלא נפח, זוהר ומלא אור, ומרגיש חלק, רך ומשיי.

הסדרה מציעה ארבעה מוצרים, כולם עם הרכיב הבלעדי: פלנקטון - רכיב רב עוצמה החי בתנאים קשים בנהר הריו טינטו באנדלוסיה. סרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר: בעל מרקם נוזלי מרענן מעניק נפח, מרגיע ומחליק קמטים. 315 ש"ח. קרם החייאה וזוהר לעיניים ולשפתיים: מעניק לחות אינטנסיבית וזוהר ומחליק קמטוטים וקמטים. מעניק נפח ובעל פעולת לחות מיידית וארוכת טווח. מתאים להארת העיניים וגם לשימוש סביב השפתיים לתוספת נפח והחלקת קמטוטים 189 ש"ח. קרם-ג'ל: מעניק לחות וזוהר ומאזן עור מעורב עד שומני. מעורר את מנגנוני הלחות של העור למגע קטיפתי מיידי וללחות לאורך זמן באמצעות איזון הסבום למראה זוהר אך לא שומני 269 ש"ח. קרם לחות וזוהר: מעניק זוהר והרגעה מיידית. 98% רכיבים ממקור טבעי, מעניק לחות מיידית ולחות לאורך זמן הודות לפעולה הכפולה על מנגנוני הלחות הטבעיים של העור. מחיר: 269 ₪. אריזות למילוי חוזר לקרם הלחות או לג'ל קרם מחיר: 199 ש"ח. מארז הכולל סרום, קרם פנים או ג'ל קרם וקרם עיניים - מחיר: 269 ש"ח. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

מי קרטין נטורל פורמולה. טל אזולאי,
מי קרטין נטורל פורמולה/טל אזולאי

נטורל פורמולה ממשיכים להשתפר כל הזמן, ומוציאה הרחבה לסדרת קרטין אינטנס - מי קרטין. מה זה? אף אחד לא ידע שזה קיים, אבל מדובר במוצר ממכר שעושה קסמים לשיער בעייתי, גם חלק, וגם מתולתל. מדובר בטיפול קליל שעושים בין החפיפה למסיכה, שלוקח 9 שניות בדיוק, ומשאיר את השיער עם ברק, ברק, ונעימי שאין דברים כאלה. מי הקרטים מגיעים בבקבוק עם פיה המיועדת לפיזור בשבילי השיער, ומצוינים לשיער שעובר החלקות, צביעות או עיצוב בחום. הפורמולה מכילה קרטין בנוסחה כפולה - המוצר מועשר ב 2 סוגי קרטין, אחד המסייע בבניה של פנים השערה, והשני שיוצר ציפוי הגנה חיצוני העוטף את סיב השערה לכל אורכה ומסייע לה להרגיש רכה לאורך זמן. מי הקרטין מועשרים בפרו ויטמין 5B, וללא מלח סודיום כלוריד - כדי לא להזיק לפעולת ההחלקה, ללא פרבנים, SLS, SLES , שמן מינרלי, פתאלטים, סיליקונים ומלח סודיום כלוריד.

הוראות שימוש: לאחר החפיפה בשמפו (לפני המרכך/ המסכה) מורחים את המוצר ישירות על שיער רטוב, לאורך, ומעסים למשך 9 שניות. שוטפים היטב במים. וממשיכים במרכך/מסיכה. מחיר: 29.90 ₪, ל-200 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

K18 שמן לתיקון. K18,
K18 שמן לתיקון/K18

מותג השיער k18 משיק את K18 molecular repair hair oil - שמן לתיקון ושיקום מולקולרי, מוצר שזכה כבר בסוף שנת 2023 בתואר "המוצר הטוב ביותר בעולם בקטגוריית טיפוח ושיקום שיער" על ידי מגזיני האופנה והטיפוח המובילים בעולם. השמן פועל בשתי שכבות של סיב השערה, השכבה הקוסמטית (קוטיקולה) והשכבה המולקולרית (שרשראות פוליפפטידיות) מעניק הגנה מחום של עד 232° ונלחם בפריז על ידי תיקון הנזקים שגורמים לפריזיות. השמן הוכח קלינית כמתקן את הנזק בשיער פגום, מעניק 24 שעות שליטה בפריזיות השיער, מגביר את ברק השיער עד 104%, מפחית 78% מהקצוות המפוצלים, ומעניק הגנה מחום עד 232°C.

את השמן יש למרוח במתינות - שלוש טיפות, ובתנועות של החלקת השיער מלמעלה, לא על הקצוות. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מחיר: 379 ש"ח, להשיג במספרות המורשות ובאתר. לא נוסה על בע"ח, ללא סולפטים, ללא פאראבנים, ללא סיליקונים, ללא צבעי מאכל, פורמולה טבעונית.

רטינול וישי. חו"ל,
רטינול וישי/חו"ל

המותג האמין בעולם, VICHY משיק סרום רטינול - LIFTACTIV RETINOL SPECIALIST DEEP WRINKLES SERUM לטיפול במראה כל סוגי הקמטים ומסייע בהפחתת מראה קמטים עמוקים, ומסייע להתחדשות תאי העור. סרום הרטינול מכיל 0.2% רטינול טהור וביו פפטידים. בשימוש מתמשך, מסייע לטיפול בכל סוגי מראה הקמטים, גם בעמוקים יותר. הסרום מכיל רכיבים פעילים רבי עוצמה, ותורם להפחתת מראה הקמטים אצל 100% מהנשים קמטים במצח, קמטי זעף (בין הגבות), קמטי צחוק, קמטים בצידי האף, וקמטים בצידי השפתיים. הוראות שימוש: לטפטף 2-3 טיפות על עור נקי ויבש בערב. שבוע 1: לשימוש 2 ערבים בשבוע. שבוע 2: לשימוש ערב כן וערב לא לסירוגין. שבוע 3: לשימוש כל ערב. מחיר: 249 ₪. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם ו BE ובאתרי סחר און ליין שונים.

ספריי נגד חום. לוריאל,
ספריי נגד חום/לוריאל

דרים לונג ספריי נגד חום

'אלביב' מבית 'לוריאל פריז' מרחיב את סדרת דרים לונג המיתולוגית ומשיק ספריי הגנה לשיער מפני חום
המכיל ויטמינים ושמן קיק לשימוש יומיומי למשתמשות במכשירי עיצוב שיער. הספריי מגן מפני נזקי חום ולחות ומעניק מראה שיער חלק ונטול פריז, עד למשך 3 ימים. הספריי מתיר קשרים ומקל על עיצוב השיער.
טיפ לשיער ארוך: לפני ייבושו ועיצובו, חלקי את שיערך ל-3 חלקים שווים ופזרי בנדיבות על האורכים.
הוראות שימוש: לנער לפני השימוש. להתיז על שיער לח עד יבש. אין לשטוף. לעצב. מחיר: 39.90 ש"ח, להשיג ברשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין בלבד

דאב, סדרה לשיער ארוך. חו"ל,
דאב, סדרה לשיער ארוך/חו"ל

מותג הטיפוח DOVE משיק שמפו ומרכך לטיפול בשיער ארוך ופגום. מסייע בהפחתת שבירת השיער פי 4, לשיער ארוך ומראה שיער בריא יותר. הפורמולה נצמדת לחלקים הפגומים של סיב השערה וכך מסייעת בהפחתת שבירתו, ומקלה על הארכת השיער והפחתת הצורך בגזירת קצוות. הפורמולה בסדרה טבעונית ומאושרת על ידי ארגון PETA העולמי.

קצף ניקוי וגינלי. חו"ל,
קצף ניקוי וגינלי/חו"ל

REVIVING FOAM, קצף ניקוי ולחות אינטימי. שמיוצרת על ידי מותג SECRET DE JOE. הקצף
מלחח ומלטף ומבוסס תמצית אצה ייחודית ™A-SPS הידועה בתרומתה להיגיינת העור ואחזקת הלחות.
הפורמולה מותאמת באופן מלא לפות לשימוש יומיומי במצבי יובש, תומכת ב-pH, מעשיר בלחות טבעית ומחזק את האיזון והרעננות באזור. התכשיר מיועד לסובלות מחוסר איזון, זיהומים ופטריות, גירודים ואי נוחות באזור האינטימי, וגם לנשים הסובלות מיובש בנרתיק ובפות ו/או לנשים שעושות שימוש בשטיפות אינטימיות העלולים להרע את המצב ולפגוע באיזון החומציות של האיזור. מחיר: הינו 79 ₪. להשיג בסופר פארם אונליין ובאתר.

מרוקן אויל. חו"ל,
מרוקן אויל/חו"ל

Moroccanoil מרחיבה את סדרת מוצרי הגוף ומשיקה ניחוח חדש: DAHLIA ROUGE - פרחוני נעים ומפתה. הניחוח מגיע בקרם גוף, סבון נוזלי לידיים, קרם ידיים וג'ל רחצה - וכמו כל מוצרי Moroccanoil, מכילים את מרכיב הליבה של המותג, שמן ארגן עשיר בנוגדי חמצון, בתוספת מרכיבים נוספים המיועדים לטיפוח והזנת העור בעת כל שימוש. הניחוח החדש Dahlia Rouge מצטרף לשישה ניחוחות נוספים בהשראה ים תיכונית בקולקציית הגוף של Moroccanoil, שלכל אחד מהם ריחות ייחודיים משלו:

Dahlia Rouge-: נעימה ומפתה. השילוב המושלם של ניחוחות פרחוניים של עלי כותרת של דליה וטוברוז פנינה, מחומם בעדינות עם אלגום ומאסק.
Fragrance Originale- ניחוח הדגל של ,Moroccanoil איקוני ובלתי נשכח משלב ריחות ענבריים ופרחוניים.
Ambiance de Plage - חמים ומרומם,מפלט אקזוטי אל החוף, עם נגיעות גרדניה וקוקוס.
Ambre Noir- עשיר ומפתה, ניחוח חם ומתובל המשלב ענבר, יסמין והל לבן.
Bergamote Fraîche- :מרענן ומעורר, האיזון המושלם בין ברגמוט ממריץ לבין מנטה מרגיעה.
Oud Minéral- ממריץ ומפתיע, כהליכה לאורך חופי הים התיכון עם מינרליות רעננה של מלח-ים, וניחוח ארז מעושן.
Spa du Maroc- אקזוטי ומשכר, ניחוח סוער בהשראת הספא המרוקאי המשלב תמצית דומדמניות שחורות פצ'ולי פראי וציפורן.

לרגל השקת הניחוח Moroccanoil משיקה מהדורה מוגבלת ומציעה 2 ערכות לטיפוח הידיים והגוף:
ערכת טיפוח הידיים כוללת: סבון נוזלי לידיים וקרם ידיים בגודל מלא. 105 ש"ח
ערכת טיפוח הגוף כוללת: ג'ל רחצה בגודל מלא וקרם גוף. 125 ש"ח







ג'ל רחצה Moroccanoil (70 ₪ ל- 250מ"ל): נוסחה מרוכזת ביותר המועשרת בשמן ארגן המעניק לחות בזמן הניקוי, ומשאיר את העור רענן ומחודש. ג'ל רחצה זה, המשפר את הגמישות, המרקם והגוון של העור, מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל שבעת הניחוחות של Moroccanoil.


קרם גוף Moroccanoil (100 ₪ ל-360 מ"ל ): תחליב גוף קל במיוחד ונספג במהירות, מכיל תערובת של שמן ארגן, שמן נר הלילה ותמצית עלי אלוורה מרגיעה. תחליב זה מותיר את העור חלק וזוהר לאחר כל שימוש. מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל שבעת הניחוחות של Moroccanoil.

סבון נוזלי ידיים Moroccanoil (70 ₪ ל-360 מ"ל): מועשר בשמן ארגן עשיר בנוגדי חמצון וחומצה היאלורונית לניקוי והזנה עדינה אך יעילה. מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל שבעת הניחוחות של Moroccanoil.


קרם ידיים Moroccanoil (70 ₪ ל-100 מ"ל): קרם לחות אך נספג במהירות, שופע להפליא ועדיין קליל. קרם ידיים Moroccanoil, המכיל שמן ארגן, חומצה היאלורונית, סקוואלן ותערובת של חמאות קקאו ושיאה מעניק לחות עמוקה לעור. מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל שבעת הניחוחות של Moroccanoil.


את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאויל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086, ובאתר: https://www.moroccanoil.com/il/



אודות MOROCCANOIL
סדרת המוצרים של MOROCCANOIL נוצרה בהשראת הניחוחות האקזוטיים של הים התיכון וגוון הטורקיז האייקוני, המהווה את סימן ההיכר של החברה.
MOROCCANOIL היא החברה החלוצה בתחום אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה. השמן הטיפולי מסדרת MOROCCANOIL יצר את הבאז העולמי סביב שמן הארגן וסלל את הדרך לקו נרחב של מוצרי פרמיום, המציעים פתרונות לכל סוגי השיער.
זהו סיפור הצלחה של מותג אייקוני ואופנתי, עם דחף לחדשנות ומרדף בלתי פוסק לפיתוח מוצרי טיפוח מועשרים בשמנים, קלים ונוחים לשימוש, המבוססים על פורמולות בעלות ביצועים גבוהים. מוצרי החברה אינם נוסו על בעלי חיים.
המטרה העיקרית של MOROCCANOIL כיום, היא להמשיך לפתח, לחדש ולהוביל דרך בתעשיית הביוטי. מוצרי השיער והגוף של MOROCCANOIL זמינים בסלונים משובחים, בתי ספא ובאתרי אינטרנט ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully