הדו"ח הרשמי הראשון שפורסם לגבי התקיפות המיניות ב-7 לאוקטובר. מערכת וואלה, מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS/מערכת וואלה

קראתי את הדו"ח על פשעי המין של החמאס - אלה 35 עמודים של זוועת אלוהים

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:08

הדו"ח הרשמי על מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר קובע כי פשעי המין נעשו באופן סיסטמתי ומכוון בארבע זירות מרכזיות של התעללות מינית. פשעי המין התאפיינו בריבוי פוגעים, פגיעה מול בני משפחה והוצאות להורג, ולוו בפרקטיקות סדיסטיות ייחודיות של כריתות והשחתת איברים

הדו"ח הראשון הרשמי שיצא מישראל ומיועד לאו"ם, ולעולם, כדי שיהיה אפשר להפסיק להעמיד פנים שמדובר במלחמה רגילה, או שהנוחבות של חמאס הם "לוחמי חופש" כמו שההיפסטרים האמריקאיים אוהבים לקרוא להם. הדו"ח הזה הוא מסמך נוראי בן 35 עמודים, והוא כולל תיאורים "יבשים" של פשעי המין האכזריים ביותר שניתן להעלות על הדעת מכל זירות ה-7 באוקטובר.

קראתי אותו, את כולו, ואני עדיין מתאוששת מהחוויה הנוראית הזו, ובו זמנית מתביישת בעצמי על החולשה שלי, כי מה זה לקרוא את זה לעומת לחיות את זה. אבל מספיק עם זרם התודעה הלא רלוונטי שלי. הבאתי לכם כאן את הדו"ח המלא כדי שתקראו גם, אם יש ביכולתכם. זה נורא ואיום, וזה עוד כלום. בדו"ח מצוין שחלק מהקורבנות שנשארו בחיים העדיפו לא לפרסם את מה שעבר עליהן/ם, וכנראה שכשיעבור עוד זמן, עוד פרטים יתחילו לזלוג החוצה.

*אזהרת טריגר חמורה*
לקריאת הדו"ח המלא (35 עמודים), לחצו כאן

אם אין לכם יכולת נפשית ללחוץ על הלינק ולקרוא הכל, הבאתי כאן למטה קטעים מתוך הדו"ח המלא, שגם הם מזעזעים ומחרידים ברמות שאין לתאר. אני לא ממליצה לקרוא אותם, שיהיה ברור - אבל יחד עם זאת אני חושבת שכולנו צריכים לדעת מה קרה לקורבנות האומללים והאומללות של מתקפת הטרור האכזרית הזו. כל העולם צריך לדעת.

קרקרנית, עירום, וגועל נפש: ישיבת התקציב בבית האח יצאה משליטה
"הפתעת אותי שזה הגיע לכאן": הטרנד החדש של מתגרשות טריות
טיימינג זה הכל בחיים: גילתה שהחבר שלה בוגד בה - ברגע שהציע לה נישואים

קעקוע "נובה". רשתות חברתיות, אתר רשמי
קעקוע "נובה"/אתר רשמי, רשתות חברתיות

"בקיבוץ בארי, ש90- מתושביו נרצחו, נאספו כמה עדויות על גופות נשים ונערות שנאנסו, לרוב בחדריהן, כשהן לבושות חלקית בבגדי השינה שלהן. מתנדבי זק"א וכוחות החילוץ תיארו בתים שבהם נמצאו גופות עם סימני פגיעה מינית, כולל נשים ונערות שהופשטו מבגדיהן התחתונים13, סימני זרע והטמנת סכין באיבר המין"

תחקיר ה"ניו יורק טיימס" מציין לפחות 24 גופות עם סימני התעללות מינית בבארי
ובכפר עזה.

"ספיר, ניצולה ממסיבת נובה שמסרה עדות ראייה מפורטת למשטרה, תיארה כיצד ממקום מחבואה סמוך לכביש 232 ראתה קבוצה גדולה של אנשי חמאס לבושים במדים שהעבירו ביניהם נשים פצועות. היא מתארת חמישה מקרי אונס שונים שהייתה עדה להם. באחד מהמקרים ראתה צעירה פצועה בגבה, מכנסיה מופשלים מתחת לברכיהומחבל מושך אותה מהשיער ומכופף אותה בעוד מחבל אחר חודר אליה. בכל פעם שהאישה נרתעה המחבל נעץ סכין בגבה. במקרה אחר ראתה כיצד בזמן שמחבל
אחד אונס אישה, אחר חותך אותה ומשחית את גופה".

"רז כהן ושהם גואטה, ניצולים מהמסיבה שהתחבאו במקטע אחר של כביש ,232 סיפרו שראו מחבלים אונסים צעירה עירומה ודוקרים אותה שוב ושוב. "שוחטים אותה, מילולית", לדברי גואטה. בריאיון אחר שנתן כהן הוא העיד שבמהלך האונס האלים הוא ראה ש"הבחורה כבר לא זזה. אבל המחבל ממשיך לאנוס אותה".

"יוני סעדון, ניצול שהיה עד ראייה למקרה אונס צעירה תוך כדי הפעלת אלימות קשה, סיפר ששמע את הנפגעת צורחת "'עצרו, אני בכל מקרה הולכת למות ממה שאתם עושים לי, פשוט תהרגו אותי!' ...אחרי שהם סיימו הם התחילו לצחוק ואז האחרון שאנס אותה ירה בראשה"

"ניצול נוסף מהמסיבה סיפר בעדותו למשטרה שראה על הקרקע גופות של נשים שנאנסו בברוטליות. "היו שם בנות שפשוט שברו להן את האגן מרוב שאנסו אותן. הן היו בשפגאט פשוקות רגליים".

"שרי מנדס, שעסקה בזיהוי גופות נשים במחנה שורה, סיפרה שמעשי האונס הופנו לכל הגילים, מילדות עד קשישות, ונעשו בברוטליות כה רבה עד שהביאו לשבירת עצמות האגן שלהן."

הפגנה מיצג האונס במלחמת חרבות ברזל, מי טו אנלס יור אה ג'ו. עומר קפלן, באדיבות המצולמים
הפגנה מיצג האונס במלחמת חרבות ברזל, מי טו אנלס יור אה ג'ו/באדיבות המצולמים, עומר קפלן

"עדה שניצלה ממסיבת הטבע סיפרה שראתה גופות של גברים שאיברי המין שלהם נכרתו. פרמדיקית שתיארה את הפגיעות ציינה כי הפגיעות היו גם בגברים וכי "היה להם קטע של ירי לאיבר מין או לחתוך"

"עדות הראייה של ספיר על מקרי האונס בנובה כוללת תיאור של כריתת שד עם כלי דמוי סכין יפנית. היא מתארת שלאחר הכריתה המחבלים זרקו את השד לרצפה והעבירו אותו ביניהם ככלי משחק".

"חיים אוטמזגין מזק"א סיפר כי מצא גופה עירומה עם חפץ חד תקוע במפשעה שלה, ואחרת אשר חפץ הוחדר לפי הטבעת שלה. בשיחה שקיימנו איתו הוא מתאר שראה "גופת אישה דקורה במפשעה עם סכין משוננת שהוציאו איתה את האיברים הפנימיים של האישה, והשאירו אותם בין הרגליים שלהֿ".

"חיים אוטמזגין מזק"א מתאר גופה של "אישה מופשלת מהבגדים בחצי הגוף העליון, הם ירו לה בראש, ואחר כך שחטו אותה. הראש היה מנותק מהגוף, הם לא באו לנצח. הם באו לרטש". בריאיון שנתן הוא סיפר שמראה הגופות המרוטשות חזר על עצמו בזירת המסיבה. לדבריו, את אחת המבלות הם חתכו מהחזה. "זה לא קל לחתוך גוף. זה מישהו שעשה את זה ולא הפסיק.כמעט ואין גופה שהם
הסתפקו רק בירי"

לקריאת הדו"ח המלא, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully