ד״ר ראג׳ פרסואוד. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

לא קשור למראה חיצוני: פסיכיאטר מלמד את אומנות הפיתוי האמיתית

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 9:14

בכל רגע ותחום אנחנו צריכים לפתות כל הזמן את כולם" אומר הפסיכיאטר ד"ר ראג' פרסואוד "את הבוס, את החברים, את החיים - כל החיים הם אירוע של פיתוי". קבלו טיפים מקצועיים שעובדים בכל התחומים, ובכלל לא קשורים למראה חיצוני

אמן פיתוי בפעולה ברחוב/BBC Panorama

ההחלטה הכי חשובה שמנבאת את הבריאות הנפשית שלך לעתיד - היא הבחירה בפרטנר לטווח ארוך שאיתו תרצי לחלוק את חייך. כך אומר הפסיכיאטר ד"ר ראג' פרסואוד בהרצאה שלו. הוא ממשיך ומסביר כי ההשלכות של בחירה לא נכונה בבן או בת זוג לטווח ארוך יכולות להיות קטלניות לבריאות הנפשית של כל אחד ואחת, מכיוון שבחירה לא נכונה בתחום הזה תמלא את החיים שלך בסטרס בלתי פוסק.

אני אל הורית - איך אני משווקת את עצמי באפליקציית היכרויות? שאלתי מומחה
חלמתי על כוכבת הפורנו הזו מגיל 8, והיום אני האב החורג של ילדיה
יום האישה הוא היום הכי מבאס בעולם, ומשהו חייב להשתנות

האזינו להרצאה קצרה:

"הבנתי בשלב מסוים שלעזור לאנשים להשיג את הזוגיות הנכספת שלהם כמטרה, יכול לעזור לבריאות הנפשית שלהם אפילו יותר משיחות עם פסיכולוג" הוא אומר, "הרגשתי צורך ללמד אותם כמה עקרונות באומנות הפיתוי האמיתית, כדי שיוכלו לפתות את בן או בת הזוג הנכונים.

אומנות הפיתוי זה לא מה שמלמדים נערים חסרי ביטחון, אלא הרהבה יותר עמוק מזה, אם לוקחים בחשבון שהחיים הם פיתוי אחד ארוך, בכל צעד ותחום אנחנו צריכים לפתות את החיים לתת לנו מה שאנחנו רוצים. אנחנו מפתים כל הזמן את כולם - את הבוס, את החברים, כל החיים הם אירוע של פיתוי, והטיפים שאני עומד לתת לכם לא קשורים בכלל לאיך שאתם נראים - כולם יכולים להפוך לפתיינים יותר - וכמה מהטיפים האלה הם עוצמתיים ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully