אדם טובל את האצבע שלו בכוס עם דם. ShutterStock
ShutterStock

יש לנו חדשות טובות וחדשות טובות: הטיפול שגם מייפה וגם מחרמן

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 18:44

מסתבר שכל מה שטוב לשפתיים האלה, טובות גם לשפתיים האחרות - במילים אחרות, טיפול הערפד המוכר שפרסמה קים קרדשיאן שבו לוקחים דם ומזריקים אותו אלייך חזרה, עבר מהפנים לאיזור הוגינה - החדשות הטובות - זה אחלה טיפול מיצוק. החדשות הטובות יותר - זה גם משפר אורגזמות

מילון ההיילייטרים/מערכת Sheee

ד"ר פאני בר לוי, מומחית ברפואת נשים, חלוצת טיפולי אסתטיקה וגינליים רפואיים
PRP - בוודאי נתקלת רבות במושג זה. יש מי שמכנה את הטיפול הזה כ- "טיפול הערפד". טיפול כל כך חיוני וחשוב, בעיקר מעורר ומשיב חיוניות לאותם אזורים בגופנו אשר איבדו מהחיוניות שלהם. שמענו על ידוענים רבים אשר עברו טיפול כזה לשיפור מראה עור הפנים, עור הידיים ועוד. הבנו כי הטיפול מתאים לבעיות במפרקים, בשיער, לשיפור ואיכות העור אז למה הוא כזה דווקא ערפד? זה טיפול שפשוט עובד! הוא עובד על עור הפנים, המפרקים ומסתבר שביכולתו לשפר את תפקוד הווגינה וההנאה המינית.

בטיפול ה- PRP לוקחים דם מהזרוע, מכניסים לתוך מבחנה בצנטריפוגה, הדם עובר תהליך של סירקוז וניקוי, מפרידים את התאים המרפאים שיש בפלזמה. לאחר מכן מזריקים אותו מחדש אזור המבוקש. אז למה לא להחזיר את החיוניות למקומות הכי אינטימיים שלנו?

הלם: לא תאמינו איך כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון נראית עכשיו
לדייט הראשון הזה היא טסה 8000 קילומטר. הוא נמשך 10 ימים
שכחנו מהחטופים? היח"צ חסר הבושה של סטפן הוא ההתחלה


האסתטיקה הואגינלית אשר עברה בעשור האחרון מהפך בלתי רגיל, זכתה בטיפול זה שהוא מאוד משמעותי וחשוב עבורכן הנשים ובעיקר הוא מלווה בטיפול עם טכנולוגיות מתקדמות. הוא מיועד לשיפור האורגזמה, הנראות של העור ואיכותו אבל בעיקר שיפור ניכר בחוויה המינית שלך שאולי לא ידעת כמותה. סקרנית? אם אי פעם היו אומרים לך כי תחווי את האורגזמה הטובה ביותר אחרי שהדם שלך יוזרק לך לתוך הנרתיק, לבטח היית צוחקת במבוכה, עושה פרצוף למשוגעת שמולך מסתובבת והולכת. אבל את בוודאי כבר יודעת שעם הגיל וככל שנתבגר, נתקרב ונעבור את גיל המעבר, לרוב נסבול "מיובש" תרתי משמע. העור הופך לפחות אלסטי, רגיש ויבש.

בר רפאלי עושה טיפול ערפד לפנים. אינסטגרם, צילום מסך
יש לנו חדשות טובות וחדשות טובות: יש טיפול שגם מיפה וגם משפר את הסקס/צילום מסך, אינסטגרם

הזרקת הפלזמה לנרתיק ולאזור השפתיים יעורר תהליך שבו הגוף שלך יתחיל לחדש סיבי קולגן ואלסטין חדשים, מה שיגרום לאזור להתמלא ברקמה, יעודד את יצור הלחות, עיבוי והידוק העור בנרתיק. גירוי רקמת הנרתיק שלך ע"י הזרקת פלזמה יכול לעזור בתחושות שחשת במהלך שנים וחשבת שזהו, סיימת את העונג שלך. אבל הטיפול יכול למנוע את הבעיות המיניות הנפוצות אשר נשים רבות מתחילות להתמודד איתן כשהן מתבגרות.

טיפול בפלזמה עשירה בטסיות נחשב סוג של רפואה "רגנרטיבית", זה ייחודי מכיוון שזה אך ורק התאים של הגוף שלך שמחדשים את עצמם.

זה לא סתם שטיפול PRP הפך להיות מאוד פופולרי בקרב נשים אשר עוברות את גיל המעבר. הוא עוזר מאוד להפחית את אי הנוחות הפיזית באזורים אינטימיים שלך בזמן שחלה ירידה ברמות האסטרוגן אשר לא מפתיעות שום אישה. זה שפעם גיל המעבר היה חלק מהחיים, תתחילו להבין ולהפנים שאסתטיקה ואגינלית, היא לא רק למען האסתטיקה. זה ההבדל בין Nice to have לבין Must have.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה מדממת מהפה. ShutterStock
דם סמיך ממים, ובמקרה הזה זה גם ממצק/ShutterStock

5 נקודות חשובות על טיפול PRP לווגינה:

• בבסיס הטיפול: שימוש בפלסמה של הדם העצמי של המטופלת, לטובת שיפור הרגישות של הרקמה והגברת ההנאה. מחזירים פלסמת הדם אל החלק החיצוני של הנרתיק, בפרט לאזורים הידועים כארוגניים ( כמו הדגדגן) והם ישפיעו על זרימת הדם המהירה לרקמה ובכך משפרים את איכות הרקמה ואת עוצמת הרגישות.
• כ- 50% מהנשים סובלות מאחד מארבעת סוגי הפרעות בתפקוד המיני ועכשיו ניתן לעבור טיפול PRP באזור הנרתיק ולא רק על מנת לשפר את המראה שלו אלא כדי לשמר ולהחיות את איכות התאים בתקופה של הזדקנות העור.
• כדי לחזור לאורגזמה כמו בצעירותך - מסתבר כי ל- PRP יש השפעה על הזדקנות העור. בפנים, בידיים באזור הפות וגם לאזור הפנימי שלו, יש השפעה על ההזדקנות של העור ולכן יש לו אפשרות להפחית את הסימפטומים של התפקוד הלקוי במיניות וזו בשורה!
• ע"י גירוי רקמת הנרתיק באמצעות זריקת פלזמה אפשר לעזור לתחושה המינית לחזור ולאפשר לתחושה זו להישאר לשנים רבות.
• אז איך זה באמת עובד? מאחר והטיפול ב-PRP או טיפול בפלזמה עשירה בטסיות הוא סוג של רפואה רגנרטיבית, הייחודיות שבו היא העובדה כי הוא מתאים רק לגוף שלך וזאת כי התאים מחדשים את עצמם. החיסרון היחיד של PRP נרתיקי הוא שהתוצאות זמניות ויכולות להשתנות מאדם לאדם" אבל לעניות דעתי, שווה לבחון. מה דעתך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully