ג'נה ג'יימסון. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

הלם: לא תאמינו איך כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון נראית עכשיו

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 8:05

'מלכת הפורנו' ג'נה ג'יימסון, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה איך היא נראית כרגע, ובחיים לא ראיתם כזה שינוי גוף מטורף. לאחר שנותרה ללא יכולת ללכת

שחקנית הפורנו שהפכה למדענית נתונים מציגה - מה עשיתי לפנים שלי?/Aella_Girl

לאחר ששחקנית הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון, המוכרת למעריצים כ'מלכת הפורנו', לקתה במחלה מסתורית בשנת 2022 שבעקבותיה לא יכלה ללכת במשך יותר משנה נראית בלתי ניתנת לזיהוי בתמונה שפרסמה בעצמה בחשבון האינסטגרם שלה.

בשנת 2022 פורסם כי ג'נה ג'יימסון, בת 49, אובחנה עם תסמונת גייאן-ברה, מחלה שמתחילה בחולשה, תחושות נימול, עקצוצים, שרפה וכאבים בגפיים, ואז שרירי הגוף נחלשים עד כדי שיתוק, שעלול לטפס לשרירי הנשימה והפנים. חלק מהחולים נזקקים להנשמה מלאכותית ולהשגחה צמודה בטיפול נמרץ נשימתי. ג'נה ג'יימסון פשוט איבדה את היכולת ללכת.

שכחנו מהחטופים? היח"צ חסר הבושה של סטפן הוא ההתחלה
לייט אנד שייני: פשוט ככה, מצאנו את המייק אפ שלך לקיץ הזה
אם חשבת שהדייט שלך היה מעפן, בואי תשמעי מה קרה לה, ותתעודדי

מאוחר יותר התברר שהיא לא סובלת מההפרעה האוטואימונית הנדירה הזו, ובסופו של דבר היא. אולם גם הצליחה להתגבר על מה שזה לא היה. השבוע העלתה פוסט של עצמה, כדי להראות למעריצים איך היא נראית עכשיו, לעומת ימי השיא של המחלה. פוסט אחד הראה תמונה של ג'נה בבגד גוף לבן, לצד תמונה אחרת שלה עם הליכון.

ג'נה כתבה בכיתוב: "הנה תזכורת. תספרו את הברכות שלכם והיו אסירי תודה. איבדתי את היכולת ללכת לפני יותר משנה וחשבתי שסיימתי (את החיים). נלחמתי לחזור חזרה ואני מנסה בהתמדה להפוך לאדם טוב יותר. גם מבחוץ, אבל יותר חשוב מבפנים. בירח החדש הזה, היום, אני מפגינה חסד. אהבה. אושר. הצטרפו אלי."

"זה מדהים. את חזקה בצורה שלא תיאמן", הגיב אחד ממעריציה. אחר כתב: "מותק, את מסתדרת מדהים".

פוסט שני באינסטגרם הראה שוב השוואה של לפני ואחרי. התמונה הראשונה הראתה את ג'נה מלאה יותר ולובשת חולצה אפורה. השניה הראתה ג'נה דקיקה בחולצה חומה וג'ינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully