קילי טסה 8000 קילומטרים בשביל דייט ראשון. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם סטורי

כמה נואשת אפשר להיות במסווה של מגניבות? האישה שטסה לדייט 8000 קילומטר

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 12:34

קיילי קאסל, קוצ'רית בת ה-35, טסה מלונדון לסן פרנסיסקו לדייט ראשון בן 10 ימים עם גבר שפגשה בטיול במקסיקו. ואנחנו עושות סיפור מלקחת קורקינט לצד השני של העיר אחרי השעה שמונה בערב

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בעוד את עושה עניין מזה שהוא לא אסף אותך מהבית לבר בצד השני של העיר, האישה הרצינית הזאת מוכנה ללכת רחוק בשביל אהבה, ליתק דיוק. לטוס מעל 8000 קילומטרים בשביל דייט ראשון, לפחות באופן רשמי. קיילי קאסל, הקוצ'רית הרומנטיקנית בת ה-35, הסכימה לטוס מלונדון לסן פרנסיסקו לדייט ראשון בן 10 ימים עם גבר שפגשה בטיול במקסיקו, רק כדי לגלות שזה לא יעבוד.

שכחנו מהחטופים? היח"צ חסר הבושה של סטפן הוא ההתחלה
לייט אנד שייני: פשוט ככה, מצאנו את המייק אפ שלך לקיץ הזה
אם חשבת שהדייט שלך היה מעפן, בואי תשמעי מה קרה לה, ותתעודדי

רק כדי לא לתהות אם החיבור שהיה ביניהן על החוף בפורטו ויורקה הייתה התחלה של משהו שיכל להיות גדול ,הטיקטוקרית החלה להתכתב עם האיש, ובסופו של דבר הוא הזמין אותנה לטוס אליו לסן פרנסיסקו, שם הוא חי ועובד. בפברואר, קאסל נסעה ל"דייט" של 10 ימים עם הגבר, נסיעה שעליה שילם האיש בשמחה, אבל מהר מאוד, בעודם מטיילים בחלק מההמקומות היפים ביותר בחוף המערבי, היא הבינה שזה לא יעבוד.

קילי טסה 8000 קילומטרים בשביל דייט ראשון. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
קילי טסה 8000 קילומטרים בשביל דייט ראשון/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

"הוא הזמין לי את הטיסות, שאל מה אני רוצה לעשות - הלכנו לטעום יין, יצאנו לטיול חוף נחמד, היה ממש כיף", היא מספרת. הם נסעו לביקור בעיירה המקסימה כרמל ליד הים, וכשהגיעו לפארק הלאומי יוסמיטי, הדברים החלו להתדרדר - לדבריה, האיש היה עסוק בדיבור בטלפון וממוקד יותר מדי בעבודה מכדי להעריך את אחד המקומות היפים ביותר עלי אדמות, אמרה קאסל בזעזוע.

"אני אוהבת ללכת ולטייל, אבל הוא רצה להישאר במכונית, קרוב לטלפון שלו", היא סיפרה. "טיול זה זמן האיכות שלי - אבל הוא בעיקר רצה לעבוד וללכת לברים. זה פשוט לא מתאים". למרות האכזבה והיעדר הדימיון בערכים, קאסל אמרה שהיא לא מתחרטת על החוויה, ובוחרת להתמקד בעובדה שהם הפכו לחברים "אנחנו עדיין בקשר והיה לנו כיף בסה"כ, אבל החלטנו להישאר רק חברים".

החוויה לא גרמה לה להתייאש בכלל - למעשה יש לה עוד "דייט" דרמטי שמשלב נסיעה רחוקה, שכבר מתוכנן עם גבר אחר שנתקלה בו במקסיקו - השניים אמורים לנסוע יחד באירופה בהמשך השנה. נקווה שבהרגלי שתיית הקפה שלהם לא יהיו פערים גדולים מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully