קרם BB, מיה קיי, לקרליין. דניאל קמינסקי,
דניאל קמינסקי

לייט אנד שייני: פשוט ככה, מצאנו את המייק אפ שלך לקיץ הזה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 12:06

אחרי החורף שעבר עלינו, יש משהו נחמד בזה שיצאה קצת השמש - עושה חשק להתחדש, לתת לחיים עוד צ'אנס לנהיות נחמדים אלייך, ולערבב בכל השחור הזה קצת צבע: אלה ההשקות החדשות של מוצרי איפור שעושים חשק לחזור לחייך

מילון ההיילייטרים/מערכת Sheee

חייבת לציין שמאד נעים לי שההשקות חזרו - כמעט כל החברות היו בהולד מאז אוקטובר, מסיבות מובנות, ועכשיו לאט לאט המשק חוזר לתפקד, אולי לא באופן מלא, אבל מרגישים תנועה קדימה, וגם מושקים מוצרים חדשים שיש בהם גם אלמנט מפנק, ולא רק מוצרים יומיומיים כמו קרמים נגד יובש, וסוגי שונים של ג'ל רחצה. הם אמנם חשובים לא פחות, אבל מרגשים הרבה פחות, ובואו, הם גם לא מאד מעניינים לבדוק ולכתוב עליהם.

קבלו את המדור הראשון של "חדש על המדף" ב-2024 שכל המוצרים בו הם מוצרים שאף אחת לא "צריכה", אבל כמעט כל אחת חושקת. הו, כמה נחמד לחשוק שוב. לפני שמתחילים - נכון שכשיוצא מייק-אפ זה יותר מרגש מכל מוצר אחר? כי במייק אפ טוב יש כמה תכונות שהן על גבול הקסם, בניגוד לכל מוצר אחר, ומרגע שמצאת את זה שיושב עלייך בול - בגוון, במרקם, ברמת הלחות - את מתמכרת, ולא תחליפי אותו בקלות באחר.


"תניחו לנו, תנו לנו אוויר": הבקשה החצופה של הזוג הכי צומי בישראל
נסיכה: "התאהבתי בשוגר דאדי בן 62, כי יש לנו ערכים דומים"
אם בזוגיות שלכם יש את הסימן הזה - הסיכויים שלה להצליח נמוכים

לנקום, מייק אפ. חו״ל,
דק דק דק. לנקום/חו״ל

כשחברה כמו לנקום, שיש בה מייק אפים אהובים, מוציאה גרסה חדשה ומשופרת של
TEINT IDOLE ULTRA WEAR, אני מרשה לעצמי לפתח ציפיות. הטיינט אידול אולטרה וור החדש, יצא הפעם בפורמולה דקיקה במיוחד, כזו שנושמת בקלות על העור, מה שמעלה את העמידות לשלב הבא, וגם מאפשרת כיסויים קלילים, אפילו רק על איזורים מסוימים בפנים ולהמשיך כמעט לא להיראות, כי היא לא משנה כמעט את מרקם העור.

הסדרה כוללת 26 גוונים, מתאימה לכל סוגי העור, בגימור מט טבעי, ומתאימה במיוחד לקיץ הישראלי המיוזע ששונא שליחטות על הפנים ומעדיף איפור מינימליסטי ומראה ריאליסטי ככל הניתן. ואחרי שאמרנו את זה - עם המייק אפ הזה את יכולה לעבור כטבעית, גם אם השתמשת בשכבה עבה יותר, מרוב שהוא דק. מחיר: 199 ש"ח, להשיג באתר לנקום ובפארמים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שפתונים מבריקים YSL. חו״ל,
מבריק וסקסי. איב סאן לורן/חו״ל
  • גם שפתונים טובים יכולים להיות מרגשים למי שאוהבת, ותודו שאיב סאן לורן הוא שם מדיף סקסיות, שקשה לעמוד בפניו למרות המחירים. הליפסטיקים המבריקים החדשים ROUGE PUR COUTURE THE BOLD הם ליפסטיקים שמבכריקים כמו גלוס, יושבים כמו שמן, ועמידים כמו מט. בפורמולה המכילה 40% רכיבים לטיפוח השפתיים ועמידה לאורך זמן. פיגמנטים נועזים מעניקים ברק וצבע, עוטפים את השפתיים כמו עור שני. הגימור - לא גלוס, לא סאטן, לא מט, אלא ברק טהור, תלת ממדי עמיד לעשר שעות. מכתים מעט, אבל עמיד מאד.
  • איך זה עובד? פטנט פולימר אתיל ושמן ברק מיוחד מעורבבים ומיוצבים עם מבחר של תרכובות שומניות ושעווה, על מנת ליצור מרקם נמס וקרמי. תוך מספר שניות לאחר משיחת השפתיים, פולימר האתיל ושמן הברק נפרדים, כאשר שמן הברק נשאר על החלק החיצוני ביותר של השפתיים, שם הוא מעניק ברק, ורכיב האתיל יושב בתוך שכבה דקיקה ממש מתחת, עם השמן המרכך, השעווה והפיגמנט, שם הוא יוצר את תחושת הנוחות ומעניק צבע. הליפסטיק המהמם הזה מגיע ב-12 גוונים לבישים ואופנתיים משתי משפחות קוטור נפרדות: האדומים של איב סן לורן וניודים שמתאימים לכל גוון עור, מתבססים על פיגמנטים מינרליים בצבעי אדמה, מלאים בפיגמנטים אדומים, נוצצים, ססגוניים, מלאי חיים:
  • מס' 1 Le Rouge: אדום ליומיום, רחוק מהקונבנציונאלי, עם תתי-גוונים כתומים עבור אדג'יות עכשווית.
  • מס' 2 Willful Red: אדום חזק, קלאסי שנראה רענן, בהיר וצלול.
  • מס' 4 Revenged Red: נגיעות של כתום מעשירות את הגוון ומעניקות לו חמימות ועומק.
  • מס' 21 Rouge Paradoxe: אדום המרמז על ורוד המרמז על כתום; תמיד מאתגר, לא מתפשר.
  • מס' 7 Uninhibited Flame: אדום מסמיק עם גוון ורוד כדי להצית את הנפש.
  • מס' 9 Undeniable Plum: סגול, עשיר, עסיסי שלא ניתן לעמוד בפניו.
  • מס' 6 Reignited Amber: בז' בגוון ענבר יפהפה אך עוצמתי, כדי להניע את העניינים.
  • מס' 8 Fearless Carnelian: בז'-ניוד עם גוון לבן-אדמדם שמייחד אותו.
  • מס' 10 Brazen Nude: עם בסיס חם, ניוד לכל מי שלא מתביישת.
  • מס' 11 Nude Undisclosed: הורוד המסעיר הוא שממלא את הבז' העסיסי בחוצפה מודרנית.
  • מס' 12 Nu Incongru: בז'-ורוד מתוחכם שמתאים לכל אחת ולכל דבר. איזון מושלם בין פיגמנטים חמים וקרים יוצר גוון אוניברסלי אשר מחמיא לכל גווני העור.
  • מחיר: 169 ש"ח, להשיג בפארמים.
שפתונים מאט בפרומולה חדשה MAC. חו״ל,
M.A.C you MORE, משודרגים/חו״ל

לרגל חגיגות 40 שנה, מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק גרסה חדשה ומשודרגת יותר לשפתון המאט האייקוני M·A·CXIMAL SILKY MATTE LIPSTICK עם יותר - יותר מהכל. יותר פיגמנט עשיר המעניק שטיפת צבע עוצמתית במריחה אחת. יותר נעים ללבישה, עם רכיבי טיפוח שמן קוקוס, חמאת שיאה, וחמאת קקאו המרככים ומזינים את השפתיים ומעניקים לחות מיידית ולאורך זמן עד 8 שעות. יותר עמידות
פחות דהייה, מריחה או התפוררות. עמיד עד 12 שעות למראה שפתיים מלאות וחלקות כבר מהמריחה הראשונה ולאורך כל היום. יותר יוקרתי בזכות אריזה חדשה, שחורה ומבריקה, ויותר גוונים - 40 גוונים החל מניודים, אדומים עשירים, ורודים תוססים ועד סגולים נועזים. מחיר לצרכן: 115ֿ ש"ח ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין

קרם BB, מיה קיי, לקרליין. דניאל קמינסקי,
Bold BB cream, קרליין/דניאל קמינסקי

קרליין משיקים לכבוד הקיץ קרם BB עם SPF30, קרם לחות והגנה בשילוב מייק אפ, שמעניק גוון אחיד וזוהר, מחליק ומסתיר פגמי עור וקמטוטים., מזין את העור בלחות מתמשכת, ומעניק הגנה רחבה מפני קרינת UVA/UVB. המוצר נבדק דרמטולוגית, נון-קומודוגני, מתאים לכל סוגי העור, ומגיע ב-3 גוונים: Light /medium light/ medium.
רכיבים עיקריים: חומצה היאלורונית, מיצוי פלנקטון ימי (GP4G) המסייע בהגנה על העור מפני נזקי מזג אוויר וסביבה, בהפחתת עוצמת הפיגמנטציה ושמירה על מרקם חלק של העור. מיצוי קורנית (Cellfie) - ממלא ומסייע בהפחתת מראה קמטים וקמטוטים, מעניק מראה חלק ומוצק יותר. מגן ומסייע במניעת היווצרות קמטוטים חדשים. מיצוי עץ תרזה ( Tilia) - עשיר באנטי-אוקסידנטים וריכוז גבוה של ויטמין E המסייעים בהגנה מפני גורמי חמצון הפוגעים ברכות וגמישות העור. מעניק לחות זמינה לעור ומעלה את רמת הלחות הטבעית. פיגמנטים קטיפתיים - מעניקים כיסוי מלא, מטשטשים קמטוטים, מכסים פגמי עור וכהויות להענקת גוון אחיד וזוהר. מחיר: 59.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין

לנקום, קרם לגיל 50. חו״ל,
300 פפטידים, רנרג׳י לנקום/חו״ל

RÉNERGIE, H.P.N. 300-PEPTIDE CREAM בפורמולה חדשה המכילה יותר מ-300 סוגי פפטידים,
בריכוז חדש וגבוה של חומצה היאלורונית וניאצינמיד טהור.הקרם בעל יעילות משולשת לשיקום מראה העור.

לפפטידים 3 סוגי תפקידים - פפטידים נשאים יכולים להעניק לעור מינרלים על מנת להגביר את הקולגן, האלסטין, ופרוטאינים מבניים אחרים אשר גורמים לעור להיראות מוצק ומלא יותר. פפטידים מעכבים פועלים על ידי האטת התהליך הטבעי של אובדן הקולגן. הם עשויים גם לסייע במניעת פיגמנטציה. פפטידים מאותתים שולחים מסרים לחלקים שונים של העור כדי לקדם את ההתחדשות. כל זה מגיע בצנצנת
ידידותית לסביבה, שניתנת למילוי חוזר. 2 מילויים חוזרים חוסכים עד 64% חומרי גלם בהשוואה לרכישה חוזרת של צנצנת מלאה רגילה. כך יכולה לנקום לחסוך יותר מ-400,000 צנצנות רנרג'י. מחיר: 569 ש"ח. גרסת רפיל (מילוי חוזר) - 489 ש"ח. להשיג בפארמים

NEOX סרום פיגמטציה. NEOX,
דיינמיק TXA בוסטר/NEOX

בוסטר חדש בסדרת NEOBOOST - דיינמיק TXA בוסטר, בוסטר עוצמתי וממוקד לטיפול במצבי היפרפיגמנטציה ואקנה מורכבים ובמצבי גירוי ואדמומיות. מבוסס על הרכב משולב- פעיל במיוחד- של חומצה טרנאקסמית וניאצינאמיד, להשגת תוצאות מובהקות בטיפול במצבי העור הללו ומיועד לכל סוגי העור.

דיינמיק בוסטר הוא מדכא פיגמנט עוצמתי ומסייע בהבהרת כתמי עור, מפחית אדמומיות במצבי רוזציאה ואקנה, מסייע במניעת פיגמנטציה פוסט טראומטית, מפחית מצבי דלקת וגירויים בעור, ושומר על המחסום האפידרמלי של העור. הבוסטר מצטרף לסדרת הבוסטרים של NEOX Dermacare, מחיר: דיינמיק TXA בוסטר 243 שקלים, להשיג באתר הבית

ליראק פריז, קרם לגיל 50. חו״ל,
ארקסקין, ליראק פריז/חו״ל

סדרת ארקסקין החדשה, המותאמת במיוחד לגילאי 48-55, מורכבת ברובה מרכיבים טבעיים הגנה אופטימלית פעילה 24 שעות ללא הפסקה יצירת סנכרון מחדש של מקצבים ביולוגיים ומעניקה הגנה ותזונה לעור לחידוש תאים מוגבר תוך הפעלת אלמנטים של תיקון העור, מתאים במיוחד לגיל המעבר ולגילאי אחרי 50, לתוצאת אנטיאייג'ינג ארוכת טווח עקב איזון השעון הביולוגי.

סדרת ארקסקין החדשה, מותאמת במיוחד לגילאי 48-55, מתמקדת בצרכים הייחודיים של עור המתמודד עם שינויים הורמונליים וסביבתיים ומתקנת את השפעות ההזדקנות על העור בתקופת גיל ייחודית זו.
סדרת ארקסקין מהווה תוכנית מלאה 24/7 לחידוש ושימור העור בגיל המעבר וכוללת צמד מוצרי ליבה לטיפול בעור הפנים ביום ובלילה וכן לטיפול בגוף: שני מוצרים לפנים עם ביו-פפטידים - ליום וללילה על מנת לספק 24 שעות של פעילות הגנה אופטימלית ללא הפסקה וקרם גוף המספק תזונה, אפקט מוצקות ותחושה מרעננת.

הסדרה מכילה קרם יום במחיר: 249 ₪ - מילוי 199 ש"ח, קרם לילה, במחיר: 249 ₪ מילוי 199 ש"ח
וקרם גוף למיצוק ומראה גוף חלק מחיר: 269 ש"ח. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות של ליראק פריז, ובאתרי סופרפארם ו-BE

ערכת איפור גוףֿ ביוטיקייר. ביוטיקייר,
מוצרי ניקוי מכל הסוגים להסרת מסיכות פורים/ביוטיקייר

לסיום, קצת עתיד קרוב - וליתר דיוק, פורים. בפורים, שמגיע פעם בשנה - לא צריך להשקיע יותר מדי כספים במוצרי איפור יקרים, אפשר בהחלט להסתפק בתכשירי צביעה גם וניקוי של "ביוטיקייר", להסרת המסכה.
למשל פלטת צבעי גוף ופנים MAKEART: פלטת צבעים על בסיס מים לפנים וגוף. 8 צבעים נפרדים בגימור מאט ומ-8 צבעיים מטאליים, מחולקים לזוגות. כולם על בסיס מים ונטולי שומן, מתאימים לאיפור גוף ופנים. עמידים, בעלי פיגמנט חזק, כיסוי מלא ואטום במחיר ללא תחרות: מחיר 34.90 ש"ח.

בנוסף, מוצרי ניקוי חדשים בסדרת הדגל BIOTEC: מסיר איפור מהיר לעיניים ולפנים עם גליצרין מחיר: 9.90 שקל, תרחיץ פנים צמחי טיפולי, נוסחה ללא סבון 9.90, מי פנים עם תמציות צמחיות פעילות - 9.90 ש"ח, ומברשת דו צדדית עדינה להעצמת חוויית ניקוי הפנים - מחיר, נחשו - נכון: 9.90 ש"ח. את כולם ניסיתי, כולם עובדים - מבטיחה שלא ייפלו לכן הגבות. להשיג בסניפי הרשת בכל הארץ או באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully