אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"תניחו לנו, תנו לנו אוויר": הבקשה החצופה של הזוג הכי צומי בישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 19:48

קשה לעמוד בקצב של התפתחויות בקשר בין שדרן הרדיו ובת זוגו בת ה-19, לירז. אחרי השידור החי של הלידה, הפרידה, ושמועות על בית משפט הגיע סטורי שרומז על קאמבק. זה שהם לא יציבים כבר הבנו, אבל שורה אחת בסטורי הזה ממש עצבנה אותנו

אליקו ולירז מגיבים/אינסטגרם צילום מסך

אחרי שהפכו לזוג, גרמו לי להגן על האהבה שלהם, ועוררו סערות שונות ומשונות, אחרי ששידרו לידה בלייב אינסטגרם וליטרלי הכריחו אנשים להיכנס להם לתוך הפרטיות והתחתונים, אחרי שהם נפרדו, אתמול הם כנראה שוב חזרו, ולירז, אמנם ילדה בת 19, אבל ילדה שמבקשת שנתייחס אליה כאל אישה בוגרת שבוחרת את בן זוגה במודעות מלאה למרות פער הגילאים - מבקשת בסטורי את הבקשה החצופה: "בבקשה מכולם תניחו לנו, תנו לנו אוויר".

אמיתי?

ברור שהעסק כבר עבר כל גבול אפשרי, וברור שחודרים להם לפרטיות, ואין ספק שלפעמים זה יכול להיות לא נעים, וגם מאד מובן לי איזה רגש עומד מאחורי "גם לנו מותר לריב, להיפרד, לטעות, להשלים". ברור שמותר. אבל מי גרם לזה? אתם הכנסתם אותנו למקום הכי אינטימי שלכם ובחדווה רבה כל כך ויתרתם על הפרטיות שלכם. ועכשיו הזכות שלכם לדרוש פרטיות נפגמה מאד - הכנסתם אותנו? עכשיו אנחנו שם כשאתם רבים, נפרדים, טועים, ומשלימים, במיוחד כשאתם לא מפסיקים לתקשר החוצה כל דבר שעובר עליכם.

נסיכה: "התאהבתי בשוגר דאדי בן 62, כי יש לנו ערכים דומים"
מסכן טראוויס: קורטני קרדשיאן "יצאה מהארון" כאוטו-סקסואלית
אם בזוגיות שלכם יש את הסימן הזה - הסיכויים שלה להצליח נמוכים

לירז ואליקו מבהירים את שמועת הסכסוך. מסך אינסטגרם לירז ארז, צילום מסך
שאנחנו נניח לכם? מה את אמיתית?/צילום מסך, מסך אינסטגרם לירז ארז

ומרוב שהפרטיות חשובה כל חצי יום מישהו מהם חייב לפרסם סטורי. היום זה היה אליקו, עם טקסט שבו לא נאמר דבר, אבל היו בו הרבה מילים:

"אני יודע שכולם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד, אני שומר על שתיקה ויש לזה סיבה. יש לי הרבה מה לספר, אבל אני בוחר שלא. מפאת כבוד לאהבה שלי ולג'ון הנסיך רק אגיד דבר אחד: שיהיה ברור לכולם מה שפורסם אודות הפרידה הוא לא נכון ושקרי. לא שהתקשורת אשמה חס ושלום. "המקורבים סיפרו", אני מכיר את זה מצוין, מקורבים שמספרים סיפור הפוך מהאמת. אז בקשה קטנה לי לכל מי ששופט או בוחר צד: אין שום צד. אני ולירז באותו הצד, כן הצד של האהבה. לירז אני אוהב אותך בדיוק כפי שאת אוהבת אותי. ג'ון שלנו זכה בהורים אמיצים לכל החיים, אז לפני שבת אאחל לכולם תמיד שנהיה דל בדל. מי יכול בכלל להבין את מה שיש לנו בלב? אפילו באגדות אין אהבה כזאת".

אגדות? אגדות של האחים גרים אולי. איזה מעייפים. עלק "תניחו לנו תנו לנו אויר". סליחה, נשמות - זה לא הולך לקרות. סורי, אי אפשר להתרפק על תשומת הלב כשנוח לכם, ואז לבקש שיניחו לכם. אי אפשר לשדר את הלידה של הבן באינסטגרם ואז לבוא בטענות שנכנסים לכם לפרטיות. גם לטעון בסטורי שהשמועות הן שקר ולא להגיד מה הייתה האמת זה מיותר, ומניב בעיקר עוד תשומת לב בלתי רצויה. כביכול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אליקו ואלירז. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
נו, באמת/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

אבל מה שהכי הרגיז אותי היה הנימוק - "תניחו לנו" - בשביל הילד. כדי שהילד לא יעשה גוגל ויקרא דברים לא נעימים על ההורים שלו כשיגדל. כאילו חשבתם על הילד שיום אחד יעשה גוגל ויראה שאבא עושה פן לאמא בזמן שהיא יולדת אותו בשידור חי. כאילו טובתו של הילד עברה לכם בראש כשנהניתם מכל הטרלול. סליחה, בקצת רכילות על פרידה שלא קרתה בין ההורים יש הרבה פחות פוטנציאל נזק מאשר בלראות את הלידה של עצמך יחד עם עוד מאה אלף צופים.

אז סליחה באמת, אבל לגבי "תנו לנו אויר" - הבק'שה נדחתה. הרכבת הזאת יצאה מהרציף, ואין לה שום כוונה לעצור, אלא אם כן הזוג הקסום מהאגדות יתכבד ויפסיק לדחוף את הזוגיות שלו לפרצוף של כולנו, וגם אז ייקח שניה עד שהמבול יירגע. תלמדו להבא מרגע שהשתמשתם בפרטיות שלכם בשביל פרסום חסר בושה, את הטענות על אובדן הפרטיות אתם יכולים ללכת למלמל בצד. כי אנחנו לא נניח לכם - אם אתם רוצים שקט - תניחו אתם לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully