נובה הות'ורן התאהבה בשוגר דאדי שלה, בן ה-62. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

נסיכה: "התאהבתי בשוגר דאדי בן 62, כי יש לנו ערכים דומים"

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 8:55

נערת המצלמה נובה הות'ורן פגשה את השוגר דאדי שלה, בן ה-62, בזמן מגיפת הקורונה והתאהבה בו, למרות שבגדול היא מעדיפה נשים, ועכשיו היא בכלל כבר יותר עשירה ממנו. אהבה אמת, ללא ספק

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

נובה הות'ורן, "נערת מצלמה" במשרה מלאה מספרת על מערכת היחסים שלה עם השוגר דאדי שלה בן ה-62, ואמרה שהיא מאוהבת בו למרות שהיא מרוויחה אפילו יותר ממנו בימים אלה הודות לעבודה המעולה שלה.

סיפור האהבה שלהם החל ב-2019, כשנובה תחזקה כמה שוגר דאדיז בו זמנית, וכשמצאה את עצמה ללא בית בגלל בעיות עם בעל הדירה שלה דאז, ג'יימס הציע לה לעבור לגור בחדר הפנוי בביתו, עד שתסיים את לימודיה בעבודה סוציאלית. היא נענתה להצעה, ואז הגיע מגיפת הקוביד, ושמה קץ לחיפושיה של נובה אחרי מקום משלה לגור בו.

מסכן טראוויס: קורטני קרדשיאן "יצאה מהארון" כאוטו-סקסואלית
"הייתי נוסעת אליו, וחוזרת הביתה חלשה פיזית ונפשית, ועצובה"
אחרי חודשים המלחמה הגיעה לשיער שלך? גם לך מגיע סיוע הומניטרי

נובה הות'ורן התאהבה בשוגר דאדי שלה, בן ה-62. אינסטגרם, צילום מסך
היא חיפשה מקום לגור בו, ואז החלה המגיפה/צילום מסך, אינסטגרם

ההסדר, שהיה אמור להיות זמני בזמן שהיא חיפשה מקום אחר לגור בו, הסתיים בכך שעזבה את כל שאר מערכות היחסים על שאר הגברים, כי ג'יימס ביקש ממנה בלעדיות - והיתה במערכת יחסים רק איתו, למרות שברגיל היא מעדיפה לשכב עם נשים בכלל.

"תמיד הרגשתי יותר בנוח להיות עם נשים, אבל כשפגשתי את ג'יימס, הבנתי, 'אה, בעצם, אני עדיין אוהבת גברים'. היא סיפרה, אבל ככה זה אהבה - היא משנה דברים. לא רק יחסיה עם נשים השתננו אלא גם עם השוגר דאדיז הנוספים שלה. בעוד שבאותו הזמן היו לנובה היו עוד גברים, היא גילתה שהיא התחילה לתת להם להתפייד כילהיות עם ג'יימס גרם לה סיפוק אדיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"די מהר זה פשוט התחיל להרגיש כמו שני אנשים שאוהבים זה את זה, חיים ביחד, שיש להם חיבה אמיתית אחד כלפי השני. ויום אחד אמרתי לו, 'אני חושבת שאני באמת אוהבת אותך' והוא אמר: 'לא התכוונתי להגיד את זה קודם. זה תמיד היה צריך לבוא ממך'."


"הוא לא רצה להעמיד אותי במצב שבו אצטרך להחזיר לו מחוות רגשיות מתוםך לחץ, אז הוא נתן לי לגלות את רגשותיי קודם" מספרת האוסטרלית בהתרגשות, "הוא לא רצה שארגיש לחץ משום סוג".

לדבריה ג'יימס עזר להצמיח את העסק שלה עד לנקודה שבה היא הרוויחה יותר ממנו, והיא הפכה לבלתי תלויה בו כלכלית.

נובה אמרה שהיא בחרה בתחילה להתחבר לג'יימס בגלל הערכים הדומים שלהם. היא הסבירה: "כשקראתי את הפרופיל שלו [באתר של סוכר דדי], הוא נכתב בצורה שדיברה אלי אליי. הוא היה בעל נטייה לצדק חברתי אהבה לסביבה. אני טבעונית, אז ממש התחברתי אליו בנקודות האלה. זה לא היה מבוסס רק על ההכנסה שלו".

נובה אמרה שג'יימס היה מעוניין "להשקיע בעסק שלה" והיא רצתה להרחיב את דעתה מבחינה אקדמית, והוסיפה כי"בעבר לא יצאה עם מישהו מבוגר ממנה יותר מארבע או חמש שנים "אבל עם הרקע שלי בתעשיית הטכנולוגיה והיותי חשפנית, נתקלתי בהרבה בחורים דומים לי בגיל, שלא היו ממש 'ג'נטלמנים'. זה לא היה לגמרי מפתיע שהתחברתי למישהו מבוגר משמעותית ממני - גברים מבוגרים היו בדרך כלל גברים שהבינו אותי טוב יותר, אבל לא צפיתי שזה יקרה כמו שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully