בחורה אוכלת במיטה. ShutterStock
ShutterStock

רווקות מחפשות צריכות לדעת - זה מה שדופק אתכן מאז ומתמיד

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 8:48

גובה מטר שמונים ומעלה, ריבועים בבטן ומשכורת של שש ספרות בשנה, ואם לא - היא תחליק שמאלה. מחקר חדש מגלה כי סטנדרטי ההיכרויות הגבוהים בטירוף של נשים הורסים להן את החיים

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

המינימום שגברים צריכים להחזיק כדי להרשים רווקות שאפתניות בערים גדולות כמו ניו יורק ותל אביב הוא גבוה - מטר שמונים ומעלה, ריבועים בבטן, כסף, ולפעמים ציפיות ברמה של ירושה, קרן נאמנות ובית קיץ בהמפטונס. סקר שנערך לאחרונה מטעם אפליקציית ההיכרויות Flirtini מצא כי 80% עצום מהנשים מוכנות לזרום ולהוריד מהסטנדרטים שלהן, על מנת לפגוש בן זוג.

אבל האם הרווקות של ניו יורק מוכנות לעשות את אותו הדבר? מסתבר שלא. זה לא סוד שדייטים תמיד היו קשים, אבל הרשימה של הדברים שלא ניתנים למשא ומתן אצל נשות העיר הגדולה רק הולכת וגדלה. "אני ב-100% לא הייתי יוצאת עם בחור שגר בקווינס, ואני עושה מעקב רציני ברשתות לפני שאני אומרת כן לכל מי שגר בברוקלין או ג'רזי", אמרה מנהטנית בת 30, וזה משפט שאם מחליפים בו את ניו יורק לתל אביב, ואת ג'רזי לנתניה - תוכלו לשמוע גם מרווקות מקומיות.

לא פער הגילאים - זו הסיבה שאליקו ולירז עולים לנו על העצבים
זה מה שאתם צריכים לעשות במקלחת כדי להציל את הזוגיות
אמו של החתן שכרה אנשים שירססו את הכלה בצבע אדום - במסע נקמה שהלך והחמיר

מסיבת רווקות. ShutterStock
חיות בסרט? הרווקות המקומיות/ShutterStock

"לכל שלושת החברים האחרונים שלי יש דפי ויקיפדיה", אמרה רווקה סלקטיבית אחרת, בת 23, וברור שמטוס פרטי ממתיק את העסקה".

במובן מסוים זה הגיוני שלנשים צעירות ושאפתניות שמרוויחות טוב יהיו סטנדרטים גבוהים, כי למה שהם יבזבזו זמן עם בן זוג שלא עומד בקצב שלהן. צמצד שני, נשאלה השאלה האם זה לא חכם יותר להוריד את הסטנדרטים אפילו בקצת, כדי לפתוח את האופציה לאהבה ארוכת טווח. יכול להיות שהנשים הסופר מצליחות והקפדניות פוגעות בעצמן כשהן מחכות לבן זוג מושלם שאולי אפילו לא קיים?

מומחית ההיכרויות אמבר סולטיאומר אומרת שהתשובה היא כן - ולא. "פגשתי טונות של רווקים ורווקות דרך אירועי ההיכרויות שלי - גברים ונשים כאחד - שיש להם ציפיות מטורפות מבני הזוג שלהם ואני מרגישה עצובה עבור רבים מהם שבבירור מרגישים בודדים והולכים להישאר רווקים לעוד הרבה זמן", אמרה סולטי.

מומחית ההיכרויות אומרת שהיא מבינה שיש כזה דבר "דיל ברייקרים" בדייטים אבל "כשמישהו מציג לי רשימה של 20 ועוד דברים שהוא חייב לקבל, אני מבקשת ממנו לנסות לצמצם את זה לחמישה עד 10 דברים החשובים יותר, ואז פתאום נפתחות להם עוד כל כך הרבה אפשרויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אישה אוכלת לבד. ShutterStock
"דייטים תמיד היו שדה מוקשים"/ShutterStock

גם אפליקציות ההיכרויות עוררו את הקפדנות שבה נשים יכולות לפסול ולבחור מחזרים פוטנציאליים. מחקר ידוע לשמצה משנת 2009 מצא כי נשים מדרגות א80% מהגברים כלא מושכים או "מתחת לממוצע".

"דייטים תמיד היו שדה מוקשים, אבל עכשיו אני חושבת שזה אפילו יותר מטורף כי את תמיד יכולה לגלול ולמצוא מישהו מגניב יותר או לוהט יותר או עשיר יותר", אמרה רווקה בת 46. ובכל זאת, יש כמה דברים שגורו היחסים סולטי מאמינה שאסור לנשים לזוז מהם. אם את נמשכת רק לגברים בגובה מסוים או במבנה גוף מסוים, יכולים לקרוא לך שטחית, אבל זה בסדר כי אם לזה את נמשכת, אין לך מה לעשות בעניין" היא טוענת.

עוד דברים שהגורו לא ממליצה להתפשר עליהם הם אמונות והשקפות פוליטיות, ודעות נוקשות על גידול ילדים: "אם תנסה להתפשר על סוגים אלה של דיל ברייקרים, את תסיימי במערכת יחסים עם הרבה ויכוחים, טינה ובסופו של דבר פרידה", הסבירה.

בחורה בשירותים עם טלפון. ShutterStock
הסטנדרטים ירדו פלאים/ShutterStock

סולטי טוענת שהרווקות בניו יורק צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם מוחקות גבר על סמך הכנסתו.
"יש הרבה גברים מצליחים מאוד מבחינה כלכלית שעובדים בעבודות ותעשיות פחות זוהרות שנשים רווקות לא יתייחסו אליהן כי הן פחות נוצצות, ויחפשו מקצוע 'סקסי' שבנו סביבו את הפנטזיה שלהן", הסבירה.

"הרבה נשים אפילו לא יקדישו זמן כדי להכיר בחור שלא נכנס ל'טווח הגילאים' שלהן, שיכול מאוד להיות שהוא מביא לשולחן את כל שהן מחפשות, וסביר להניח שיש לו פחות מטען, הכריזה המומחית. סולטי מסכמת שצריך פשוט להעריך מחדש - לא להתעלם - את הסטנדרטים הגבוהים שלך "אל תזרקי את כל הקריטריונים שלך," היא מרגיעה "פשוט תהיי מוכנה להתפשר על חלק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully