אליקו ולירז מגיבים. אינסטגרם, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם

לא פער הגילאים - זו הסיבה שאליקו ולירז עולים לנו על העצבים

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 15:25

אולי מה שמפריע לנו אצל אליקו ולירז זה לא פערי הגילאים, וזוהי גם הסיבה בגללה הזוגיות בין אייל לדניאל מעולם לא הפריעה לנו, בעוד זו של אליקו מוציאה אותנו מהדעת. הבעיה היא לא פער הגילאים או פער הנטיות, אלא דווקא פערי מרקמים

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מאחר והתקופה הזו משופעת באליקו ולירז, עכשיו כל זוג של צעירה מהממת עם גבר בן 50 מזכיר לי אותם. הכותרת הזו למשל משכה את תשומת ליבי מאחד האתרים בחו"ל: "הייתי לסבית לפני שהתאהבתי בגבר מבוגר - עכשיו בת דודה שלו חושבת שאני דלוקה עליה". כמובן שזו כותרת מטופשת, והקורא לא מבין מה העניין כאן, האם פערי הגיל הם הנושא, או הלסביות, או בת הדודה הפראנואידית, אבל נתעלם מזה.

בגדול, מדובר בזוג שיש ביניהם פער גילאים - הוא מעל 50, והיא בגיל שגברים בני חמישים הכי אוהבים - כל גיל מתחת ל-30. לו קוראים שון, והוא צלם, לה קוראים האני. האני היא דוגמנית בת 28, שלפני כן יצאה רק עם נשים, וזה מדאיג את אמא שלה שלא מבינה מה פשר המהפך, אבל נתעלם גם מזה. פער הגילאים ביניהם הוא 23 שנים.

הלם: לא תאמינו איך כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון נראית עכשיו
כמה נואשת אפשר להיות במסווה של מגניבות? האישה שטסה לדייט 8000 קילומטר
שכחנו מהחטופים? היח"צ חסר הבושה של סטפן הוא ההתחלה

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
21 שנים פער, אבל רמת מוצקות דומה/צילום מסך, אינסטגרם

כל עניין הלסביות, לא באמת מעניין לדעתי - יש מספיק נשים ששוכבות עם נשים וגם עם גברים, ובכלל - אני ממש בעד פלואידיות מינית ואנשים שנמשכים גם לאישיות ולא רק לג'נדר, כי זה נראה לי השלב הבא באבולוציה. הדבר הראשון שעלה לי בראש זה כמובן אליקו ולירז, שביניהם יש פער מעט יותר גדול, קרוב ל-30 שנה - אבל זו לא נראית לי הסיבה בגללה זה כל כך מרגיז את כולם. יכול להיות שהבעיה היא בכלל משהו אחר.

לצורך הדיון, הרי גם בין אייל גולן לבין דניאל גרינברג יש פער גדול (שני עשורים זה פער גדול) אבל משום מה איתם מעולם לא היו לאנשים כל כך הרבה בעיות. אפשר היה לחשוב שזה בגלל שאיתם היו פחות שערוריות, אבל זה פשוט לא יהיה נכון, ועם כל הכבוד לרמה הגבוהה של האנושות, אני לא קונה את זה שיש לנו בעיה אתית עם הסיפור, או בכלל, עם דברים.

גבירותי ורבותי, ליידיז אנד ליידיז, אני רוצה להציע רעיון אחר, לשיקולכן: הבעיה היא לא פערי גילאים, אלא משהו אחר לגמרי. נראה לי שפערי גילאים מפריעים לנו בעין, לאו דווקא בגלל ההקשר המוסרי, אלא יותר עקב א-סימטריה, או יותר נכון, הפערים ברמות המוצקות של המעורבים בזוגיות הנ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שון והאני מתחתנים. אינסטגרם, צילום מסך
שון והאני: רמת מוצקות דומה/צילום מסך, אינסטגרם

מה לעשות שאייל גולן מטפח את עצמו ומשקיע בנראות שלו, ומה לעשות שהאיש, בין אם תאהבו אותו ובין אם תשנאו - נראה טוב? הפערים ברמת המוצקות במקרה שלו ושל דניאל גרינברג הם קטנים יותר מאשר אלה שבין אליקו ללירז - וזה פשוט מפריע לנו בעין, כמו כל דבר אחר שיושב עקום. זה בדיוק כמו חתך הזהב (שאומר שסימטריה בפנים של אנשים נעימה לנו לעין) - רק בין בני זוג.

במקרה של האני ושון, הפער הוא גם 23 שנה, אבל קשר זוגי בין אישה בת 28 וגבר בן 51, אב גם זה לא משהו שצריך לדבר עליו אם רמות המוצקות דומות. שון הוא גבר סקסי, מתוחזק, מקועקע, עם לוק מחוספס של שוטר בדימוס בסיקוול של "מת לחיות", ולכן המחשבה על חיבור פיזי ביניהם לא נראית לנו בלתי טבעית או סוטה. תחשבו רגע על עוד זוגות עם פערי גיל של שני עשורים ומעלה ותודו - צריך לשקול את האופציה שזה פחות עניין של פערי גילאים, ויותר עניין של פערי מרקמים. רק אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully