גבר ואישה מתקלחים יחד. ShutterStock
ShutterStock

זה מה שאתם צריכים לעשות במקלחת כדי להציל את הזוגיות

19.3.2024 / 7:53

מקלחת של אהבה: שירה במקלחת עם בן או בת הזוג יכולה לחזק את הקשר ואפילו להפחית את סיכויי הגירושים, אומרים מומחים. רק שימו לב שלשירים שאתם שרים יש "תוכן רגשי עמוק"

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

שירה במקלחת עם בן הזוג יכולה לשטוף את דאגות היחסים, אומרים מומחים, ומסבירים שהשילוב של קצף ושירים בעלי תוכן רגשי עמוק מגבירים את שחרורו של הדופמין, כימיקל במוח שמחזק את הקשר בין אוהבים. המחקר אפילו מצא שהרגל זה יכול להפחית את הסיכוייםל להתגרש ואמרו כי שירה במקלחת"מעמיקה את ההבנה והאמפתיה בתוך מערכת היחסים".

"שירים עם תוכן רגשי עמוק במקלחת יכולים להעמיק משמעותית את הקשר הרגשי בין בני הזוג, כי מוזיקה ושירה משחררים באופן טבעי דופמין - הורמון הידוע בתור המוליך העצבי של 'הרגשה טובה' במוח."

הלם: לא תאמינו איך כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון נראית עכשיו
כמה נואשת אפשר להיות במסווה של מגניבות? האישה שטסה לדייט 8000 קילומטר
שכחנו מהחטופים? היח"צ חסר הבושה של סטפן הוא ההתחלה

בני זוג מתקלחים יחד. ShutterStock
גם שירה ביחד במקלחת נחשב תקשורת זוגית?/ShutterStock

"החיזוק הכימי הזה לא רק מעלה את מצב הרוח אלא גם משפר את תחושות האושר והסיפוק בתוך מערכת היחסים, ותורם לסביבה משותפת חיובית יותר."ֿ אומרים כותבי המחקר ומוסיפים כי "מעשה השירה הוכח מדעית כגורם לירידה ברמות לחץ על ידי הפחתה של הקורטיזול (הורמון הלחץ) בתוך הגוף.

לשיר יחד במקלחת מציע יתרון כפול - היא גם פועלת כתרופה להפגת מתחים, וגם מטפחת קרבה רגשית, ובכך מפחיתה טריגרים פוטנציאליים שגורמים למחלוקות זוגיות", להגביר את האושר ולעזור לזוגות להרגיש קרובים יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully