מייה שם. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

כל עוד מייה שם מתקשה לחייך, הזוגיות שלכם לא מעניינת אותנו

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 15:24

אי אפשר באותה יממה לצפות במייה שם מתקשה לחייך כשהלכה לייצג את אחיותינו החטופות בשבי חמאס, ולשאת את ריבי ה"להישאר בתודעה בכל מחיר" של משפחת בורגיל. ואגב, בתחרות "של מי הזוגיות היותר טובה" - מנצחים גיא איתן ובת זוגו בת ה-21

סתיו קצין מגיבה לדברים של טהוניה/צילום מסך אינסטגרם

זו רק אני או שמספיק כבר עם ספיר בורגיל, שניר בורגיל, ההריון טרום הנישואים של אלו, הטוהר וההתחסדות של אלה, ותחרות הזוגיות הכי מוצלחת של שני הזוגות, כשביננו - הזוגיות הכי משמעותית שם היא בכלל בין האחים. זה כנראה מה שקורה כשאנשים מגיעים לתוכנית ריאליטי שלא דורשת כשרון או יכולות, רק כדי להתפרסם ולא מקבלים מסיבה כלשהי את 15 הדקות שלהם בזמן - הם יבלו את כל הזמן עד תחילת העונה הבאה, בניסיון נואש להישאר בתודעה עד שיצליחו לשריין לעצמם מקום בריאליטי חדש (הכי מתאים כאן הזוג המנצח), אחרת יאבדו את מעט הרלוונטיות שהרשתות עוזרות להם לשמר בפורמלין.

אני האחרונה שיש לה משהו נגד טראש טוב, אבל יש בעיה עם הטיימינג. הבעיה כאן היא שהמציאות מאד השתנתה, והסטנדרטים של ריבי האינסטגרם נשארו מאחור. חברות, האח הגדול נגמר לפני שנה, עברנו טבח, יש מלחמה - בחייאת - רוצים להישאר בתודעה? תרימו קצת את הרף.

מחלקת לנו את החיים ללפני ואחרי: המסקרה העמידה שיורדת במים
לא קשור למראה חיצוני: פסיכיאטר מלמד את אומנות הפיתוי האמיתית
אני אל הורית - איך אני משווקת את עצמי באפליקציית היכרויות? שאלתי מומחה

ספיר נגד שי ושניר. אינסטגרם יח"צ רשת 13, עיבוד תמונה
תחרות הזוגיות המוצלחת - כולם נכשלים/עיבוד תמונה, אינסטגרם יח"צ רשת 13

העקיצות באינסטגרם בין האחים חייבות להיפסק, במיוחד כשבשאר הזמן הם מטיפים לאחדות בעם ונגד לשון הרע. התחרות המטופשת שבין שני הזוגות חייבת להיגמר, כי זה פתאטי ומוזר, ואם זה מוכיח משהו, זה רק מוכיח כמה הם משועממים, ושהזוגיות של שני הזוגות לא מחזיקה בפני עצמה, ככה שהם נאלצים לזלוג כל הזמן החוצה לרשות הכלל.

בדיוק כמו בני זוג שמשעמם להם ביחד אז הם לא יצאו רק שניהם לארוחת ערב, אלא מבלים תמיד עם חברים במקום לבדם - גם כאן יגיע שלב שבו הזוגות יצטרכו להודות שמשהו בזוגיות שלהם נבול וללכת לטפל בזה לפני שזה נרקב ומת. מה לעשות, כשאתם נמצאים בזוגיות טובה וקסומה, אין כל כך צורך להתחרות בזוגות אחרים כדי להוכיח ששלך יותר טובה, והעובדה שמדובר באח ואחות שפגשו את בני הזוג שלהם באח הגדול הופכת את זה לחולני במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ספיר בורגיל נגד סתיו קצין. רן יחזקאל. יח"צ רשת 13, עיבוד תמונה
מספיק סתיו קצין אחת/עיבוד תמונה, רן יחזקאל. יח"צ רשת 13

מדובר בחבורה המתישה ביקום. באמת. שילכו לטיפל משפחתי דחוף, ויפסיקו להקיא עלינו את הריבים המטומטמים שלהם. נשבעות שלא לא אכפת לנו של מי הזוגיות היותר טובה, ואף אחד לא מאמין - לא לך שי-לי, ולא לך ספיר - כשאתן מאחלות "כל טוב" אחת לשניה. די, תכבדו את עצמכן ואת התקופה. חוץ מזה, הספיקה לנו סתיו קצין אחת בעונה, שתעשה הכל כדי להישאר במודעות כולל דברים שמביכים אותה, והאמת היא ששני הזוגות בורגיל כבר הצליחו להתעלות עליה. לפחות היא מבינה שהעונה נגמרה.

אי אפשר באותה יממה לצפות במייה שם מתקשה לחייך כשהלכה לייצג את אחיותינו החטופות בשבי חמאס, ולקרוא תגובה של ספיר עם העקיצה של "כדת וכדין". אי אפשר בתקופה הזאת לשאת את ריבי ה"להישאר בתודעה בכל מחיר" של משפחת בורגיל. ואגב, בתחרות "של מי הזוגיות היותר טובה" - מנצחים גיא איתן ובת זוגו בת ה-21, שלפחות לא דחפו את עצמן במו פיהם לכותרות בשביל עוד קצת צומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully