רוקסברי קנדרה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אם חשבת שהדייט שלך היה מעפן, בואי תשמעי מה קרה לה, ותתעודדי

17.3.2024 / 8:19

קנדרה רוקסברי חוותה את טינדר במירעו - לאחר שהיה לה מאץ' שלפחות למראית עין נראה כמו התאמה מהחלומות, הבחור התהפך אחרי דייט אחד וביקש ממנה בקשה הזויה לפי כל אמת מידה

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קנדרה רוקסברי, בת 29, מספרת שהרגישה חיבור מדהים, אפשרה לומר אפילו חשמלי עם ג'וש, ההתאמה החדשה שלה בטינדר. הם יצאו לדייט מוצלח, אבל אבל האש כבתה כאשר הנסיך פוטנציאלי ביקש ממנה במפתיע הלוואה בסך 400 דולר - לא תאמינו בשביל מה.

זה התחיל כמו שכל דבר עם פוטנציאל מתחיל. הם יצאו לארוחת ערב נחמדה. היא חרה את המקום, אבל רק כי הוא ביקש. לאחר שוידאה איתו שאין אילוצי תקציב, בחרה מסעדת פירות ים יקרה יחסית, מתוך הנחה שהאיש שאמר לה לבחור מה שבא לה, אכן מתכוון לכך. "הוא היה מאוד חתיך, חכם, אדיב והוא נראה מאוד מאורגן על החיים שלו. לא היתה לי סיבה לחשוד שהוא משקר, ובנוסף היה לנו חוש הומור דומה והסתדרנו מצוין. כימיה הייתה שם", אמרה.

שבוע אחרי, לעומת זאת, היא קיבלה ממנו שאלה משונה ביותר. האם היא מוכנה לעזור לו בסכום של 376 דולר - לא תאמינו בשביל מה.

"תניחו לנו, תנו לנו אוויר": הבקשה החצופה של הזוג הכי צומי בישראל
נסיכה: "התאהבתי בשוגר דאדי בן 62, כי יש לנו ערכים דומים"
אם בזוגיות שלכם יש את הסימן הזה - הסיכויים שלה להצליח נמוכים

רוקסברי קנדרה. אינסטגרם, צילום מסך
סירייסלי? חשבון חשמל?/צילום מסך, אינסטגרם

בשביל חשבונות. כן, כן.

כששאלה למה הוא צריך את הכסף ומה קרה, הוא אמר לה שהוא צריך אותו כדי: "להדליק שוב את האורות בבית", כך כתב, ונימק "היה נראה לי שזו לא צריכה להיות בעיה אחרי ששילמתי על פירות הים שלך" וכמו אפס אמיתי ונטול כבוד עצמי, הוא סיים ב "חחחחחחחחחחחחחחחחחחח".

רוקסברי, שלא האמינה למה שהיא קוראת, ענתה: "... באמת? אני לא בטוחה שזה הולך להסתדר ביננו. בהצלחה!" ומיד חסמה את ג'וש בטלפון. רוקסברי הודתה שזה העציב אותה, כי היו לה ציפיות גבוהות, אך למרות זאת היא אסירת תודה על כך ש"האשפה הוציאה את עצמה". ביטוי מעניין.

"אני מרגישה שהיינו שווים" הוסיפה "לא השתמשתי בו בשביל הכסף שלו ולא ציפיתי שהוא ישלם תמיד על הכל. זה היה דייט אחד. נהניתי מהחברה שלו וגם הייתי משלמת על דברים בעתיד", אמרה, והוסיפה שהיא לא מחשיבה את עצמה כאדם "קר לב" ואין לה גם בעיה עם אנשים שמבקשים ממנה עזרה "הלוואי שהוא היה ניגש לזה בצורה אחרת במקום להתייחס לזה כאל משהו שהוא מצפה ממני לעשות בתמורה לתשלום על הארוחה", הסבירה.

היא שיתפה צילומי מסך של השיחה שלהם בפייסבוק שבה מגיבים אימתו את התסכול שלה "הייתי שואל למה הוא קנה לך פירות ים יקרים כשיש לו חשבונות לשלם, כי זה באמת לא נשמע כמו הבעיה שלך", אמר אדם אחד. רוקסברי מודה שזה אכן מוזר, וסיכמה: "אם הוא היה מוכן לדרוש ממני את זה כל כך מהר, אז מי יודע כמה רעילה יכולה להיות מערכת יחסים ארוכה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully