זוג אסייתי מקיים יחסי מין. TPS
TPS

מחקר התנהגותי חושף את האמת העגומה על המיניות הזוגית שלנו

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 17:54

מחקר מצא שרוב הזוגות אינם מכירים - וקצת מאוימים - מהיבטים רבים של סקס. בסקר של למעלה מ-1,000 גברים ונשים באמריקה ובאירופה, נחשפים נתונים מפתיעים - הנה כמה אמיתות על התנוחות שמפלחיצות אותנו בחדר השינה

זו תנוחת המין הכי מסוכנת לאיבר המין הגברי/@DrKaran

רמה בריאה של אינטימיות פיזית היא בסיס חשוב ברוב מערכות היחסים הרומנטיות, כאשר חקירה מינית היא לרוב השער לתחושה עמוקה יותר של חיבור ואמון. אבל מסתבר שאינטימיות כזו יכולה להיות מרתיעה עבור זוגות, לא משנה כמה זמן הם ביחד. בין אם זה לחקור פנטזיות חדשות או תנוחות חדשות בין הסדינים, יכול להיות קשה להתרחק מהמנוסים והבדוקים שלכם.

ולפעמים קורה גם ההיפך: בת 50 ובן 23 התאהבו בטינדר
"בעלי בגד והוציא עליה 8,000 פאונד - אבל זה לא מה שזה נראה"
רווקות מחפשות צריכות לדעת - זה מה שדופק אתכן מאז ומתמיד


על פי מחקר חדש של Superdrug Online Doctor, רוב הזוגות אינם מכירים - וקצת מאוימים - מהיבטים רבים של סקס. בסקר של למעלה מ-1,000 גברים ונשים באמריקה ובאירופה (כל אחד מהם היה במערכת יחסים), הנתונים חושפים כמה אמיתות מפתיעות לגבי ההרגלים וההעדפות שלנו בחדר השינה.

זוג סטרייטים במיטה. ShutterStock
ישנן תנוחות שאנשים פשוט מפחדים לנסות/ShutterStock

הנה התנוחות שאנשים קצת מפחדים לנסות, ואלה שיותר נוח להם לשחזר.
מעשי המין 'המפחידים' ביותר בסולם של 1 עד 5, גברים ונשים אמריקאים ואירופים (ארבע קבוצות בסך הכל) נסקרו לגבי מספר תרחישים מיניים "מעוררי חרדה". רוחבית "מין ציבורי" נרשם כאקט המיני המפחיד ביותר, וקיבל ציון של 3.2 מהמשיבים האירופים ו-3.7 מהמשיבים האמריקאים. BDSM, אנאלי ו"סקס מחוספס" כולם הגיעו אחריו בדירוג, כאשר "סקס אוראלי" נרשם כאקט הכי פחות מאיים מכולם.

באופן כללי, מעשים מיניים כמו שעבוד, S&M ומין ציבורי דווחו כמעוררי חרדה במידה ניכרת מאשר חקירת תנוחות מין חדשות או שילוב צעצועי מין בחדר השינה. חביבי הקהל עבור גברים במיקומים העליונים נמצאו סקס אנאלי, סקס אוראלי, מין בעמידה, ו"69 בעמידה" - אמירה נועזת בהתחשב בעובדה שהאחרון דורש כוח משמעותי בפלג הגוף העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זוג עושה סקס במיטה. ShutterStock
"סקס אוראלי" נרשם כאקט הכי פחות מאיים/ShutterStock

נשים שמו מבחר שונה של תנוחות בראש ההעדפות, כאשר מיסיונרית, כפיות, וקאוגירל (בוקרת) יצאו כולם בראש. בנתיים נאה כאילו קשה לגשר מבין העדות גבריות ונשיות, אבל יש גם כמה כאלה שדורגו במקום גבוה בקרב גברים ונשים כאחד.

שלוש תנוות נסקרו כמעט שווה בשווה בין המגדרים: בוקרת הפוכה (51.6/48.4 אחוז), סקס על שולחן, (53/47 אחוז) ורגליים למעל" (52/48 אחוז). הפעילויות הכי מקוטבות בין המשיבים הגברים והנשים, הן סקס אנאלי, לדוגמה, 54.6 אחוז מהנשים פחות מעוניינות לנסות, בעוד שרק 30.5 אחוז מהגברים מתנגדים. מפתיע. אחוז ההעדפה למין אנאלי בין גברים לנשים, מקוטב אפילו יותר - המספרים הגיעו ל-87.9% ו-12.1%. באופן דומה, 16.6 אחוז מהנשים לא חשו בנוח עם "מין בעמידה", בעוד שרק 7 אחוז מהגברים הגיבו באותו אופן.

זוג עושה סקס. ShutterStock
זוג עושה סקס/ShutterStock

מי הכי הרפתקן מבחינה מינית?
אחד מכל 10 מגיבים הודה שלא ניסה תנוחה חדשה בשש השנים האחרונות, כאשר רבים טוענים כי איכות חיי המין שלהם לא השתפרה עם הזמן. אמנם היו הבדלים מסוימים בתגובות של המשתתפים האירופים והאמריקאים, אבל כל הנסקרים הסכימו שאצלם יש מקום לשיפור בחקר האינטימיות אצלם בכללותו.
כשנשאלו האם יהיו מעוניינים לשלב צעצועי מין בחדר השינה, יותר נשים (58.9%) השיבו בחיוב מאשר גברים (41.1%).

הנתונים מראים שבסופו של דבר כמעט 9 אחוז מהנשאלים אינם רואים עצמם "הרפתקנים" במיטה. ללא קשר לניסיון, הנתונים על העדפות התנוחות המיניות של כל מגדר ונכונותו לחקור מעשים מיניים, מציגים שקיים תיאבון ברור ליותר חקירה מינית בתוך הזוגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully