שרי בת 50, מיקי בן 23, אנדים חושים שהיא אמא שלו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

ולפעמים קורה גם ההיפך: בת 50 ובן 23 התאהבו בטינדר. צפו

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 18:05

שרי, אישה בת 50, פגשה את מיקי, בחור בן 23 בטינדר. הם יצאו, התאהבו, וביחד כבר שנה שלמה "אנשים חושבים שהיא אמא שלי", מספר מיקי "אבל לא אכפת לנו, כל עחוד המשפחות שלנו מאחורינו".

שרי בת 50, מיקי בן 23/אינסטגרם

מיקי סוורינגון בן 23, ושרי סלינס, בת 50, נחשדים לעתים קרובות לאמא ובן, אבל למרות הכל - לא מדובר כאן בסיטואציית "אמא ואבא בני דודים", אלא זוג לכל דבר, שחוטף הרבה אש. מה שלא מועיל הוא העובדה שבנה האמיתי של שרי הוא באותו גיל של החבר שלה. אבל להם פער הגילאים של 27 שנה לא מפריע בכלל. גם לא אכפת להם שאנשים מדברים עליהם ומבקרים אותם.

רווקות מחפשות צריכות לדעת - זה מה שדופק אתכן מאז ומתמיד
"אני יפה, וככה אני גורמת לגברים זרים לקנות לי תיקי שאנל"
לא פער הגילאים - זו הסיבה שאליקו ולירז עולים לנו על העצבים


מיקי אמר: "אני לא יודע איך להגיב כשאנשים חושבים שהיא אמא שלי, כי זה תחום אפור. אי אפשר באמת להוכיח לאנשים שמערכת היחסים שלנו טובה,. הזוג מטקסס השתדך בטינדר לאחר שבעלה של שרי נפטר והיא חשבה לתת צ'אנס להיכרויות עם בחורים צעירים יותר. מיקי מצידו תמיד אהב נשים מבוגרות אבל מעולם לא פגש אחת שהוא הקליק איתה כמו עם שרי. אחרי הדייט הראשון שלהם הם לא רצו להיפרד והרגישו שניהם שזו אהבה ממבט ראשון. הם הפכו מהר מאוד לזוג לכל דבר, והחליטו לספר למשפחותיהם על אהבתם.

שרי בת 50, מיקי בן 23, אנדים חושים שהיא אמא שלו. אינסטגרם, צילום מסך
זוג לכל דבר - בת 50 ובן 23/צילום מסך, אינסטגרם

את של מיקי לקח קצת זמן להתרגל לרעיון, אבל אחרי שהכירה את שרי, היא הצליחה להבין את הקשר ביניהם. שרי שיתפה שמשפחתה, כולל בנה בגיל של מיקי, כולם בעד זה והם הפכו לחברים טובים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"כשהתחלתי להיכנס למערכות יחסים של פער גילאים אמא שלי לא תמכה במיוחד כי היא פשוט חשבה שאישה מבוגרת תשתמש בי, אבל כשהיא פגשה את שרי היא יכלה לראות כמה אנחנו מאושרים והיא פשוט התחממה כלפיה מיד" מיקי ממשיך ומסביר "כשאתה נכנס למשהו כזה, חייבים לעבור את הקטע הקשה, אבל לא אכפת לנו מה אנשים אומרים ואנחנו פשוט שמחים שהמשפחות שלנו מאחורינו".

"הוא היה פשוט כל כך מקסים כשדיברתי איתו לפני הדייט, שלא יכולתי לחכות לפגוש אותו" מספרת שרי "הוא היה בדיוק מה שהייתי צריכה באותו שלב של חיי. אחרי שבעלי נפטר לקח לי זמן להחליט לצאת שוב והבנתי שאני נמשכת לבחורים צעירים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully