קרולינה גייטס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אני יפה, וככה אני גורמת לגברים זרים לקנות לי תיקי שאנל"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 8:44

קרולינה גייטס עלתה לכותרות בשנה שעברה על כך שהסתובבה בסוהו עם שלט שכתוב עליו "מחפשת בעל". היא עדיין מחפשת, אבל בנתיים היא סתם גורמת לגברים זרים לרכוש לה מתנות יקרות וחדרי מלון יוקרתיים, ומפרסמת את המבוכה הזאת ברבים

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

שפת האהבה שלה היא מתנות, או יולר נכון - שטרות.

קרולינה גייטס עלתה לכותרות בשנה שעברה על כך שהסתובבה בסוהו עם שלט שכתוב עליו "מחפשת בעל", אמנם עדיין לא מצאה את האחד - אבל על הדרך גרמה לכמה גברים אקראיים לקנות לה מוצרי מעצבים וחוויות יוקרה, כדי שלא ישעמם לה תוך כדי חיפוש. אתם שואלים מי האדיוטים שנענים לבקשה של אישה זרה ורכשים לה תיק שאנל? בבקשה!

בתחילת מרץ, הדוגמנית ומשפיענית הביוטי בת ה-29 טסה במטוס פרטי של גבר זר לחופשה, ל מה שהייתה צריכה לעשות היה לכתוב על שלט קרטון את הבקשה, "תטיס אותי למיאמי", מחוץ לשדה התעופה טטרבורו בניו ג'רזי,.

"זה היה רעיון מטורף. יכולתי ללכת לשדה התעופה המסחרי ולבקש ממישהו שם [שירכוש לי כרטיס טיסה], אבל חשבתי שמטוס פרטי יהיה מרגש יותר", אמרה השבוע גיטס כשהיא מצחקקת, הדוגמנית, שסירבה למסור את שמו של הנוסע מטעמי פרטיות, כינתה אותו "בחור כל כך נחמד" שהיא מתכננת להישאר איתו בקשר - אם כי "רק כידידים", ציינה.

לא פער הגילאים - זו הסיבה שאליקו ולירז עולים לנו על העצבים
זה מה שאתם צריכים לעשות במקלחת כדי להציל את הזוגיות
אמו של החתן שכרה אנשים שירססו את הכלה בצבע אדום - במסע נקמה שהלך והחמיר

קרולינה גייטס. אינסטגרם, צילום מסך
הכי לואו טק - ככה היא עושה את זה/צילום מסך, אינסטגרם

זמן קצר לאחר שהייתה בחופשה במיאמי, טבלה הברונטית שמתהדרת ביותר מ-1.5 מיליון עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם - בבריכה במלון של 500 דולר ללילה בסאות' ביץ', שם לכדה את הנדיב התמים הבא שלה, וניגשה אליו בלי להתבלבל..

"סליחה, אפשר לשאול שאלה? אתה יכול לשכור לי חדר במלון הזה? אני אוהבת את המלון הזה,". לאחר שהבחור שאינה מכירה אישר כמה פעמים שהיא לא מתלוצצת, הוא עונה בין צחוק לצחוק: "אף פעם לא עשיתי את זה בעבר, אבל את יפה, אז למה לא?" נכון מקסים?

הסרטון באורך של כמעט דקה וחצי, שנצפה למעלה מ-1.5 מיליון פעמים, מציג את החתיך מוסר את הכרטיס שלו לפקידת הקבלה של המלון, ואז נותן לגייטס מפתח חדר. אבל זה כנראה לא היה הישג גדול מספיק בשבילה, שכן "הוא הזמין את החדר רק לשני לילות", קוננה בסרטון אחר.

@karolinageits Asking a businessman rent a hotel room for me #miami ♬ original sound - Karolina Geits

סרטוני המדיה החברתית האחרים של ילידת דרום אסיה מראים שהיא מצליחה בצורה מביכה לגרום לזרים אקראיים מהרחוב לקנות לה שרשרת טיפאני ב-1,000 דולר, ותיק של שאנל בשווי 4,000 דולר.

"הרעיון הוא לעשות את הסרטונים האלה היא, ראשית, כדי למצוא חבר, בעל, ללא ספק" היא מודה "והדבר השני הוא לומר לנשים, שאנחנו יכולות לבקש דברים - הגבר חייב לדאוג לאישה", סיכמה גיטס את משנתה המתקדמת באשר ליחסים בין המינים. בעודה ממתינה לפרס האמיתי - גבר עשיר שיפנק אותה ויקנה לה, עד שהמוות יפריד ביניהם.

"בפעם הראשונה שלי [עם השלט], בדיוק חיפשתי את הבעל. כרגע, אני יודעת מה אני רוצה - אני רוצה את הבעל העשיר, כי אני צריכה ללכת לקניות, אני צריכה ללכת למסעדות נחמדות, אני צריכה לנסוע - ובעלי או החבר לעתיד צריכים לדאוג לכל הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully