בחורה בבגד ים מורחת קרם הגנה. ShutterStock
ShutterStock

לא דביק, לא מריח ונותן גלואו: מצאנו את קרם ההגנה הכי נעים שיש לפנים

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 10:33

שפתונים מושלמים של קיילי, מייבש שיער של דייסון, חכם כל כך שהוא יעזור לילד באלגברה, סדרת שיער שמנטרלת כתמת, סרום רטינול מרוכז כל כך שיוצאת לו הלשון, וסדרות הגנה מהשמש, חדשות ומצוינות. חדש על המדף אחת אחת

קרם הגנה/מעריב

כדי ליהנות מהמותרות האלו, צריך להתעלם מהמחשבה שאם היה מושקע חצי מהכסף שמושקע במציאת פיתוחים טכנולוגיים לשטויות שאנחנו מורחות על הפנים, אנשים לא היו רעבים בעולם הזה. ואחרי ששמנו את זה בצד, ההתקדמות מפעם לפעם באמת מרשימה.

כמעט כל מוצר במדור הזה הוא פרי של ]יתוח או פטנט, וכולם טובים -החל מהשפתונים המושלמים של קיילי, מייבש השיער החכם של דייסון, שיכול לעזור לילד בשיעורים באלגברה, סדרת שיער של לוריאל פרופ' שמנטרלת כתמת, סרום רטינול מרוכז כל כך של וישי ששיוצאת לו הלשון מרוב ריכוז, וסדרות הגנה מהשמש, חדשות ומצוינות, של אוון ושל סרווה. חדש על המדף אחת אחת

לא מאור ולא כלום. שירה לוקץ' חושפת: "בחיים לא היתה לי זוגיות"
כואב בעיניים, אבל אם עדן פינס עושה סרטוני אסוקה, מי אנחנו
היינו שם, עשינו את זה: מה זה NRE ואיך זה יכול להרוס זוגיות?

שפתונים מושלמים של קיילי, נוחים ואטומים

ליפסטיקים חדשים של קיילי קוסמטיקס. חו"ל,
ליפסטיקים חדשים של קיילי קוסמטיקס/חו"ל

Kylie Cosmetics מותג הקוסמטיקה של קיילי ג'נר הוציא סדרה של שפתוני קרם ומאט עשירים בלחות ופיגמנט, שנמרחים כמו חלום, נוחים טירוף על השפתיים, לא שואבים מהן את הלחות, ויפים. מה יותר מזה אפשר לבקש מליפסטיק? שיהיה עמיד? אז הם זה גם די עמיד. וטבעוני. בום.

12 גוונים של שפתון קרם
● The Girl In Red (כחול אדום)
● Power Move (כתום אדום)
● In My Bag (אדום בורדו)
● Been A Minute (רוזווד טבעי)
● Talk Is Cheap (ורד מאובק)
● Cooler In Person (סגלגל ורוד בינוני)
● Nowhere 2 Go (סגלגל קריר)
● Just Livin' Life (חום חמים)
● Better Late Than Never (סגלגל טבעי בינוני)
● If Looks Could Kill (ורוד טבעי חמים)
● Not Sorry (ורוד בהיר טבעי)
● One For The Books (אפרסקי טבעי)

12 גווונים שפתון מאט:
● Summer Somewhere (קורל ורד)
● An Apple A Day (אדום כחול)
● Fire Sign (אדום שרי)
● Work Mode (שזיף)
● Here For It (ורד טבעי)
● You Could Never (חום אפור)
● Up To No Good (ורוד חמים)
● Irreplaceable (בז' אפרסקי)
● Rendezvous (בריק)
● Blushing Babe (ורוד שרוף)
● Kylie (ורד עדין טבעי)
● Koko K (ורד קריר)

מחיר - 99 ש"ח , להשיג בסופר-פארם

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

לוריאל פרופסיונל עם סדרת שיער שמנטרלת כתמת שיער

לוריאל פרופסיונל סדרת "מטאל דיטוקס" לניקוי מתכות. חו"ל,
לוריאל פרופסיונל סדרת "מטאל דיטוקס" לניקוי מתכות/חו"ל

על כתמת בשיער כבר שמעתם? נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת השיער, הבהרה, או גוונים. אז למי שמתעניינת כיצד זה קורה? איך מנטרלים את הפיגמנט הכתום? כיצד להמנע מראש מהתופעה? למה צבע השיער לא יוצא בדיוק כמו שאנו רוצים, מהו הפיגמנט הכתום, מהיכן מגיע? ומהו הגורם העיקרי? מהמתכות שמגיעות מהמים בהם אנו חופפים את השיער.

ככל שהסיב נקבובי יותר (הוא נקבובי יותר אחרי צבע ותהליכים כימיים), הצטברות חלקיקי המתכת גבוהה יותר. ואז, במהלך מריחת צבע, או במגע עם חומר הבהרה המכיל מי חמצן, המתכת, במיוחד נחושת, יכולה לגרום לשבירה של השיער ולתוצאת צבע לא אמינה.

כמענה לבעיה זו בדיוק מושקת סדרת טיפוח פורצת דרך- Metal Detox מטאל דיטוקס, המיועדת לשימוש לאחר תהליכי צביעה או הבהרה. מוצרי הסדרה "מנקים" ו"מנטרלים" מתכות הנמצאות בשיער. הטכנולוגיה החדשה מעניקה משפרות את תוצאת הצבע המתקבלת, למראה שיער זוהר, בריא, חזק ומבריק, עם 87% פחות סיכון לשבירה, תוצאת צבע אמינה ב-100% ללא השפעה על ההבהרה, וספיגת צבע אופטימלית.

הסדרה כוללת: שמפו - Metal Detox anti-metal cleansing cream לניקוי יסודי של השיער ממתכות. מחיר: 85 ₪ , תכולה: 300 מ"ל. מסכה - מסכה הגנה Metal Detox protecting care למניעת חזרתם של חלקיקי מתכת חדשים. מחיר: 209 ₪ ל-500 מ"ל. ושמן הזנה לשיער צבוע. שעבר בליאג' או מובהר, מגן על השיער מפני הצטברות של חלקיקי מתכות ונחושת ומספק הגנה מפני חום. מחיר: 109 ₪ ל-50 מ"ל.
להשיג במספרות מורשות בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער

אוריג'ינס עם סדרת גלואו מחזירה אור

אוריגין ג'ינסנג. חו"ל,
אוריגין ג'ינסנג/חו"ל

IT'S GLOW TIME, ככה קוראים לה, היא של ORIGINS ויש בה 2 מוצרים חדשים שנוספים לסדרת הטיפוח ™GINZING הממריצה, מעוררת ומפיחה חיים בעור למראה רענן, זוהר ובריא. בקיצור צעיר.
Ginzing Refreshing Scrub Cleanser הוא תכשיר ניקוי גרגירים, המזין את העור באנרגיה באופן מידי ועולה 95 ₪, ו-Ginzing Glow-Boosting Gel Moisturizer הוא קרם לחות קייצי במרקם ג'ל, לבוסט של זוהר, ב-120 ש"ח. ג'ינסנג פאנאקס לבן שעוזר להגביר את האנרגיה הטבעית של העור, כך שהעור נראה מחודש וזוהר יותר, וקפאין מפולי קפה ממריצים ומרעננים שמסייעים להחזיר את הזוהר לעור עייף . שניהם יחד מעניקים לעור מראה מחודש וקורן. להשיג ברשתות הפארם Be, MASHBIR, TERMINAL X
ו-GLAM 42 *בסניפים נבחרים ובאתרי האונליין.

מייבש שיער של דייסון, חכם כל כך שהוא יעזור לילד באלגברה

דייסון סופרסוניק מייבש חכם. חו"ל,
דייסון סופרסוניק מייבש חכם/חו"ל

מייבש השיער החכם ביותר של דייסון לקרקפת ושיער בריאים יותר עם החיישן החכם והאוטומטי Nural™ שמגן על הקרקפת. החיישן מזהה את המרחק מהקרקפת ומפחית באופן אוטומטי את מידת החום ככל שהוא מתקרב ומשפר את הברק והזוהר הטבעי של השיער. ללא נזקי חום מתאים לכל סוגי השיער
מגיע עם אביזרים נלווים שנותנים מענה לכל סוגי השיער הפיתוח מסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות בקרקפת ומאפשר ייבוש עדין. צבע התאורה ישתנה להגדרות החום. למשל, במצב הגנת הקרקפת, צבע ה-LED ישתנה אוטומטי מצהוב (חום נמוך), לכתום (בינוני) או אדום (גבוה), בהתאם למרחק בין המכשיר לקרקפת. המכשיר גם "זוכר" את העדפות עיצוב השיער שלך

יש גם אביזרים נלווים חדשים. אביזר Wave+Curl חדש שתוכנן עבור שיער גלי ותלתלים. האביזר מגיע עם שתי פונקציות: כיפה ששואבת את זרימת האוויר מהקרקפת לקבלת גלים חלקים ומוארכים יותר עם קצוות מעוגלים. ומצב דיפוזי, בו האביזר מפנה אוויר עמוק לתוך השורשים ליצירת תלתלים מסולסלים, באמצעות אפקט הקואנדה. מגיע בצבעים חדשים ונועזים: קרמיקה פטינה, טופז ווינקה כחול. להשיג בחנויות החשמל הייעודיות. מחיר: גבוה

וישי עם סרום רטינול מרוכז כל כך שיוצאת לו הלשון

סרום רטינול, וישי. חו"ל,
סרום רטינול, וישי/חו"ל

VICHY - מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV SPECIALIST ומשיק: סרום רטינול לטיפול במראה כל סוגי הקמטים. הצכשיר עושה פילינג כימי עדין לעור ומסייע בהפחתת מראה קמטים עמוקים, באמצעות הסיוע להתחדשות תאי העור SPECIALIST DEEP WRINKLES SERUM.
הוא סרום מרוכז ברטינול הטהור והעוצמתי ביותר, וכך מבטיח את הצורה החזקה ביותר של הרכיב הפעיל המועבר בבטחה לתוך העור, הודות לטכנולוגית פטנט. הוא בעל מרקם עשיר הנספג מיידית בעור ללא תחושה שומנית וללא בושם. הסרום תורם להפחתת מראה הקמטים אצל 100% מהנשים** : קמטים במצח, קמטי זעף (בין הגבות), קמטי צחוק, קמטים בצידי האף, וקמטים בצידי השפתיים. הוראות שימוש: ללחוץ בעדינות על האפליקטור למינון מדוד ומדויק, לטפטף על עור נקי ויבש בערב. שבוע 1: לשימוש 2 ערבים בשבוע. שבוע 2: לשימוש ערב כן וערב לא לסירוגין. שבוע 3: לשימוש כל ערב. מחיר: 249 ₪ ל-30מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם ו BE ובאתרי סחר און ליין שונים.

סרווה עם סדרה לעור שמן שמיירטת פצעונים

סרווה, סדרה לעור שמן הנוטה לפצעונים. חו"ל,
סרווה, סדרה לעור שמן הנוטה לפצעונים/חו"ל

סדרת טיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור: Blemish Control (בלמיש קונטרול), שפותחו בשיתוף דרמטולוגים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים: תרחיץ ניקוי, ג'ל לטיפול במראה פגמי עור וסרום רטינול לחידוש העור. החדשנות: פורמולות ייחודיות המסייעות לשבור את מחזוריות הופעת הפצעונים.
מחיר: נוח. את מוצרי CeraVe סרווה, ניתן להשיג בכל מקום

סרווה עם קרם ההגנה הכי כייפי אבר

סרווה תחליב לחות עם SPF 50. חו"ל,
סרווה תחליב לחות עם SPF 50/חו"ל

מותג הדרמו קוסמטיקה האהוב עלינו סרווה הוציא תחליב לחות לפנים עם SPF50 המעניק הגנה גבוהה ורחבת טווח מקרינת UVA ו-UVB. התחליב מעניק לחות והגנה לאורך כל היום, לא קומודוגני, ללא בישום וללא פראבאנים. מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3. הפורמולה מכילה 3 סרמידים חיוניים לעור, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית, ניאצינמיד (ויטמין B3) המסייע בייצור סרמידים תוך הפחתת אדמומיות נראית לעין, וויטמין E. מרקם קליל ונוח לשימוש, להגנה יומיומית מקרינת השמש, מתאים לעור יבש עד יבש מאד ומגיע בשפופרת נוחה וקלה לנשיאה. מחיר: 79.90 ₪ ,ל- 52 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

אוון מחדשים את סדרת ההגנה מהשמש ואור כחול מהמחשב הרשע

מוצרי הגנה מהשמש ואור כחול - אוון. חו"ל,
מוצרי הגנה מהשמש ואור כחול - אוון/חו"ל

חידוש מהפכני במוצרי ההגנה AVENE מהשמש: TRIASORB, מסנן קרינה חדש מהשמש, אשר מגן בנוסף לקרניUVB ו-UVA גם מפני אור כחול, מעבר לקרני UV עד 450 ננומטר. המסנן הוא פטנט מדעי שהושק לאחר 20 שנות מחקר ופיתוח על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה ומעניק הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA- ומקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור. מחקרים חדשים מראים, כי קרינת האור הכחול, מזיקה לעור וגורמת להתפתחות פיגמנטציה, אובדן הגמישות ולהזדקנות מואצת של העור. מרקם הקרם אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון להגנה מקסימלית על תאי העור. ללא סיליקון. נבדק דרמטולוגית. היפואלרגני. מתאים לעור רגיש. ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן. בסדרה מגוון מוצרי הגנה לפנים פנים:
קרם הגנה לעור יבש עם בישום וללא בישום, תחליב הגנהֿ לעור רגיל עד מעורב עם בישום וללא בישום, תחליב הגנה טינטד עם גוון לעור רגיל עד מעורב, ותחליב הגנה קליננס לעור שומני. מחיר 119.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully