עקיצה למאור? שירה לוקץ' מ"פקין אקספרס" חשפה מה חשוב לה בגבר. מעריב
מעריב

לא מאור ולא כלום. שירה לוקץ' חושפת: "בחיים לא היתה לי זוגיות"

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 15:05

מה הכי מעניין אותנו? לדבר על זוגיות. איזה אנשים הכי מעניינים אותנו? מפורסמים והרומנים שלהם. אז התקשרנו לשאול את שירה לוקץ' אז היה או לא היה משהו בינה לבין מאור יוסף. שאלון זוגיות מרתק עם מתמודדת פקין אקספרס. מלכת הלבבות חוזרת בגדול

עקיצה למאור? שירה לוקץ' מ"פקין אקספרס" חשפה מה חשוב לה בגבר/מעריב

את שירה לוקאץ' אתם מכירות מהריאליטי "פקין אקספרס', אבל אולי אתן לא יודעות על הקשר המשפחתי שלה ליסמין לוקץ' (אמא שלה, "הכרישים", ו"רוקדים עם כוכבים") וסבתא שלה היא מרים אדלסון, בת זוגו של שלדון אדלסון ז"ל, שהיה סבא שלה לכל דבר. כשלוקץ' הגיעה לתוכנית 'פקין אקספרס' הוצמד לה מתמודד בהפתעה בשם מאור יוסף.

הם לא הכירו לפני ובזמן הצילומים היו רק שניהם, לגמרי לבד רק אחד עם השני, ואתם ראיתם מה קרה ביניהם על המסך - ריבים, צרחות, בכי, פיוסים וגם הרבה צחוקים. במהלך התוכנית היה נראה שהשנים מתקרבים יותר ויותר, והשמועות אמרו שהיה ביניהם רומן, ושהם אפילו נסעו יחד לחו"ל בתום הצילומים, למקום שבו יש מיטות. הטיול המשותף נחשף בפרק האחרון, היא אמרה לו שאם הם יזכו במשימה היא תיקח אותו לטיול על חשבונה. האם הם היו יחד או סתם ידידים? העניין מעורפל. אז שאלנו:

כואב בעיניים, אבל אם עדן פינס עושה סרטוני אסוקה, מי אנחנו
היינו שם, עשינו את זה: מה זה NRE ואיך זה יכול להרוס זוגיות?
"כשעברנו לגור יחד היינו מאוהבים, אבל עשינו כמה טעויות קשות"

שירה לוקץ' ומאור יוסף. אריאל פולישוק,
לא היה כלום???/אריאל פולישוק

מהי אהבה בעינייך?
"וואי איזו שאלה. אהבה בשבילי זה המון דברים. אהבה בשבילי זה משהו טוב, משהו נוח, המקום שבו אתה מרגיש הכי פתוח הכי עצמך והכי טבעי. אהבה זה אחד מהדברים בחיים ששווה להילחם עליהם, ואם צריך לסכם. אהבה זה שיש לך את הבן אדם שלך".

מאמינה בנפש תאומה?
"לא נראה לי. אני חושבת שכולנו משתנים כל הזמן ומה שאנחנו רוצים משתנה כל הזמן. אולי המחשבה של נפש תאומה מקבעת אותנו, שצריך למצוא מישהו אחד בלבד. בקיצור התשובה היא לא יודעת.".

מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"לא אהבה ממבט ראשון, אבל מאמינה במשיכה חזקה ממבט ראשון. כל הגברים שהיייתי ממש בקטע שלהם הייתי כזה בשניה הראשונה 'וואו, בכי רואים שאתה צרות אבל וואו!' אני לא יודעת אם אני אוהבת את זה שאני נמשכת לצרות, אבל נראה לי שאני כבר יכולה כבר להגדיר את עצמי ככה".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
שירה לוקאץ׳ ומאור יוסף. רשת 13 פקין אקספרס, צילום מסך
לנו אתם נראים אינטימיים למדי/צילום מסך, רשת 13 פקין אקספרס

כמו שקרה לך בפקין?
"לא לא, אי אפשר לקרוא למה שהיה שם רומן או קרוב לזה. חוץ מזה אני ומאור בטוב עכשיו. זה פשוט נראה ככה כי הייתי תקועה עם בן אדם שהיה לי קשה איתו, ולא ידעתי איך להתמודד עם זה. זו נראה לי הבעיה שלי במערכות יחסים - אני מסתכלת על עצמי עכשיו בטלויזיה ולא אוהבת לראות מה שאני רואה. כל הזמן חשבתי על מה שאני מרגישה ואיך אני יוצאת מזה, וניסיתי לגשר למרות שכעסתי עליו. לא היה לי את הגב של עצמי וזו הבעיה שלי גם במערכות זוגיות בחיים בכלל. יש פרקים שאני ממש לא יכולה לראות. בפרק אתמול אני מתפוצצת עליו - רק מוציאה את כל מה שיש לי. קשוח, אבל אנחנו רק אחד עם השני 24/7, זה אינטסיבי".

ספרי על האהבה הראשונה שלך
"אף פעם לא הייתי בזוגיות".

אף פעם?
"לא. עכשיו יצאתי עם מישהו ל-20 ימים והוא סיים את זה איתי אתמול, ואני קצת עצובה. אבל האהבה הראשונה שלי הייתה מזמן. לא יודעת אם הייתי קוראת לזה כאהבה, כי זה היה מאד חד צדדי, ולדעתי אהבה זה כשזה הדדי. אז כן הרגשתי רגשות מאד חזקים לבן אדם, אבל עוד לא היתה לי אהבה אמיתית".

נשיקה ראשונה?
"בבת מצווה של החברה הכי טובה שלי באיזה מלון בארה"ב, ישבנו אני והוא על ספסל, היתי בת 12, וקלטתי שהוא רוצה לנשק אותי אבל נורא פחדתי אז כל פעם ירדתי בכסא עוד קצת כדי לברוח, עד שממש כמעט שכבתי על הספסל. הוא שאל אותי 'שירה מה קורה', ואז הבנתי שאני חייבת לעשות את זה, ואז התנשקנו שניה וחצי וברחתי."

שירה לוקץ'. אריאל פולישוק,
"הלכתי לריאליטי כדי ללמוד לאהוב את עצמי"/אריאל פולישוק

חווית שברון לב גדול?
"עם ההוא שלא רצה. הוא היה חבר טוב, ואני הייתי מאוהבת, והוא לא. זה מורכב, זה ממש מסובך. הוא לא ידע אם הוא רוצה לעשות את זה ולהתחייב, אני נתתי לו לקחת את הזמן, ואז ניסינו, וזה לא עבד. ואז זה נגמר, אבל זה לא נגמר לגמרי כי אני עשיתי את הטעות של להכיר לו את כל מי שנמצא בחיים שלי. אבל זה בסדר, אני והוא בטוב היום".

מה הדיל ברייקר שלך בזוגיות?
"בגברים שאני פוגשת, אני נרתעת מאנוכיות. אדם שמסתכל יותר מדי על עצמו. וכן, אני בשלב שאני מודעת לזה שבעיקר באלה אני מתאהבת. מודעות זה שלב חשוב".

כמה את קנאית?
"פעם חשבתי שאני לא קנאית בכלל, ואז פתאום בטיפול שלי הבנתי שאני קנאית מאד, אבל לא ספציפית בזוגיות, אני פשוט כל הזמן מקנאה בכולם, כל הזמן, על הכל, אבל לא באמת היתי מחליפה עם אף אחד. זה הדבר שאני פחות אוהבת להרגיש. אני יודעת שזה רעיל ופוגע בי, וגם בבחורה שלא עשתה כלום חוץ מלהיות יפה ומוכשרת. קנאה וכעס זה דברים שנשארים אצלך, וזה רעיל. אז משתדלת שלא, ולאחרונה אני משתפרת בזה".

מהי בגידה בעינייך?
"כשאני מדברת עם חברות שלי אני אומרת שנראה לי שהיתי מצליחה לסלוח למישהו שבגד בי, אבל חברות שלי מסתכלות עלי מוזר, ולא מקשיבות לי כי אף פעם לא הייתי בזוגיות. אולי ארגיש אחרת כשזה יהיה רלוונטי. בנתיים, אם אני תופסת אותך בשקר, זו בעיני בגידה".

אם יכלת להעביר מסר אחד לאקס שלך - מה הוא היה?
"לא צריכה להעביר לו מסר, אני רואה אותו בסופ"ש".

שירה לוקץ' בקמפיין בגדי הים של FIX. רומי רוט,
שירה לוקץ' בקמפיין בגדי הים של FIX/רומי רוט

איך את מגדירה זוגיות מושלמת?
"שהוא החבר הכי טוב שלי, עושים שטויות ביחד, תומכים כשצריך, שיהיה לי את הבן אדם הזה שכשקרה משהו מצחיק או עצוב הראשון שאני מתקשרת ורוצה לספר לו ולשמוע איך הוא מגיב".

מה היית אומרת לעצמך בת ה-15 אילו יכולת?
"את טועה. תוציאי את הראש מתוך עצמך, לא צריך לחפור יותר מדי עמוק, פשוט תאהבי את עצמך ולא בכאילו, על אמת. אני הלכתי לתוכנית ריאליטי כדי לנסות לאהוב את עצמי. בנתיים זה עוזר, אבל זה קיצור דרך והוא יכול להיות קשה".

יש לך חרטות?
"פעם האמנתי שאני לא מתחרטת על כלום כי כל דבר קורה מסיבה, אני מאמינה בזה עדיין, אבל אני יותר מסתכלת על רגעים ספציפיים ותוהה למה לא התנהגתי אחרת. אז אני מתחרטת על הרבה, אבל באותו זמן לא יודעת להגיד לאן הבחירות ה'נכונות' היו מובילות אותי".

עוד משהו לסיום?
"את יכולה לכתוב שאני רווקה, וממש לא כזאת פסיכופטית כמו שהיא נראית בכתבה, ההומור עובר יותר טוב פנים מול פנים. ואל תראו פקין אקספרס אם אתם רוצים לצאת איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully