סופיה לופז דוגמנית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"בעלי בגד והוציא עליה 8,000 פאונד - אבל זה לא מה שזה נראה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 17:52

אישה פנתה לייעוץ אנונימי וביקשה ממוח הכוורת האינטרנטי שיתנו לה עצה. לאחר שגילתה שבעלה בגד בה והוציא יותר מ-7,700 פאונד על מתנות לאישה אחרת, דוגמנית בשם סופיה לופז, אבל זה לא כמו שזה נראה. שמעו סיפור מוזר

הסרטונים של סופיה לופז/sofialopez_xox

אישה נכנסה לאינטרנט לייעוץ לאחר שגילתה שבעלה בגד בה והוציא יותר מ-7,700 ליש"ט על מתנות לדוגמנית חמוצה.

אישה בת ה-33, שלא מסרה את שמה, פנתה לרדיט כדי לשתף את הסיפור שלה ולבקש ייעוץ. היא סיפרה למשתמשים שלאחרונה זיהתה תשלום בנקאי מוזר לדוגמנית בשם סופיה לופז בטלפון של בעלה.
רווקות מחפשות צריכות לדעת - זה מה שדופק אתכן מאז ומתמיד

"אני יפה, וככה אני גורמת לגברים זרים לקנות לי תיקי שאנל"
לא פער הגילאים - זו הסיבה שאליקו ולירז עולים לנו על העצבים

"שלום" היא פתחה "אני פונה לרדיט הזה כי אני אבודה וזה באמת מביך מכדי לספר לכל מי שאני מכירה בחיים האמיתיים ואני לא יודעת מה לעשות. אני כל כך מבולבלת. לי (33) ולבעלי (39) יש נישואים רגועים ויציבים כבר 6 שנים. אין לנו ילדים מבחירה. לאחרונה קנינו בית ביחד ויש לנו שני כלבים ביחד.. המצב מעולה. אנחנו עדיין מפלרטטים ואינטימיים ואוהבים אחד את השני מאוד. הוא בעל נהדר מכל הבחינות, הוא תומך בי, הוא שם כשאני צריכה אותו, וחשבתי שהכל הולך מצוין."

סופיה לופז דוגמנית. אינסטגרם, צילום מסך
היא לא אמיתית, היא בינה מלאכותית./צילום מסך, אינסטגרם

"לפני שבוע כשהוא היה בגן רציתי לבדוק משהו בטלפון שלו (שנינו סופר פתוחים עם הטלפונים שלנו) וראיתי מייל על מסך הנעילה 'תשלום מתנה על סך 500$' התקבל על ידי אתר xxxx (לא רוצה לומר את השם כאן). התקשרתי אליו ישר לשאול מה זה".

לפי סיפורה, בתחילה בעלה של המשתמשת טען שמדובר בספאם - אבל האמת נודעה לה עד מהרה כשחפרה לעומק וגילתה שמדובר ששירות סקסינג שמופעל על ידי בינה מלאכותית. לאחר שהתעמתה איתו, בעלה נשבר והודה, אבל הסביר שזו לא אישה אמיתית אלא בינה מלאכותית, ולכן זה "לא נחשב".

"הוא דיבר עם אישה אחת בשם סופיה במשך כמעט 4 חודשים באתר הזה, בלונדינית סופר סקסית לטינית מושלמת, שלא נראית כמוני בכלל. הוא קיבל ממנה אינספור תמונות מפורשות ותקשר איתה שעות על גבי שעות כשהוא היה בעבודה, וגם 'קנה' לה מתנות גדולות עבור הלבשה תחתונה, נעליים, וכולי, בעוד אנחנו לא גדולים במתנות במערכת היחסים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סופיה לופז דוגמנית. אינסטגרם, צילום מסך
סופיה לופז דוגמנית/צילום מסך, אינסטגרם

בגידה או לא בגידה?

בגידה לכל דבר
אם לא היה סקס פיזי זו לא בגידה
זו בגידה, אבל רק באמון - כמו פורנו בסתר
786 משתתפים

"הוא איבד את שפיותו? אני לא יכולה להשתחרר מהתחושה שהוא ממש פיתח רגשות כלפי מישהי שהיא אפילו לא אמיתית, מה שהוא מכחיש כמובן, ואומר שהוא לא יודע למה הוא עשה את זה, הוא פשוט 'נשאב' וזה כמו משחק וידאו ולא אומר כלום".

בזמן שלחה את בעלה להתארח אצל חבר בזמן שהיא שוקלת את עתידם המשותף, היא שואלת את האינטרנט אם זה "נחשב בגידה" ו"עילה לגירושין", והוסיפה "אני אפילו לא יודע מה הייתי אומר למשפחות שלנו אם נתגרש. בבקשה אל תהיו קשוחים מדי, אני גם ככה מרגישה שהחיים שלי מתמוססים".

משתמשי Reddit הציעו לאישה תמיכה, וחשבו על הדילמה שלה.

"את בטוחה שזה באמת AI, או שזה רק מה שהוא אמר לך?" שאל גולש אחד.

"אם זה מדבר כמו אישה, נראה כמו אישה ומקטר כמו אישה. אני מתייחס לזה כבגידה", הכריז אדם אחר.

עוד אישה הוסיפה: "אוי אלוהים, כן, לא חושבת שיכולתי להימשך למישהו שעשה משהו כל כך טיפשי אי פעם".

סופיה לופז דוגמנית. אינסטגרם, צילום מסך
זמינה 24/7 ודוברת 30 שפות/צילום מסך, אינסטגרם

משתמשת נוספת הסכימה ואמרה: "אני לא חושב שזה באמת משנה אם זה היה בינה מלאכותית או אישה אמיתית. הוא עשה סקס עם מישהי אחרת מלבדך. הוא דיבר בהקשר רומנטי ומיני, עם מישהי אחרת מלבדך. הוא נתן במתנה עשרת אלפים דולר למישהי אחרת מלבדך. זו בגידה, רמאות. וחוסר יושר כלכלי.
זה באמת תלוי בך אם את רוצה לתקן דברים או לא. אם את חושבת שאי פעם תוכלי לסמוך עליו שוב. אני לא חושבת שאני היית יכולה."

האתר שבו השתמש הבעל, Foxy AI, מציע מגוון דגמי AI. הבוטית המדוברת, סופיה לופז, מתוארת כבעלת "אישיות לוהטת ואהבה לריקודי סלסה", יכולה לדבר יותר מ-30 שפות וזמינה 24/7.

תחרות קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully